renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha BT 1100 Bulldog (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník faborsky
Vloženo 23.3.2014
Aktualizováno 26.1.2018
Zobrazeno 3 789x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Že není motor z Chopperu dobrý na daleké cestování?

Více fotografii

První dojmy - Přesedal jsem z Hondy CBF 600S a uchvátil mne zvuk, mohutnost a otáčkoměr cejcnovaný do 7 tisíc otáček :))

Doplňky na motorce - Laděné výfuky

Recenze

Měřím přes 190 cm a tak jsem chtěl větší mašinu - zároveň jsem měl docela dlouhou pauzu, tak jsem nechtěl nic 100 PS+. Kamarád měl bulldoga s laďákama, a tak nějak jsem se zamiloval.

Koupil jsem jej na jaře v roce 2012 s 14 500 km na tachometru. Dnes má(me) 53 000 km a sjeto několik párů pneumatik. Byl jsem s Bulldogem v Albánii, Turecku ale také Itálii, Londýně nebo Lotyšsku. Zažili jsme 40 stupňová horka, kde se kámošovo BMW GS přehřívalo i minusové teploty a tak nějak ji už teď jenom velmi těžko můžu dát pryč z ruky ... tedy z garáže. A to ačkoliv to není vůbec ideální bike:







Je to enormě těžký stroj s velkým motorem, který ale rozhodně nějak extra nejede. Holt 65 koní na tu váhu? Do 130 určitě stačí většině motorkám, ale pak už to trochu vadne. Co je platné tolik točivýho momentu ve spodu (90 NM), když proto abyste stačili klukům na 600ccm musíte jet pořád mezi 5-6 tisíci otáčky... více to netočí :)) Do toho na cestování docela hodně žere. Když jedu po dálnici více než 150 v průměru tak klidně mezi 7-8.5 L, ale berme taky v potaz, že vážím přes 110.

To všechno však kompenzuje vzhledem, když sedíte někde na zahrádce na kafi a díváte se na ní a také především zvukem. Ten vám závidí snad úplně každej na jakýmkoli čtyřválci. Přijde mi také, že je docela pohodlná. Ujel jsem na ní i 1000 km za den a žádná bolest zad(ku). A další plus směřuje k pohodlnosti spolujezdce - není to (až na brždění) příliš velký rozdíl zdali jedu v jednom nebo ve dvou.

Spolehlivost? Za svých 40 000 km jsem měnil pneumatiky, oleje, filtry, destičky a to je tuším všechno. To je dost možná nejdůležitější argument proč si ji nechám :) Nemusíte se starat o kardan a tak se dá prakticky jen jezdit.

O mých zážicích na motorkách píši na svém blogu - http://jednoustopou.cz

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Metrkrychlovy
Metrkrychlovy napsal 06.01.22 v 20:49 10b.

Mufiozo
Mufiozo napsal 08.03.18 v 10:55 9b.

Ta motorka je svým způsobem v moderní době unikátní, má kardan, karburátor a ke všemu chlazení vzduchem. Škoda jen toho japonského unisex vzhledu.

Raisik
Raisik napsal 20.07.14 v 19:59 10b.

vkrejci
vkrejci napsal 14.04.14 v 19:38

Pěkně Jindro, musíme se někdy domluvit na projíždku

Více komentářů



TOPlist