Krásná, silná a rychlá motorka.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 600F: Tu co se mi líbila mi vyfoukli před nosem
První dojmy - Přeskočil jsem na ní z Hondy CB 500. První dojem byl ten, že mi přišla neskutečně lehoučká. Ano, hmotnost je cca stejná s CB 500. Rozdíl ve výkonu motoru brutální - 130 HP oproti 58 HP je docela znát :-) (to mě nepřekvapilo) Oproti CB 500 má Fároš též nesrovnatelně výkonnější brzdy (to mě také nepřekvapilo) a je to motocykl téměř nepoužitelný pro jízdu ve dvou - baba mi po krátké pohodové vyjížďce oznámila že už na to nevleze (to mě překvapilo, ale chápu).
Motorku bych doporučil pro - Ostřílené jezdce nad 30 let.
Doplňky na motorce - Držák navigace Oregon.
Recenze
Motorku mám zatím krátce, hned první den jsem musel rozebrat celý předek kapotáže a opravit paraboly světlometu. Mile mě překvapil velký úložný prostor pod zadním sedlem - vejde se tam toho úplně stejně jako do CB 500.
Další den jsem vyměnil olej s filtrem, namazal řetěz a upravil podvozek k obrazu svému.
Od té doby jenom jezdím a je to parádní svezení. Motoru nedělá problém jet na šestku 60 km/h na 2000 otáček, nebo se rozbejčit na dvojku na 190 km/h. Do cca 3000 otáček je až neskutečně hodná a krotká, není problém se na ní rozjet třeba na trávě.
Startování je zatím v pohodě, za studena na cvrnknutí, za tepla jak kdy - někdy to chytne na dotek, někdy je potřeba trochu zatočit a přidat plyn.
Originál výfuk HONDA je lehce "vykuchlý" a má to nádherný zvuk.
Většinou jezdím na pohodu do 100 km/h a spotřeba mě mile překvapila, každý strašil že to žere 8 litrů, já jsem si skoro jistý že se vejdu do 6 litrů, zatím mám na tom nalítáno cca 500 km, později to pořádně přepočítám.
Je 27.10.2014, motorku jsem právě zazimoval. Letos jsem s ní ujel 4500 km bez jediné závady a dlouhodobá spotřeba benzínu vyšla na 5,68 l/100 km.
3.2.2016, mašina zatím spí, na jaře 2015 dostala komplet nové pneu, nový akumulátor a startovací relé, protože se čím dál častěji stávalo, že po zmáčknutí tlačítka startéru jen pohasly kontrolky a ze startovacího relé se ozývalo sršení. Od té doby startuje na cvrnknutí i za tepla. Za sezónu 2015 najeto 2856 km. Na jaře 2016 vyměním olej + filtr a hurá na silnici!
19.4.2016 - olej s filtrem vyměněny, první start 2016 proběhl na první otočení, zúčastnil jsem se i první jarní vyjížďky s AMK Soběslav cca 100 km ale bylo to pro mě spíše utrpení z důvodu bolesti zad a tak se s touto motorkou ze zdravotních důvodů budu muset rozloučit.
27.4.2016 - motorka je prodaná, teď si dám chviličku pauzu a pak si jistě pořídím jinou - tentokrát ale pohodlný cesťáček kde nebudu muset lámat hřbet
Pěkná kdysi jsem jí mněl a spotřebu máš fajnovou já mám 11,2 l.
Fešná..
pěkná hondice
Paráda, za 10 !