Výroba a montáž krycího plechu motoru - zaslepení díry ve spodku plastového krytu.
Pročteno hafo diskusí, tehdy žádná spolehlivá zkušenost nebyla, porovnáváno nejčastěji s plechy:
1) Touratech (s vyřízlýma dírama),
2) SW Motech (celkový kryt z hliníku),
3) od Wimoto alternativa z nerezu.
Každý má své pro/proti (bez ohledu na cenu), větrací díry jsou dle mého zbytečné - resp. ztrácí smysl, když šutry a bordel stejně lítaj na karter, argument většího zahřívání se ukázal jako lichý (zkoušeno s/bez plechu - teplota bez efektu), celoplech od SW Motech zase nekryje lambdasondu u pravé stupky a brzdy - zdálo se mi to horší řešení než zvolená kombinace.
Plech jsem si tedy vyrobil sám ze zbytku materiálu od BigHuskyho (2 mm Al plech). Přicvaklé to je přímo na trubku rámu třema elektrikářskýma úchytkama 19mm (nacvakávačky na kabelový pouzdra - trubky), drží to dobře, dá se to sundavat když moto meju.
Na Sommelieru v Alpách se mi plech už vyplatil, když jsem dostal zespod takovou herdu, že se plech celý zdeformoval, Motor byl ale ochráněn.
Vlastník | Willik | |
---|---|---|
Vloženo | 7.6.2013 | |
Aktualizováno | 1.3.2016 | |
Zobrazeno | 15 223x |