No jelikož Piaggio nemá tak chráněnné ruce před větrem jak bývalá Ymaha X-max a na Aliexpressu jsem našel chráviče nebo ofuky rukou, jak chcete, no a bylo rozhodnuto.
Nijak jsme nad kvalitou nepřemýšleli, je to Honkong tak uvidíme co přijde. 30.dubna jsem je objednal pro sebe i pro něj.Kryty přišly v pondělí 19.května i když dodavatel sliboval , že má dodací lhůtu 45 dnů , takže pohli kostrou a my jsme je mohli namontovat a ukázat jak vlastně vypadají na našich MP3 - kách.
Montáž nebyla nijak složitá, jelikož byl všechen montážní materiál v balení, tak nebylo co řešit, jen demontovat závažíčka z řidítek a místo nich namontovat kryty, ani nebylo třeba použít jejich rozpěrek do řidítek, jelikož řidítka jsou zaslepeny kulatinou se závitem M6, tak stačily dva Imbusové šrouby M6 x 40 mm a nastavit sklon jak budou nejlíp fungovat a chránit ruce před deštěm a větrem.
Dneska odpoledne jsem jel natankovat a překontrolovat tlak v pneu, tak jsem to vzal trochu oklikou (řádově 60 km) a vyskoušel jsem jejich funkčnost a účelnost. Dle mne a na mém Piaggiu je to bez problému.Jen při zamykání řidítek, se pravý kryt mírně dotkne plexi, jinak při zatáčení a otáčení to takový problém nedělá, není třeba použít tak velké natočení (rejd) řidítek.
Za mne pokud by je někdo chtěl a není rozhodnut, tak je z Rorejdou doporučujeme , mrkněte na fotky .
No a když jsem zastavil pro udělání pár fotek v Koňakově , tak se do kopce s "prkáním" pomalu a jistě dostával moped Stadion S11, úplně ten sám, který jsem zdědil po otci a strejdovi a samo, že jezdil kdysi dávno před min. 40 lety. Zvedl sem ruku, klučina zastavil a dali jsem pokec o všem co se dalo a týkalo mopedů, ještě má doma "Zetku" No měl to hezky udělané, tak se s Váma podělím aspoň fotem jeho samotného na mopedu
Edit 9.7.2017
jelikož mi začalo praskat plexi (33350 km) , tak jsem zakoupil Givi z Opavského Opentimemoto a namontoval, Givi je širší takže ofuky jsem demontoval
Vlastník | amaize | |
---|---|---|
Vloženo | 3.4.2014 | |
Aktualizováno | 14.4.2019 | |
Zobrazeno | 9 012x |
Ahoj, čtu to až dneska, to číslo vespod krytu variátoru(asi ho myslíš) je fakt špatně viditelné, ale neboj oni sis tím poradí, byl jsem koncem března na technické a fotil to, měli zajímavý foťáček a blýsknul to jak nic, no a nechtěl ho dát z ruky,fakt mašinka,jinak když to chceš vidět, zrcátko a kapka oleje to jistí
Tak jsem to konečně našel. Po dvou hodinách. Je to tak blbě vidět že za denního světla to nešlo najít a v garáži po tmě s baterkou pod určitým ůhlem je vidět. To jsem zvědavý jak to pak na technické vyfotí
Ahoj Prosím tě,chci se zeptat kde přesně najdu označení motoru. Nejak se mi to nedaří najít a za 4 měsíce mě čeká první technická. No to už bude 2 roky co tu krásku vlastním a jsem s ní plně spokojen,hlavně teď když už tam mám sportovní variátor je teď ještě živější než byla Jen to označení typu motoru jsem nensšel.
Ty chrániče rukou nevypadají špatně Navíc sám vím jaké to jezdit za každého počasí,takže to určitě bude dost dobré aby prsty hned tak nepromrzly
Netáhne, tam nejsou otvory,ale jsou to plastové díly v otvorech,a je dobrý ten štítek , směřuje proud vzduchu nahoru
Ahoj,
mám dotaz na ty kryty. Z fotek to není úplně vidět, ale netáhne na ruce zkrs ty podélné otvory?
Také o nich přemýšlím...
Dík K.