Z pod nádrže se začalo ozývat dívné popískávání an etušil sem, cože to muže byt. Teda podezření bylo, ale nechtěl sem to připustit.
Když jsem to začal řešit s pár lidma, tak mi řekli, že jestli neplánuju dlouhou cestu tak to nemám řešit páč nové čerpadlo je docela raketa. Tak sem sice trochu nevrle, ale čekal jsem co se stane. Dloouho se nic nedělo, až jednou když sem se vracel domu a chtěl sem přidat, tak na 6tý rychlosstní stupeň mi to v rozmezí otáček 6tis+ začalo jakoby dusit, prostě to nejelo, podřadil sem a to stejny, jen to šlo od 7tis+
Tak jsem se dodrkotal domu a už sem lítal po forech co a jak.
Na Vstromklubu.cz jsem si vyhledal téma a šlo se na věc. V první řadě si zkusit průtok čerpadla, mělo by dávat 1,2L za 30s. mě to dalo tak 3Dcl takže sem si byl jist že je to ucpaný. Rozebral sem to co to šlo a stejně nic. Spodní a nejjemnější filtr je zalisovaný a nechtělo se mi to rozdělávat, abych to pak dal dohromady. Tak jsem to podle návodu provrtal a přidal externí filtr. Pískání přestalo a jede to zase jako dřív Ale vrtání je úplě ta krajní možnost, ale já ji využil hned jako tu první.
Ještě než sem začal vrtat, jsem si říkal, jestli nekoupit čerpadlo z bouračky, ceny byly cca 1700,- - 2100,. CZK tušim, takže nic extra drahýho, ale externí palivový filtr mě přišel na asi 200,- tak sem to riskl takhle.
Přikládám stránky, ze kterých sem čerpal info
http://www.vstromklu...ve-cerpadlo?start=15
http://www.vstrom.in...hp/topic,6105.0.html
Bohužel mě nenapadlo to nafotit, takže bez ničeho. Fotky jsou v jednom odkazu
Vlastník | jurajs | |
---|---|---|
Vloženo | 7.1.2014 | |
Aktualizováno | 7.6.2020 | |
Zobrazeno | 1 153x |