renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Pegaso 650 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pepa66
Vloženo 21.3.2014
Aktualizováno 24.3.2015
Zobrazeno 9 571x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nová láska v jedné stopě, jmenuje se Josefinka. Mojí dceři motorka připomíná velkého ohnivého koně, a taky se tak chová.

Více fotografii

Motorka koupena od Od 60ti letého učitele - Příjemné jednání, vše řečeno na rovinu dle zkutečnosti. Mohu jen doporučit.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650 GS Dakar: Na BMW byla menší výbava ,stárší ale krásná a vyžší cena cca o 40000Kč.

První dojmy - Výborná akcelerace a všestanost na silnici i v terénu. Nastavitelnost intenzity odpružení (úžasná věc) na které jsem byl zvyklí již z předchozí BMW. Poprvé když jsem jí uviděl, hned jsem se do ní zamiloval.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny od 18let do nevidím. A hlavně ty co musí často přesedlat z jedné stopy na dvě stopy jako já.

Doplňky na motorce - Teď něco chystám budete čubrnět, jen lehce naznačín " kan zatáčím tam svítím " novinka od John Deere prac. LED jako mlhovky. Držáky kufru,nové pneu avon (jedinečná přilnavost). 4.4.2014- Nové Blástry, držáky vlastní design a výroba (nerez) cca 4hod.práce,super krytí proti větru a dešti. Origo se mi nelíbyli a s namontovanými od předchůdce jsem nebyl spokojen. Chystám se ještě na padák a asi i nové světlo s optickou čočkou.





Moji Mazlíčci






Sekundární pohon 17ti zub






Nový blinkry s 21W Halogenkou

[/img

Kam zatáčím tam svítím !
20.5.2014- mám zase něco nového ale to dám ke zhlédnutí až po srazu u Třech Studní, dík za pochopení.

Recenze

Ahoj všichni co jste v sedle. Udělal jsem si radost a pořídil si Italku von Tibet,mám ji přihlášenou na Josefa tak to bude "Josefínka" a vlastně taky trochu po mně. Jedinečnej kauf 16500 km za lidovku s Full komfortem a v plný palbě i s Marushin helmou,snad jen vyhřívaný hefty chybí (to se doladí),dostala k svátku nový botičky od AVONu a je to opravdu luxus jak se s nima dobře tančí na asfaltu. Už jsem stihnul spálit první plnou nádrž ale spotřebu jsem nezmapoval,počkám co těch 5 ventilů vykouzlí. Měl jsem BMW F650GS Dakar a pěju chválu na ROTAX i celej zbytek stroje,po 18000km vybodováno takže čau lásko musíš z domu. Teď po 3 letch vzorného chování jsem nešel daleko a volím osvědčenou jistotu s drobnýma nedostatkama (volnoběžka atd.), ale uvidíme co se ukáže po čase. Ozvu se zase po nějakých nazbíraných zkušenostech a spálených nádržích. Tak že Baiku zdar a Pegasu zvláště.














28.3.14: začnu na ni dojíždět do práce, počasí přeje a doplňky už mám dokoupený. To co jsem zatím najel tak musím konstatovat že sólo letí jako MIG 21 a tandem s dobrým spolujezdcem (co se neklopí obráceně) sviští taky jak vítr, až se jiskří od stupaček. Maximálka s bočním větrem 160km (sólo), už se těším až natankuju 100 oktanú u nás na benzině ho mají, dám pak vědět jaká bude změna. Tak zatím se všichni držte v sedle, vstříc lepším zítřkum.
5.4.2014-Dnes padla první tisícovka v sedle, počasí nic moc (zážitek 100% super.)
Nový blastry jedinečná ochrana proti větru : ).




Nový pneu AVON
6.4.2014- PRVNÍ DEFEKT na předku "mám to ale smůlu" snad už poslední. Nikdy bych nevěřil co udělá "pitomá"samolepka uvnitř pláště, na duši za paseku. Plášť je zdravej, zaplať Pán bůh.

[/img
Nový pneu AVON






Nový blastry (100% ochrana)
11.4.2014- počasí se umoudřilo a já už v práci tušil že si dnes vyjedu. Cestou necestou,polem nepolem vrhnul jsem se prověřit nové blástry do přírody. V našem okolí Vranova nad Dyjí je nepřeberná spousta možností, tak že směr Bítov (asfaltky) lesem a potom směr Lančov rovnou na pole a šup do lesa. No prostě krása střídá nádheru "úžasná ochrana proti trní i větve se poddají" max spokojenost. A mám ještě namyšlenou další vychitávku (integrované blinkry do těchto blástrů) vlastní výroba, pochlubím se později. Celková spokojenost ze strojem jako takovím "jezdí bez poruch a plní veškeré očekávání" velmi snadná manipulace v terénu i na silnici, avšak hodně záleží na obutí (pneu dělají motorku). Spotřeba je zatím kolem 5,5l / 100km, ještě se zžíváme tak ji moc nešetřím ale myslím že to už moc neklesne "uvidíme".










Stará dobrá ruční práce (cca 4hoďky s nerezem) to good.



















Výměna za neorigo (nedostatečná ochrana vůči všemu)

18.4.2014-při 18000 výměna řetězu a sekundární kolečko 17ti zub" kupodivu zadní rozeta v poho". Poprrvé na maximum 175km/h (a víc už ani rana) při cca 6800 ot/min, jsem maximálně spokojen za 2186 kč a myslím že se dostanu na 4 - 4,5 l/100km a to jsem chtěl docílit.




