renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1200 S (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník wimi
Vloženo 1.5.2014
Aktualizováno 30.6.2014
Zobrazeno 1 912x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Mašina, se kterou se fakt nenudím - a která asi bude lepší než já až do smrti ( motorky, samozřejmě

Výška jezdce: 196 cm

První dojmy - Proti V-Stromu a R1200GS zjevení. Něco, s čím se dá jet pomalu jen s krajním sebezapřením, chybí tempomat, abych byl schopen jet předpisovou rychlostí aspoň občas. A přitom žádný supersport - 1400km z Rumunska bez bolestí zad i jejich spodní části.

Motorku bych doporučil pro - Rychlé cestování pro toho, koho nebaví "kočár" R1200GS, mašina, se kterou je dálnice zábavou (samozřejmě v Německu :-) a se kterou je každodenní 35km cesta do práce adrenalinovým probuzením.

Doplňky na motorce - Navigace Tomtom Rider, topcase na dálkové a boční kufry (Givi místo originálních od BMW), stavitelné plexi, dvě "normální" (čti "ne BMW") 12V zásuvky

Recenze

Po cenduru - "velkém" V-Stromu - jsem hledal něco, co by mě bavilo minimálně stejně, ale s trochu větším výkonem. S ABS, něco, s čím by šlo zablbnout, ale i cestovat.

Původně jsem si myslel. že volba bude jasná - R1200GS, pro spoustu známých to bylo po Stromku jasný pokračování. Jenomže - terén ani offroady mě se čtvrttunovými mašinami moc nelákají (to radši s něčím lehčím), většinou jezdím silnici - a když jsem GSo pár dní zkoušel, byl jsem víc než rozpačitý z toho, jaká je to "hodná" motorka. I proti V-Stromu. Nějak jí chyběla duše, vlastní názor, nemám rád. když mašina tupě dělá to, co chci.

Po K1200S jsem už pokukoval dýl, zlákala mě výhodná podzimní cena za celkem zánovní (4 roky starou). První dojmy byly strašné: to, co se dělo nad osmi tisíci otáčkami, to se přece nedá uřídit!

Po nějakých patnácti tisíci kilometrech jsem z mašiny nadšený - a čím dál víc. Dokud je pod koly aspoň nějaká silnice (ne šotolina), je mašina naprosto perfektní, kličkování mezi děrami v rumunských národních parcích jsem si užil víc než kolegové na GSech. Když přestoupím do auta, stále podvědomě hledám tlačítko nastavení tvrdosti podvozku (už nikdy víc kolečko! - úžasná věc), brzdy vynikající, podvozek stabilní jak čert.

Na co jsem si nezvykl je telelever - při brždění se předek opravdu skoro neponoří, paráda. Jenomže ta reakce předního kola třeba v zatáčce na roletě je pro mě skoro nečitelná, divná, nedokážu odhadnout, co ještě můžu a co už ne.

A do budoucna? Mám dva metry a něco přes metrák, chtělo by to vyšší řidítka. Tempomat mi opravdu chybí, rád bych ve městě jezdil padesát, ale na tachometru se taková nestoudně malá číslice skoro nedá přečíst. A asi shift assist - hmm, když se na to koukám, příští mašina asi bude K1300GT.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
krysoid
krysoid napsal 13.07.14 v 19:38

pěkná mašina,dobrý čtení=10b
mám otázečku a to ohledně pohodlí a pozice posedu,mám taky skoro 2m a 95 kg,Káčko se mi líbí,ale mám strach z váhy na rukách,respektive zápěstí a ochrany před větrem(nemám rád když mi fouká do helmy,mám 1000 Varadero).seděl jsem na K1300 na motosalonu a pro mě nezvyk

nebrzdit
nebrzdit napsal 03.05.14 v 11:41 10b.

moc hezká.

Tuji
Tuji napsal 03.05.14 v 08:57 10b.

Chápu tvoje nadšení, takže jasných 10b!
Taky jsem furt řešil cenduro a na některejch i od BMW jsem jezdil. K1300GT mě nadchlo a teď sedlám Hayabusu. Gratuluju k pěknému stroji!

Více komentářů



TOPlist