Huska je plně otevřená a jede velice slušně. Vše zvládá tak jak má.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRM 125R: Nemělo to tak dobrý podvozek jako wre.
Husqvarna WR 125: Finance
První dojmy - Na 125 sem čekal trošičku menší výkon. Hned po prvním svezení sem věděl, že to nesmí být naposled.
Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych motorku pro ty, kteří chtějí občas na trať a především těm, kteří chtějí s motorkou nejen do lehkého terénu ale i do tvrdšího.
Doplňky na motorce - Vidle z HSQ CR125..
Recenze
+je otevřena
+dobre tlumiče
+ovladatelnost
+jede jak pila
-spotřeba
-ceny nahr.dílů
-sehnatelnost
Tento stroj jsem si vybral kvůli značce a vzhledu. Bohužel jsem po prvních motohodinách hnedka zadřel, protože bývalý majitel sice udělal píst a nicasil, ale neudělal ojnice, která se hnedka vysypala (dole).Takže motor se rozpůlil a vyměnili se všelijaké věci (ojnice, píst, nicasil, ložiska, gufera, vodní pumpa, podložky,kterých tam bylo o trošičku míň než má být :D ). Bál jsem se, že dostupnost dílů bude dost mizerná a já si vůbec nezajezdím pod 1. měsíc, opak byl však pravdou a díly jsem měl na stole pod 2 týdny a to jsem kupoval ty nejmenší věcičky, co nebyly na Husce( podložky do převodovky, vodní vrtulka + simering atd.)
Do celé motorky se nasypalo (bez koupě) přes 20 000 Kč.
Na trati je motorka velmi lehce ovladatelná a ve vyšších otáčkách si se mnou hraje :D (zatím).Dopady ze skoků jsou velmi příjemné a zatím jsem neskočil tak, aby se dostala na doraz.
Tak vytekly přední vidlice... :( Bohužel se přišlo na to, že sou špatný i pouzdra(které se nedali vůbec sehnat-maximálně originál, což by mě vyšlo přes 2000Kč), takže jsem se rozhodnul sehnat si nějaké jiné vidle. Naštěstí se hnedka naskytl inzerát, kde slovák prodával fůru vidlí i s vidlemi z HSQ CR125 . Takže jsme se domluvili a koupil jsem je. Vše se dalo udělat akorát se museli vyměnit i brýle( původní tlumiče měli prům. kluzáku 40mm a tyto 45mm), pak už vše šlo samo.
Tyto vidlice už jsou na úplně jiné úrovni než byly originál, 305mm zvih, oproti 280mm, nastavení předpětí a odskoku a hlavně úplně jiná a lepší funkčnost .
Do benzínu dávám BELRAY H1-R a do převodovky nějaký SHELL- samozřejmě plná syntetika(měním po 10mth) , vzduchový filtr peru po 2 vyjížďkách v MOTOREXU.
Po těchto věcech se zatím jezdí bez závad.
10/2014 jsem Husičku ač nerad prodal svému kamarádovi. Motorka se dostala do těch nejlepších rukou, co znám, neznám člověka, co by byl ochoten do této motorky nasypat, obětovat peněz i času. Ale mám pro to pochopení a z pěkné 1994 udělat od pohledu nádhernou 2013.
Toto píšu především proto, abych dokázal všem "chytrákům", co raděj ostatní o tom jak se to nedá předělat atd. a že horko těžko.
Těžko uvěřit tomu, že to opravdu šlo, ale vydařilo se a jsem rád, že jsem jí prodal zrovna do těchto rukou...