renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph TT 600 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Padak84
Vloženo 11.7.2013
Aktualizováno 2.6.2015
Zobrazeno 1 697x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první velká motorka a velká spokojenost

Více fotografii

Motorka koupena od matesko (Kojetín I - Město) - Výborná domluva. Při koupi jsem dostal veškeré informace o motorce i se všemi papíry a fakturami o koupi všech náhradních dílů. + komplet historii najetých kilometrů a všech servisů. Prostě radost obchodovat .

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - První dojmy jsou dost hektické. Na oko se to moc lidem třeba nelíbí, ale tu motorku prostě hned poznáte. Posez je pohodlný nejen díky dobrému sedlu, ale také díky vyšším řidítkům oproti originál TT 600. 80kW ( 110 k ) dělá to co má a brzdy jsou jedním slovem " brutální " .

Doplňky na motorce - Laďák - scorpion

Recenze

Numero Tre jsou dovozci motocyklů Triumph na italský trh a Generální ředitel Numero Tre je Carlo Talamo a ten chtěl prosadit Triumph na italský trh. Tak vzal TT600 a udělal z nej naháče "Baby Speed". Vyrobili jich 50ks.
Je to jedinečná motorka.

Za rok 2013 najeto jen 3000 km. Jízda je pohodlná ( pro řidiče ) a motorka krásně ovladatelná. Podvozek tvrdší sportovní ( zatím sem na něj nešahal ). Držení v zatáčkách na výbornou. Je to motorka dělaná na silnici. Brzdy originál Triumph jsou brutální ! Motor zatím nemůžu hodnotit ( ne že by to nejelo ) protože je tam nějakej problém se vstřikováním. Maximálka je udávaná kolem 245 km/h a já se na 200 km/h zatím ani na rovině a z kopce nedostal .Nedrží otáčky volnoběhu takže má tendeci na křižovatce chcípnout. Začátkem sezóny 2014 bych rád zajel do MotoXN ( http://www.motoxn.com/ ), aby to hodily na brzdu a počítač a podívaly se mi na to. Pro spolujezdce to moc pohodlná motorka není. Sice těch 200km vydržela, ale na delší trasy ve dvou to není. Spotřebu zatím kvůli problému s vstřikováním taky moc přesnou nemám ale dalo mi to kolem 200km na jednu nádrž ( do rozsvícení rezervy ). Nádrž je kolem 17 - 18 litrů. Zatím sem dělal jen servis před zazimováním.
Olej MOBIL 15W50 - 4L
Výměna chladící kapaliny MOTUL 2,5L
Brzdová kapalina
Olejový filtr HF 191
Čištění a napuštění vzduchového filtru KN TB 6000
Na začátku sezóny budu měnit obě pneu za Michelin Pilot Road 3.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Radowanek
Radowanek napsal 04.01.14 v 20:50

matesko
matesko napsal 11.07.13 v 17:36 10b.

Více komentářů



TOPlist