Jawa poskládaná především z nových dílů a přizpůsobená k mojím požadavkům.
První dojmy - První dojem byla normální Jawa 350. Díky temu, že jsem ji stále zlepšoval, tak nemuhu popsat první dojmy. Udělal jsem si to, co jsem chtěl mít. Samozřejmě to není žádné žihadlo, ale obyčejná Jawa 350 s motorem konstrukce ze 40-tych let.
Motorku bych doporučil pro - Jawa je nejvhodnější pro příznivce této značky :)
Doplňky na motorce - vyhřívané rukojeti, el.startér, oilmaster, nosiče bočních kufrů,
Recenze
V roce 1990 jsem se v Prostějově chodil dívat do výlohy tehdejší Mototechny na motorku Jawa 638 (639) u které byla cena 11500,- a já si ji přál mít. nakonec jsem si ji nikdy nekoupil. Až nyní jsem si poskládal z dílů Jawu 350/640 s výbavou podle mého přání. Motor je bez uprav, zadní kyvná vidlice z Jawy 350/640 Tramp, zadní brzda je dvouklíčová přední z Jawy 350/634 (brzdí velmi ostře i ve dvou), držák bočních kufrů, tažné na vozík PAv-40.
Jízda je normální jako na každé Jawě 350/640, ale oproti odpůrcům znyčky Jawa nepozoruji žádné vlnění v zatáčkách, či nějaké poruchy. V roce 2011 jsem sní najel 6000 km a bez jediné poruchy. Rok 2012 opět 6000 km bez poruchy a v roce 2013 najety 4000 zase bez poruchy. Takže názory lidí kteří tvrdí, že je Jawa poruchová je dle mého mimo mísu. každá motorka je poruchová podle toho, jak se o ní stará majitel.
Více o motorce na webu zde .
Přesně tak. Bez zaváhání plných 10.
jasných 10
Pěkná
Pěkná jawka, také jsem kdysi sedlal černou. V bílé vypadá super. Kombinace padáků s vrškem celokapotáže je velmi slušivá.