renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki VL 1500 Intruder (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník starosta440
Vloženo 26.1.2014
Aktualizováno 23.2.2020
Zobrazeno 4 014x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dlouholetý sen o velké motorce se stal realitou.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass - Josef Tass (Chr - Prostě obchodní fima - ber či neber, vezme jiný.
Mohou si to vhledem k počtu prodaných motorek dovolit.

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic: Nevyhovovala mi velikost (dlouhé nohy) a věřím, že časem by chyběl výkon.
Yamaha XV 1600 WildStar: Oko plesá při pohledu na motor a ostatní chrom (klasika), ale rozhodl jsem se pro kardan a lité kola. Nesnáším čištění drátů.
Kawasaki VN 1500: Klasika. Krásná motorka. Dráty a dva zadní tlumiče pérování. Méně místa pro brašny.

První dojmy - Na první dojmy z jízdy na této motorce je ještě čas. Je to pár dní co dostala mé jméno do rodného listu. Teď prošla důkladnou prohlídkou a přípravou na sezonu. Tak společně čekáme na první jarní deštíky, které opláchnou silnice od slané lázně, která nedělá dobře žádné takové motorce. Nicméně první dojmy z manipulace s tímto telátkem budí velký respekt. Jeden si musí rozmyslet, co chce dělat a jak. Je to prostě 350kg železa. Manipulace na místě a v garáži se podobá posilovně, ale o tom to je. Netoužil jsem po „motorové pile“. Po prvních kilometrech napíšu víc. Tak mám za sebou prvních 600km. Musím říct, tahle motorka bojuje o své místo na zemi, stejně tak já bojuji za její zkrocení:-) Nicméně už si začínáme vzájemně vyhovovat a stáváme se partnery:-) Je to opravdu požitek z jízdy, síla bez kompromisu.

Motorku bych doporučil pro - Motorka pro pohodáře vyšší postavy...

Doplňky na motorce - Doplňků je hodně, asi jako na každé takové motorce. Nicméně některé půjdou pryč, jiné vyměnit. Tyto změny jsou však otázkou peněz.

Recenze

Proč tento stroj?
Sen o velké motorce mám mnoho let. Bohužel tyhle motorky jsou cenou oproti ostatním hodně vysoko. Má to svůj důvod, který chápu. Ušetřit na ni dá většině lidí hodně práce a zabere to i spousty času O to více máte pak možnost sledovat a vybírat co člověk chce a co mu nejvíce vyhovuje.

Můj příběh začal před pár lety, kdy jsem si dal tajný slib, že do čtyř křížků bude cruiser v garáži.

V roce 2012 jsem si na pár stovek kilometrů vyzkoušel Yamahu XVS 650 Dragstar Classic. Musím říct, že to byl opravdu velký zážitek. První okamžiky na silné motorce, záběr motoru a jeho burácení. Sedmý div světa. To se však velice rychle vytrácelo, když jsem dostával motorku do ruky. Najednou byl znát kopec, jízda ve dvou nebyla tak působivá. V zatáčkách jsem zažíval vlnění rámu. Prostě to bylo fajn, ale nebylo to ono.
Rok se s rokem sešel a přišel červen 2013, po zkušenosti z minulého roku jsem si vyzkoušel vyšší třídu.
Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic byla zase něco jiného. Nikdy bych neřekl, že je to takový rozdíl.
První okamžiky na silné motorce, záběr motoru a jeho burácení naprosto jiné než na 650. Sedmý div světa. Motorka se chovala naprosto jinak. Manipulace na místě byla obtížnější, ale když se dala do pohybu, bylo vše zapomenuto. Jízda byla příjemná, zvedla se rychlost zhruba o deset kilometrů v hodině, kdy si motor krásně ševelil. Opravdu fajnová jízda. Jen jsem začal pociťovat na delší cestování špatnou polohu nohou, ale to jsem si ještě pořádně neuvědomoval.
Bylo vybráno, budu se koukat po Drakovi 1100.

Začal jsem jezdit po bazarech a inzerátech, hodně jsem mluvil s lidmi co mají zkušenosti s choppery, cruisery, ale i s letitými motorkáři. Hrozně mě posunuli ve výběru. Odrazovali mě, že 1100 je málo a že za pár let budu chtít víc. Tak jsem začal pokukovat po vyšší kubatuře, i když jsem se jí moc bál.

Nechci, aby se z toho stal velký dlouhý román a tak přeskočím mé touhy po Yamaha XV 1600 A Wild Star neboKawasaki VN 1500 . Jen chci poděkovat všem za jejich čas a velkou trpělivost při odpovídání na mé „stupidní“ otázky.

