renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DesertFox
Vloženo 23.10.2013
Aktualizováno 14.5.2017
Zobrazeno 9 109x
HODNOCENÍ PROFILU OD 49 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ovladatelný, hravý tříhrnek, velikostí i výkonem tak akorát pro mně.

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple: Jen o něco víc koní, o dost těžší, o hodně vyšší cena
Triumph Street Triple R: Nebyla žádná slušná v nabídce jen samý vysákaný vrány.

První dojmy - O téhle motorce se toho už tolik řeklo a napsalo, že je zbytečný to tady opakovat do zblbnutí. Jo, celkem jede, pocity se při tom blíží slušnýmu sexu. Za sebe dávám extra body za pohodlí a výšku sedla, samozřejmě ocenuju jak vypadá, každý se za námi otočí, s tou spoustou origo doplnků a koncovkami od Akrapoviče mu to moc sluší. Zvykám si na zvuk motoru, zní jako když pračka přejde na ždímání, ale halt přecházím z jednobuchu. Divný je promě vyndavání policajta celkem úzkým místem a koncem paty, bude to chtít trošku trénink, abych se u toho necítila jak jogín po epileptickým záchvatu.

Motorku bych doporučil pro - Pro každýho. Hodně odpustí. A kdo objeví jeho 13. komnatu plnou ostré zábavy, nebude chtít slézt.

Doplňky na motorce - Píšu jak to přibejvalo: Progesivní pružiny na předku, Akrapoviče, krovka sedla spolujezdce, pancéřované hadičky, kryt motoru, kryty chladiče v černém laku, fly screen, pp tuning páčky, dvoubodové padáky pod nádrží, rolny, zadní blatníček, závažíčka a padáky Rutan, karbonové kryty víček Rutan, desky keramika carbon od GoldFrenu, přepáčko PP tuning, zrcátka KOSO, LED blinkry, řidítka Easton EXP. 2016 jaro řidítka vrácena originál, jsou užší a pohodlnější. Červené stupačky, nový lak (Tempo fakt už nikdy, starý úplně zmatněl) nový tankpad, zrcátka Barracuda.

Recenze

Je to trošku nošení dříví do lesa, ta motorka je pomalu už kultovní a můj popis už asi nic objevnýho nepřinese.
Udělán servis na 10 tis. v DK moto, kde byla motorka koupená. Díky jinému přepákování nefungoval spínač na zadní brzdě do brzdového světla, lehce vyklepané kontakty na baterce,objednán zadní nadblatníček, bez něj se i v mírným sajrajtu rychle zadělá celá zadní část.Jinak všechno O.K., jsme připravený na sezonu 2014. Tahání za plyn a jízdu po městě odměnuje Street docela velkým zahřátím motoru a taky sedla, ted na podzim je to docela příjemný, uvidím jak to bude v létě. Otestováno na malém okruhu v Sosnové a na motoškole u Pepy Sršně. Motorka neskutečně drží, i na starých gumách a při absolutní jalovosti mýho ježdění. Dát koleno nebo vysedat je jen otázka chci/nechci, street bez problémů drží krok s plnokrevnýma silničkama.





Od začátku sezony do července naježděno šest tisíc, z toho dva na cestě do Alp a ježdění v horských pasech. Ocenila jsem univerzalitu posezu, osm set kilometrů po dálnici se na psychice podepsalo mnohem víc, než na tělesné schránce. Bezproblémově zvládá úzké silničky a tvrdé vracáky do i z kopce.
Na starých Sportmaxech se udržel i přes moje jezdecké chyby, okruh v Brně je spálil až do kraje a pořád relativně drží, až na nějaká drobná utržení zadního kola s plynem na výjezdu.
V krizovkách občas chybí brzdný výkon na předku, ale já jsem rozmazlená z předchozí motorky.
Na dlouhou cestu jsem si nechala povolit zadní pružinu, ale ve výsledku se to na jízdních vlastnostech podepsalo spíš negativně, tím, že předek není nastavitelný, měkčí zadek rozhazuje řízení a přilnavost předního kola. Škoda, že není stavitelné odpružení, progresy mám od začátku, v základu to musí bejt dost fošna.

