..jednoduchá volba..zatím pro můj styl jízdy a mou velikost lepší nevytvořili..:)
Výška jezdce: 191 cm
První dojmy - ..ještě přenastavit řadičku.. ..první dojmy nejsou po mých km na minulé prvními.. ..stále to jede jako z praku a cestu díky nastavení podvozku vyžehlí, nebo přitvrdí..:)
Motorku bych doporučil pro - ..dlouhé rychlé sportovně laděné cestování s podvozkem ESA II..co chtít více?
Doplňky na motorce - ..carbonové díly, jiný výfuk, přední bílé blinkry, zadní diodové..
Recenze
..Káčko jezdím už řadu let, na posledním 'Martinovi" máme 63.tis za 4roky, a stále mne to baví..přechod z K1200S, kde jsem natočil přes 20.tis byl výbornou volbou.. ..dlluhé cesty v pohodlí a zatáčky když příjdou, i s kuframa ledajakého 'kelímkáře' potrápím.. :)
..servisuji stále jen v BMW, pravdou je, že pokud je záruka a prodloužená záruka, moc financí nad standartní výmenu oleje co deset tisíc, pneu a desky vás nečeká..u starších pak je třeba vědět, co má motka za sebou a jakého měla majitele..:)
..víte co, vezmu Martina od začátku..
..první výměna oleje v deseti..zkoušel jsem za ty km ruzné pneu, jejich výdrž i pocit z jízdy..ve sportovním duchu nejraději obouvám Dunlop sportmax sporstmart..natočit jde téměř osm tisíc, dlouhou životnost měla i Micheline Pure..k sedmi..jen jsem se na ní tak dobře necítil..Dunlop jede i v chladnu čitelně..a když se prohřeje, pocitově má u mne výbornou..na delší cesty vítězí Michelin Road 3..sjede se do kulata až přes 11tis.km..a Petrovi se zadařilo jednou dostat na 13.tis...jinka počítejte, že nad deset vždy, voda nevadí a odezva našich těžkých motorek je excelentní.. ..přátelé..jezdíme často rychle..a tím myslím zatáčky ..pěkně až ke kraji pneu.. mimo město pak nad dvěstě jen zřídka..a každou gumu stihneme většinou vzít i jednou na okruh do Brna.. :)
..další výměna oleje byla ve dvaceti tisících spolu s výměnou brzdovky..jinak níc..
..ve třiceti pak seřízení ventilů, výmena svíček, nové přední desky..vlezete se do desítky..filtry řeším KN..co pět tisíc vyklepat..co deset pak čistím s olejem..a při každé výměně měním i tu malinkou trochu oleje v diferáku..
..čtyřicet tisíc opět jen výměna oleje ..pak cesta na Sardinku, a pro hloupou poruchu katalizační vložky výfuku, která se přetočila a bránila průchodu výfukových plynů přišlo přehřátí motoru třetího válce, čidlo teploty vody tohle neumí pokrýt a motor musel přijít nový ve 43.tisících..teď na něm dvacet tisíc..
..padesáttři tisíc..oleje a zadní desky a stále nic více nechce..:)
..šedesát tři ..před výměnou oleje..bude chtít ložiska předního kola..nejspíš i přední desky..ložiska máme zkušenosti, že po šedesáti mají svou za sebou..jo a v šedesáti dvou jsem měl možnost vyměnit zadní diferák, tak jsem tam dal nový..nicméně ten původní bez poruchy ale s pravidelnou výměnou oleje co deset tisíc..teď má necelých tisíc km a dostane nový olej..
..spotřeba?..mezi 5,6-6,1 dlouhodobá..když hodně taháte přes sedm moc nejde..okruh pánové a dámy neberu tahání v běžném provozu..tam jste přes devět
..proč tedy nová motka?..cenově zajímavý kup nové..z Martina jsem předělal všechny doplňky, které by nejspíše nikdo cenově neohodnotil...přesto mi kněmu zůstává AC-Schnitzer výfuk, držák kufrů, přední tmavé cestovní plexi,zadní držák nad sedlo a zbrusu nové Road3 s novým diferákem a novou baterií..byl jsem na sezónu připraven:) ..věřím, že bude novému majiteli příjemným společníkem..jen na tu novou černou barvu si zvykám..:)
den do mých narozenin 28.8.2022 a Bleček bude dělat radost Rudolfovi..přeji oběma úsměv a bezpečí na každém km a vždy parádní a pohodovou jízdu.. ???
S tím katem to je pěkně záludná závada motor jsi platil nebo to bylo na kulanci
Timto profilem jsem se nechal inspirovat a nelituji. Tak treba nekdy na ceste...
Pěkné, pěkné. Ať slouží .