renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V35 (1980)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Zedsrs
Vloženo 8.11.2013
Aktualizováno 12.7.2019
Zobrazeno 3 030x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Malá kráska, na kterou jsem se moc těšil. Nádherný zvuk, krásně ovladatelná, prostě nádhera. Přes zimu mám co dělat...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Guzzi CZ - První kozí (Sušice

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJ 550: důvod neuveden

První dojmy - zatím žádná velká projížďka, ale těch pár km mě přesvědčilo, že jsem udělal dobře.

Recenze

Musím uznat, že zvuk je prostě famózní. Od "350" bych to opravdu neočekával. Líbí se mi hlavně několik klasických detailů - kardan, karburátory, sytič umístěný v prostoru motoru, hrubí projev motoru. Nedokážu si moc představit delší cestování ve dvou, ale pro tento účel jsem motorku stejně nekupoval. Jediné, co je trochu horší a s čím se musí počítat jsou brzdy. Sice kotoučové, ale "zabijáci" to rozhodně nejsou. Hrozně se mi líbí posed, který je spíše pro menší postavy a nutí k předklonu. Na druhou stranu nepočítejte se žádnou ochranou proti větru...

Konečně první regulérní projížďka (19.4.). Až nyní mohu objektivně popsat své zážitky a postřehy z motorky.
Je to krásná "italská" potvora s luxusním zvukem. Každý kdo jí slyšel, ale neviděl, odhadoval, že se jedná min. o sedmistovku. Přitom vám pod zadkem krásně "vibruje" pouze dvouválec o objemu 350ccm.
Velmi jsem ocenil snadnou manipulaci a jak se krásně pokládá do začátek, ale vše opatrně - rám je relativně měkký a má tendenci se lehce vlnit. Trochu ještě zápasím s převodovkou a falešným neutrálem, který řadím relativně často, ale to se poddá.
Jediné co musím vyřešit je alespoň malý kšilt. Bez něj se jezdit nedá. nejen, že vítr je opravdu silný, ale hlavně za slunného počasí nejsou čitelné kontrolky.

Letos mě čeká ještě kompletní renovace rámu (hlavně přední vidlice), vyleštěné motoru a snad bude renovace u konce.
Bohužel celkové náklady na znovu probuzení a uvedení do stavu z roku 1980 neberou konce a už to raději ani nepočítám. Je to moje hračka a milenka zároveň! A milenky jsou nákladné...

První nehoda... Jezdím 20 let bez škrábance a teď při jízdě, kdy by mě i šnek předběhl motorku položím! Odnesla to nádrž, levé "řídítko", prasklý levý plast a ohnutý hlavní stojan. A aby toho nebylo málo ještě zlomený kotník!

Guzzi je prodaná. Věřím, že u nového majitele se bude mít dobře a že moji započatou práci dotáhne do zdárného konce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rokyt
Rokyt napsal 28.10.17 v 14:36 10b.

Ahoj Guzzisto,
krásná motorka. Přeji s ní hodně zážitků.
Já mám Norge a ještě bych právě chtěl koupit takovou V35.
Tak pokud bys uvažoval v budoucnu o prodeji,
byl bych rád, když mi dáš vědět.
Zdravím Pavel

seikos
seikos napsal 23.04.15 v 16:09 10b.

Mno, já mám V35TT jen s jednou kotoučovkou. To bych ti teprve přál za to vzít. To brzdíš i zubními plombami

marafzs600
marafzs600 napsal 26.01.14 v 12:34 10b.

výborná volba

maabo
maabo napsal 05.01.14 v 01:42 10b.

supr stroj
ať slouží!

Pietro-guzzi
Pietro-guzzi napsal 14.12.13 v 19:32

Klasická Italka 10

Více komentářů



TOPlist