Byla to líná mrcha, laďák od Akrapoviče společně s palivovou mapou nahranou přes řídící jednotku udělal své.. Nyní jede skvěle, trojka - záda není problém.
První dojmy - První dojmy ? aktuálně najeto 500km a motorka naprosto skvělá, není tak nabroušená jako SX-F ale přece je divoká! S motorkou je potřeba se přec jen trochu "zžít" ale myslím si že je to motorka již od prvního pocitu naprosto skvělá :) A co se týče spotřeby a dojezdu,musím jen chválit !
Motorku bych doporučil pro - Většinou pročítám na inzertech a tak různě "vhodné pro začínající jezdce" ale nevím jestli by byl u tohohle stroje tento slogan zrovna na místě..
Doplňky na motorce - Jak jsem již zmiňoval laděný výfuk.. Myslím si že skvělá volba :)
Recenze
Jelikož už WR-f jaksi přestalo bavit nebo spíše řekněme touha po jiném enduru byla čímdál větší tak se WR-f prodalo a šlo se do něčeho nového, rozhodovalo se mezi KTM nebo Husaberg a pak jestli 250ccm nebo 350ccm.. Nicméně 250 bylo doveženo z Rakouska za menší cenu "loňského" modelu tak se šlo do něj.. Ze začátku to bylo opravdu líné s originálním výfukem a větším sekundárkem do rychlosti. Motorku jsem alespoň 5mth zajížděl a po 5ti Mth se vyměnil první olej a naladil akrapovič (pouze koncovka) ale výkon se najednou objevil :)
S motorkou jsem byl prozatím jen v lese a v motokrosové hale ale jeví se perfektně, ikdyž musím říct že SX-f je na trati značně "pohodlnější" myslím si už jen díky tvrdším tlumičům a přepákování. (předky jsou na obou plně stavitelné)
Na WR-f byl motor skutečnej držák,uvidíme co snese tento.. :)