renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster S2R (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník rockparadise
Vloženo 22.3.2014
Aktualizováno 14.10.2016
Zobrazeno 1 784x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Návrat ke kořenům tento motocykl prostě nikdy nezestárne !!! trubky...letmák...dvouvál...co víc si přát

Více fotografii

Motorka koupena od italšrot (Havířov (Město)) - pohodovej týpek...

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster S2R 1000: poněkud nervozní chování v krku řízení oproti S2R 800, ale jinak je v tom nejlepší motor co jsem 3 roky jezdil v multistradě

První dojmy - od multistrady jsem polevil ke slabšímu výkonu a horšímu posedu, ale na druhou stranu jsem rád za změnu k lepšímu a klasičtějšímu designu, který jde i dobře poladit doplňkami :-) proto se brzy pustím do nutných úprav aby ladila k mému oku i duši. Motorka je velmi přátelská i pro začatečníky...zvláště nízky posed. Z počátku může dělat problém malý rejd.

Doplňky na motorce - vykuchal jsem katalyzatorovou bouli z pod motoru a zvuk se krásně otevřel...ještě dám retro zrcátka a v plánu je taky zkrátit zadek ...no a pak ještě pár drobností...páčky atd...však to znáte

Recenze

protože se mi líbí !

Základní informace
Model: Ducati Monster S2R 800
Rok: 2007
Kategorie: Náháč
Motor a převodovka
Zdvihový objem: 803,00 ccm (49,00 kubických palců)
Typ motoru: V2, čtyřtaktní
Výkon: 76,03 k (55,5 kW) při 8250 ot/min
Kompresní poměr: 10,5:1
Vrtání x zdvih: 88,0 x 66,0 mm (3,5 x 2,6 palců)
Ventilů na válec: 2
Rozvody: Desmo
Chlazení: Vzduch
Převodovka: 6-rychlostní
Primární převod, sekundární převod: Řetěz
Palivový systém: Vstřikování. Marelli elektronické vstřikování paliva, 45 mm škrtící klapky
Spojka: APTC mokré lamelová s hydraulickým ovládáním
Výfuk: 2 hliníkové tlumiče
Točivý moment: 72,60 Nm (7,4 kgf-m - 53,5 ft.lbs) při 7400 ot/min
Podvozek, pérování, brzdy a kola
Přední pneu: 120/60-ZR17
Zadní pneu: 180/55-ZR17
Přední brzdy: Dvoukotoučové
Zadní brzdy: Jednokotoučová
Rám: Ocelový trubkový rám mřížoví
Zadní pérování: Progresivní spojení s předpětím a odskoku nastavitelnou Sachs monoshock. Hliníkový jednostranný swingarm
Úhel předních vidlí: 24,0°
Přední pérovíní: Marzocchi 43 mm upside-down vidlice
Přední pérování - zdvih: 130 mm (5,1 palců)
Průměr předních brzd: 300 mm (11,8 palců)
Průměr zadních brzd: 245 mm (9,6 palců)
Zadní pérování - zdvih: 148 mm (5,8 palců)
Míry a objemy
Objem nádrže: 14,00 l (3,70 gal)
Suchá hmotnost: 173,0 kg (381,4 liber)
Poměr hmotnosti/výkonu: 0,4395 k/kg
Rozvor: 1 440 mm (56,7 palců)
Výška sedla: 800 mm (31,5 palců)
Ostatní specifikace
Barevná provedení: (Červená s bílým pruhem - červená - černá) (černá - matná černá - černá),

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Shel774
Shel774 napsal 19.06.15 v 17:51 10b.

čauvec ? muzu se zeptat kde jsi nasel na netu ty tvoje koncovky ? doporučil bys je ? dik

Ivos
Ivos napsal 26.03.14 v 00:36 10b.

Krasavec!!!Italšrot bude mít radost že výfuky zůstaly tam co byly A já taky

toša.
toša. napsal 23.03.14 v 09:41 10b.

Pěkný monstr

Více komentářů



TOPlist