PROFIL MOTORKY

Honda CBR 929RR Fireblade (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Yendys
Vloženo 28.4.2013
Aktualizováno 2.3.2014
Zobrazeno 948x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krasavec z doby, kdy ještě byly sporty perfektně použitelný i pro cestování.

První dojmy - Moje první jízda na tomhle farošovi vydala na více než 400 km během jednoho dne. Do tý doby jsem jezdil naked. Byl jsem si jistej, že budu kompletně rozlámanej, bolavý ruce, záda, krk... Nic takovýho se ale nekonalo. Motorka mi okamžitě parádně padla do ruky, pozice řízení až neskutečně přirozená a pohodlná. Pouze hrana nízkýho originálního plexi částečně bránila ve výhledu na přístrojovku.

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji vyšším motorkářům - kolem 190 cm, kteří nehledají pouze čistej supersport, ale od svý motorky očekávají i pohodlí a určitou míru praktičnosti na dlouhé cesty. Ani spolujezdec na této motorce nijak netrpí, na jízdu ve dvou opravdu dobrá.

Doplňky na motorce - Racing DB plexi
Výfuk Tenax
Miniblinkry Barracuda
ukazatel rychlosti Gipro
Pancéřový hadice

Recenze

K tejhle mašině jsem přišel vlastně náhodou. Jezdíval jsem na naháčích a po supersportu nijak moc nepokukoval. Na nějakejch jsem jezdil, ale všechny se mi zdály moc tvrdý, nepohodlný, uskákaný apod. Prostě vždy se našel důvod, proč lehnu nebrat. Často ten, ze nebyly dobře jezditelný ve dvou. Všechno to ale změnilo zapůjčení týhle motorky na jeden jedinej den. Dačice - Plzeň a zpět, se spolujezdcem, bez jedinýho problému či zaváhání, a především s naprosto úžasným pocitem z jízdy. Bylo rozhodnuto.
Je to pořádnej poctivej kus motorky, žádný tintítko. Mejch 190 cm se na ni výborně poskládá, což nebejvá úplně pravidlem. Jediná úprava, která byla nutná, byla výměna plexi za vyšší. Při "nezalehnutí" mi procházela horní hrana plexi vejpůl přístrojovky a bránila ve výhledu. A ani aerodynamická ochrana nebyla na ideální úrovni. Racing double bubble štít vyřešil oba problémy k absolutní spokojenosti.
Vyzdvihnout si rozhodně zaslouží brzdy (nějaký lehčí úpravy proběhly), výborně dáfkovatelný, extrémní účinek i oproti jinej supersportům, na kterých jsem jel. Tahle vlastnost je, dá se říct, společná pro faroše obecně.
Naopak spotřeba je spíš z horního spektra. K 10 litrům se dostávám docela pravidelně.
Co mě hrozně baví, je úložnej prostor pod sedačkou. Dosahuje velikosti menšího batohu, věci na převlečení a pití sem dáte bez problému. V kombinaci s pohodlím, který tahle motorka nabízí, je to ideální stroj na víkendový bezkufrový cestování.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vítr-ve-vlasech
Vítr-ve-vlasech napsal 27.04.14 v 10:40 10b.

lobokop
lobokop napsal 06.04.14 v 15:32 10b.

Ondrafaros
Ondrafaros napsal 28.04.13 v 13:37 10b.

Krásná jasných 10b

Více komentářů



TOPlist