Došla řada na Suzuki VL 1500 Intruder Legendary Classic.
Padlo tedy rozhodnutí, že to bude VLko. Začal jsem sbírat informace o této krásné motorce ze všech možných i nemožných zdrojů a porovnával je s tím co chci a proč. V září 2013 jsem začal sledovat inzeráty a jezdil jsem se dívat na jednotlivé kousky. Musím říct, že jsem viděl docela dost motorek, lepšího či horšího stavu. Po každé prohlídce jsem si uspořádával myšlenky co vlastně chci a proč. Takže první bylo ujištění, že nechci VLko, které má jen jeden kotouč pro přední brzdu. Dvě jsou přeci jen víc než jedna. Takže motorky do roku 2002 jsem přestal okukovat, i když bylo spousty krásných a hodně udržovaných kousků. Dále jsem se začal koukat na „šrámy“ po padnutí. Jsem realista a myslím si, že každá motorka někdy ležela. Je otázkou jak moc. Řečí o pádu ze stojánku bylo opravdu dost, ale i obroušených dorazů či popraskané barvy okolo svárů rámu. To budí jisté pochybnosti. Takže raději lehce odřený padák, páčka a výfuk než vše naleštěné s poškrábaným krkem. Dále mě zaujalo, jak velké množství motorek má na tachometru okolo 33 tisíc kilometrů bez ohledu na rok výroby. Stav tachometru není na tomto typu motorky důležitý, ale jsem raději, když vím, jaká je pravda, než milosrdná lež. Takže se ve výběru posouváme zase dál. Pak jsem začal řešit zda karburátor a nebo vstřikování. Tohle by docela oříšek, ale rozhodl jsem se pro vstřikování, tedy motorka od roku 2005. Tak výběr už je hodně omezený. Další věc do které jsem se zakousl byl rozdíl mezi Itruderem a Boulevardem. Je to přeci stejná motorka, ale Boule je všeobecně levnější a mnohdy vypadá lépe a zachovale. Rozuzlení je jednoduché, Boule není určena pro Evropský trh. Má drobné odlišnosti, ale není jich mnoho. Z mého pohledu byl spíš problém s tím, že na této motorce není nic homologované pro naše podmínky. Vše se řeší zápisem do velkého techničáku. Také klid a pohoda. Nicméně jsem nav jednom bazaru upozornil a bylo mi řešeno, že mi do poznámek napíší, cokoli budu chtít. Nevadí, že je tachometr jen v mílích a kilometry to nikdy nevidělo. Stačí prý tři čárky na správném místě, 50km, 90 a 130km. Homologace světel a výfuku je prý už přežitek. Po této zkušenosti jsem se trochu zhrozil a začal se o tuto problematiku trochu zajímat. Neříkám, že všechny motorky z Ameriky či kanady jsou špatné nebo jsou na špatných dokladech, ale pokud si mohu vybrat, budu raději hledat motorku z ČR a nebo z Evropy. Nebudu nikdy řešit jakýkoli problém s německy mluvícím policistou a nebo nedej bože likvidátorem pojišťovny.

Takže jsem našel pro sebe tu nejrozumnější cestu a hledal až našel….
Pokud se tohle psaní někoho dotklo a nebo se dotklo jeho miláčka co má v garáži, omlouvám se. Jen jsme popsal podrobně pro a jak jsem si vybral právě tohle VLko.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Petr163
Petr163 napsal 14.08.23 v 14:49 10b.

Ahoj, moc rád jsem to dočetl až do konce protože řeším výběr intrudera. Mám suzuki cestáka a chci spomalit a na pohodu. Mám 53 let výšku 185cm a vážím 92kg což je na introše ideál si myslím. A co ty vše popisuješ já ted taky poznávám od Boule přes dovoz kde zrovna dnes mi odpovedeli ze suzuki že mi můžou zjistit stav km a historii ale za poplatek 399kc a ještě nezaručí že to s každého státu půjde. takže za mě raději puvod ČR kde si ověřím stav na netu přes ministerstvo ověření stavu tachometru. V pátek jsem našel introše VL 1500 rok 2007 a má najeto 47000km. Kolik takový stroj může ještě najet? Co sbírám moudra kterého introša vybrat každý chválí toho svého od 800 až po 1800 .Díky moc za článek a přeju hodně pohodových km. Zdravím s Moravy

David_4075
David_4075 napsal 30.05.20 v 00:44 10b.

Výborně napsané... také jsem prpcházel podobnou studií, od VL, přes VN, Stary až jsem zase skončil u VL...
Ať to dobře jezdí...

proky.ji
proky.ji napsal 23.10.17 v 09:17 10b.

Nádhera

SlimM
SlimM napsal 18.04.16 v 23:02 10b.

Velký respekt! To je opravdu kus!!!

Petryxe
Petryxe napsal 12.03.16 v 23:55 10b.

Více komentářů



TOPlist