20.4.2014- už nikdy víc poprskaný blinkry od kondenzátu, aneb úprava po Česku.
Už jsem viděl hodně ale Halogeny 21W v blinkrech ještě ne, a to je prosím italskej originál ze skůtru ce jsem dotáhl z Rajchu na ND.










Co dodat baví mně to dělat věci jinak a lepe, už jsem posunul i kufr o 4 cm kvůli vědšímu pohodlí spolujezdce a zjistil zě z origo držáku od Aprilie bude krásná zahrádka na kufr. Tohle už jsem někde viděl a tak jsem se nechal inspirovat, ale udělám to zase podle originálu Made in Pepa66 "pěkně na silentbloky kvůli vibracím". Tady je pár fotek ať máte taky o čem přemýšlet.





A potom ještě opěrku pro větší pohodlí spolujezdce, na delších cestách okolo komína.
21.4.2014- dnešní vyjížďka lehce pod mrakem ale skusit se má všechno. Po zdařilém víkendu plném úprav jsem vyrazil na zkušebku abych se přesvědčil o správnosti všeho co jsem zpáchal.
1) sekundární pohon 17ti zub = velký úzpěch "obce 50km/h na 3tí kvalt při 3000 ot/min a ta forsáž je prostě úžasná , na pětku 120km/h při 4900 ot/min mi také vyhovuje kvůli zpotřebě a předjíždění je luxus při podřazení není takový skok v otáčkách a klidně jdu dolů až za tři " když je to nutné " jede takhle prostě lépe na můj vkus a styl jízdy " letí jako Spidfair při útoku.
2) blinkry super nikde nepřekáží a jsou přád čisté a hlavně je " v zapnutém stavu" nikdo nepřehlédne = maximální spokojenost.
3) povedl se i nový držák kufru je nyní už v klidu a chová se jako originální součást celku.
Takže všechno už je v pořádku a brambory jdou do řádku. Jsem spokojen.
4) " zahrádka na Top case " dobrý doplněk na ukožení lehkých zavazadel. Usazeno na silentbloky kvůli přenosu chení na víko kufru. Vyzkoušeno schváleno a funguje to, bez vlivu na jízdní vlastnosti.





5) vidět a být viděn, malá vychytávka na díře po blinkrech. Osazení bočních odrazek které na Pegásku nejsou a asi by měli být.






26.4.2014 - Děkuji pořadateli " Ajaxovi " za krásný zážitek z vyjížďky. První Krumlovská se moc povedla jak hojnou účastí ( asi 300 storjů ) tak nádherným slunečným počasím. V konvoji jsem se cítil jako ryba ve vodě, průměrná rychlost cca 55 km/h takže pořád za tři a čtiři, v příjemných otáčhách mezi 3000 a 4500ot/min bez žádných zjevně velkých vibrací díky novému 17ti zubému sekundárnímu kolečku. Ještě jdnou děkuji a klobouk dolů.
9.10.2014 - Ahoj Všichni, omlouvám se za prodlevu ale vrátil jsem po dvanácti týdnech z nemocnice (v Rakousku v Kremzu) domů. Až teď jsem se dostal na PC, tak zde píšu že jsem měl autonehodu při cestě z práce (deviti násobnou frakturu obou dolních končetin). Letos jsem najel 6500km na motorce a nic, pak jsem jel dvakrát autem a bylo to v háji. V pondělí 21.7.2014 v 16h50min nehoda, nic hezkýho 37 záchranářů mě vystříhávalo přes padesát minut z mýho Mercedesu ML. Už jsem více méně v pohodě a chodit budu taky, možná ještě letos. V Rajchu mě dali do kupy od 21.10.2014 nastupuji ve Wídni do lázní a tam dodělám rehabku. Zatím se mějte a držte se v sedle bez nehod, o dalším pokračování na novinkách budu informovat hned jak něco spáchám.

24.3.2015- musím uznat že jsem si nedokázal předstvit jaké to je bejt odkázanej na vozejk. Po téhle zkušenosti se člověk začne dívat na svět z trochu jiné perspektivy, jsem moc rád že mě zachránily obě nohy a tím pádem můžu zase myslet na motorku "nejkrásnější pohled na svět je ze sedla motorky " hned jak to jen půjde. Bohužel mi můj stav nedovoluje cokoli vytvářet na mašině, ale jen co se to trochu zlepší začnu dolaďovat to co jsem měl ještě v plánu (padáky,mlhovky atd.), přeju všem hodně šťastných kilometrů v sedle a hodně zdravíčka čau Pepa 66.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
K0LA
K0LA napsal 04.12.20 v 14:18 10b.

super recenzia, skvela inšpirácia (väčšie blastre a hlavne to 17 zubove koliesko)

Moonicca
Moonicca napsal 02.04.18 v 23:06

Krásná, opravdu super barva.

FilipPego
FilipPego napsal 02.03.18 v 14:36 10b.

Opravdu krásná. Ten Tibet je vážně nejhezčí. Ode mě za 10👍. Jak si udělal ty držáky (podpěry) tašek prosím?

MiKas004
MiKas004 napsal 20.03.17 v 16:04 10b.

skvělé úpravy i motorka
inspiroval si mě

scorpius1111
scorpius1111 napsal 19.10.16 v 08:24 10b.

Zdravim! Chcem sa spytat na to turisticke plexi. Aku mas vysku Pepo? Ja pri mojich 183 cm s nizkym stitom mam velky problem od 80km/h. Mam pocit, akoby som mal vyfuk v prilbe :) preto to chcem dat vyssie. Inak TIBET je podlamna najkrajsia varianta Pegasa ;)

Martin

Více komentářů



TOPlist