renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 750 (1994)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Zub47
Vloženo 31.3.2014
Aktualizováno 18.7.2014
Zobrazeno 3 422x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Tak a babča je Konečňe doma

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Co o ni psat,neni to žadna krasavice,kapoty omlacene,barva v hajzlu,ale po mechanicke strance v dobrem stavu a to je hlavni,zbytek už se časem doladi. :-):-):-):-)

Recenze

Je to Honda a kdo ji měl tak na ni vspomina v dobrem.Ješťe loni sem sedlal Yamahu Virago 750,mel sem ji od leta do zimy,ale nebylo to to prave ořechove.
Prosťe začinal sem na litru CBR a to v krvi zustane
CHťel sem se vraťit spatky k CBR,ale nahodou jsem narazil na inzerat Hondy VFR 750F za dobry peniz a tak sem skouknul všemožne recenze na tento strojek.
Skoro bezudržbovy motor,(misto rozvoďaku ozubene kola)Podle slov nekterych majitelu neni problem najezdit v poho přez 200 000 Km
Sice kapoty omlacene a licovani viďelo jenom z rychliku,ale to jsou jenom detajily ktere se časem poladi a aspoň se mam zase včem hrabat.
Nejduležiťejši je že je doma a je moje a mam zas na čem jezdit,takže až stim neco uďelam tak to tady doplnim.

Tak po 14 denim snaženi sem se konečně dodral k cili,sice to ješťe neni dokonale,lak mi ňejak trošku zmatňel ale to je detajil ktery se postupě doladi,Je třeba jezdit a ne se furt vtom hrabat a i přez trochu matny lak se mi vysledek jakš takš poved.Nakonec budu muset sehnat nove lešeni bo to co mam ne a ne ho srovnat mrcha jedna. Takže už mi zbyva jenom novy potah sedla ktery už mam taky spichly a nahodit ho na sedlovy molitan a jeto.

Tak sem to konečně doďelal podle mych predstav a finančnich možnosti,na tu bidu se mi muj vysledek dost libi.Sedlo jsem nově potahnul koženkou co jsem našel ňekde v garaži,neni to 100% ale učel to plni a vypada to lip jak ten stary rozervany potah.A novy lak-nato že jsem airbrushovou pistoli držel podruhe v ruce vysledek myslim dobry,podle mě lepši než stara ojebana červena barva a viditelne svary kapot.
Ješťe musim koupit nove plego bo stare je praskle a svařovane a ještě čekam až mi dorazi nove zrcatka a grypy to bude parada už se nemužu dočkat

Tak po par dalšich přidanych kilasku na tachači zišťuju že mě to na ni bavi čim dal vic a vic,proťe užasny stroj,a až na malinkou zavadu(ohoblovany unašeč nahonu tachometru)ktery jsem opravil tak že jsem to prosťe provrtal a zajistil zavlačkou šlape jak švycarske hdinky.

Tak moje zlatičko šlo opět o dum dal.Byl to užasny stroj,skoro bezudržbovy,nesmirně pohodlna,obratna,lehounka,letmo zavěšene zadni kolo,supr zvuk 4V,ale chod pravě večkoveho motoru mi moc nevyhovoval-pořad jsem nějak toužil po klasickem řadovem čtřvalci ktery jsem mel ve sve stare CBR 1000F a ktery oproti večku nema skoro žadne vibrace a proto šla o dum dal k novemu štastnemu majiteli.
Teď mam misto lehounke VFR těžši babču,ale to mi neva vždycky se mi libily starši baculatějši stroje než dnešni vyzable anorektičky.
Tak zavěrem ať teď děla radost jinemu a je sni spokojen aspoň tak jak sem byl ja AMEN.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
owenovic
owenovic napsal 18.07.14 v 16:38

Super Zoubku jsem zvědav jak ti motorka bude vypadat o měsíc později

Mann
Mann napsal 24.06.14 v 18:00 10b.

Úplně jiný bike je třeba těmto strojkům obnovit zašlý lesk a slávu

Mudry17
Mudry17 napsal 21.06.14 v 10:58 10b.

Pěkná práce!

Jarky
Jarky napsal 08.06.14 v 10:09 10b.

fakt super udělaný VFRko 10b hodně km bez nehod

SonyLee
SonyLee napsal 08.06.14 v 07:31 10b.

SUPER

Více komentářů



TOPlist