Nově pořízeny karbonové kryty víček spojky a alternátoru, závažíčka, padáčky, vše od Rutana, dokonalé třešinky na dortu.
Sundány držáky stupaček spolujezdce.
Zlobí mě víčko nádrže, nejdřív bylo ucpané sání vzduchu a teď zase přepad natahuje benzín z nádrže, cca malej panák vyblitej pod motorkou. Vyměneno v záruce, teď bez problémů,vyměnili mi celou zámkovou sadu.
Vyndány DB killery z Akrapů, přehrána mapa, výkon samozřejmě vzrostl, ale ne nijak markantně - ovšem oproti sériovému zvuku, před tímhle uskakujou auta do škarpy. Před tím o mě věděl akorát můj pes, zvuk pračky nikoho uhnout nenutí. Konečně má Street zvuk který odpovídá jeho schopnostem.
Po devatenácti tisících vyměněné gumy, byly tam starý battlaxy od Bridge, počet najetých km svědčí o tom, že měly slušný nájezd, daly 14 tisíc. Bohužel po pár okruzích a cestě do Itálie už byly úplně tvrdý jak puky a klouzaly i na výjezdech ze zatáček.

Teď obuté na Metzeler M7 Road Racing 2014. A opravdu jsou RR, i ve městě se dají sjíždět až do kraje, drží jak přilepený. Dřív mě zastaví respekt než sebemenší uskočení v náklonu.
Servis na dvaceti ztišil a zkulturnil motor, to věčný diletantský dojení plynu se na vůlích znatelně podepsalo.

2014/ srpen Nově přepáčko od PP tuning a zrcátka, čím dál tím víc mě to táhne k ježdění na okruhu, jedině tam opravdu poznávám všechny fantastické vlastnosti téhle motorky, v provozu nejvíc oceňuju kolik toho odpustí, že se v podstatě všechny rychlostní stupně téměř překrývají, stačí si jen vybrat, jestli chci jet kilo úsporně a poklidně na šestku, nebo s dechberoucím výkonem a řevem za tři. Na šesti tisících se z vrnícího koťátka stává rozzuřená šelma.

2015/červenec Tak Metzelery RR se pomalu loučí, daly 8.000. Eminentně zvažuju výměnu podvozku a brzd, začíná to pro mne být citelně slabým místem motorky. Mám jen 55 Kilo, podvozek mě na výjezdech nijak extrémně nepodrží, ani když jedu úplně zaprdlá nad kolem.
Koupena řidítka od Easton. Pecka. Nové destičky Ferodo.
Nové gumy, Bridge S20 evo, hodně dobré. Za 10 minut po obutí sjeté kraje.
Ačkoli je moje služební motorka S1000RR, Street pořád vede v zábavnosti.

2016/červenec Měněno ložisko v krku, spíš preventivně. Máme najeto 29 a kus a musím zaklepat, pořád žádný velký průser. Mám denně pod zadkem jiné motorky, různých značek, velké, výkonné, silné, novější, nabité elektronikou. Ale kdykoli si sednu na tuhle motorku, mám pocit, že právě začínám jezdit. Tak čistou radost umí nadělit jen pár motorek na světě.

Podzim 2016/ po čtyřech sezónách došlo na nový lak, starý už byl viditelně matný, nové těsnění pod nádrží, udělané vidle, desetitisícový servis, přidán KN filtr, nainstalované barevné stupačky, přední větší blinkry od BMW a zrcátka od Baracuda. Tentokrát jsem poprvé nešla do DK moto, mám v práci na servis výraznou slevu, takže výměna nápní a desetitisícový servis poprvé jinde. A spokojenost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čakysv1000
Čakysv1000 napsal 28.02.23 v 20:34 10b.

Prave vybiram jako ojetinu a tento clanek byl milym pohlazenim po me cerne motorkarske dusicce Jasnych 10

jerseySE
jerseySE napsal 25.04.17 v 14:25 10b.

Jo, někdy chci vyzkoušet

Lajos.
Lajos. napsal 26.04.15 v 10:53 10b.

super stroj:)

xESORIMMERx
xESORIMMERx napsal 03.04.15 v 16:53 10b.

super stroj

dorso
dorso napsal 04.12.14 v 18:24

Velice hezky popsano. To se ceni ...vyborna motorka. A musi se ocenit i cit pro kvalitu a styl co do vybavy.

Více komentářů



TOPlist