Přestavba na naháče z FZS 1000 rv. 2002
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 954RR Fireblade: Cestovní posez na FZS nakonec vyhrál...
První dojmy - Motor z R1 se opravdu povedl a na naháče je 150 koní slušný nářez. Vyšší řidítka jsou něco jiného než jezdit zatáčky s uchem na nádrži ZZR :)
Doplňky na motorce - nový lak a širší řidítka Accel + Koso zrcátka
Koso budíky
motor v "komaxitu" a karbon folie
lakovaná kola a leštěna kyvka a RP ladak
vidle z R6
Recenze
Super svezení a neskutečný zátah. Je to opravdu někde jinde oproti šestikilu. Na stranu druhou už nejde tak klidně zatáhnout plný na výjezdu, člověk se musí hodně hlídat.
Ovládání naprosto jednoduché, stačí dát trochu kontra do širokých řidítek a klopí se sama. Jízdní pozice naprosto super a batoh taky bez problémů. Do 140 se dá i něco jako cestovat, pak už je to držet se zuby nehty a je jedno že by to jelo i 250.
Spotřeba i přesto jak tomu dávám je kolem přijatelných 7 litrů na 100.
Vidle jsou z R6 a mašina má o 2 cm kratší rozvor. Lepší do zatáček a menší stabilita ve vysokých rychlostech mě u naháče moc netrápí. Svody a koncovka laděny u RP tuning. Byly moc nízko a koncovkou jsem dokázal škrtat při náklonu. Původní svody se vstupy do válců z R1 jsou k mání. Ještě budou jiná zrcátka, opět Koso ale tentokrát černá.
Přidávám pár fotek z okruhu, více viz. deník
22.3.2017 prodano snad do dobrych rukou. Je cas zkusit neco jineho
Pekny fazerik a pekna uprava
Je to jen karbon folie za par kaček. S tou lopatou souhlas, pujde tam ted jine zadní kouřové světlo z FZ1 tak asi dojde i na SPZ. Dík za tip...
Nazdárek.Pořídil jsem taky FZS tak okukuju tuningy.Chtěl bych se zeptat jak udělals do carbonu ty boční kryty pod sedlem a u karbecu?Tvůj Fazer je zjevně udělanej na blbnutí.Moc hezký pojetí .možná bych ještě zmenšil tu lopatu pod RZ. Měj se fajn.
Luxusní strojek...Paráda.