renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki VS 600 Intruder (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Hups
Vloženo 19.2.2013
Aktualizováno 22.4.2022
Zobrazeno 5 635x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Spolehlivá, krásná motorka, se kterou se dá parádně bublat i pěkně říznout nějakou tu alpskou zákrutu.

Motorka koupena od FIRMA:Miramoto - Miroslav Vlček (Lišov) - Pozitivní, doporučuji.

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki VS 800 Intruder: V době, kdy jsem jí kupoval, byla tahle VS600 prostě bezkonkurenčně v nejlepším stavu, nejhezčí + dostal jsem na ní doporučení od známého.

První dojmy - Ze začátku jsme se chvíli potkávali, hlavně změna posezu oproti naháčům mi chvíli lezla pod kůži. Nakonec ale nedám dopustit na pohodlí při delším cestování. Nádherný zvuk mě zpočátku kolikrát dal zapomenout na nízký objem motoru - holt traktor to není, a trochu točit se musí.

Doplňky na motorce - - alarm s pagerem
- sundávací zamykatelné brašny LeatherLyke
- s tím souvisí přesun zadních blikrů více dozadu + custom zadní světlo
- přední blinkery
- výfukové koncovky Vance-Hines s vyndavacími homologovanými vložkami Eagle
- řidítka Highway Hawk Wishbone
- zadní nosič Jardine
- navýšení opěrky spolujezdce Jardine (sundávací)
- gelové sedlo Saddlemen
- prodloužení zadních stupaček

Recenze

Vždycky jsem chtěl choppříka, vítr ve vlasech a vyrazit neznámo kam. Po několika průzkumech, tipech a hlavně po odhodlání padla volba na Intrudera. Tehdy (2004) byly ceny vysoko, a tak jsem logicky hledal osmistovku. Pak mi známý doporučil tuhle krásku a bylo jasno. Po ujištění, že s většinou náhradních dílů nebude problém, páč jsou totožné s osmistovkou, jsem do toho šel.
Po první sezoně bylo třeba řešit pohodlí cestování díky tomu, že sedlo se kterým jsem jí koupil, bylo upravené přímo na míru 160cm vysokému řízkovi z Rakous. Zároveň dojezd s manželkou na českých okrskách byl max. 50km. A tak pravní velký nákup bylo gelové sedlo Saddlemen. Poté jsme dali s manželkou v klidu 400km.
Pak jsme začali jezdit jednak víc po Čechách a pak každý rok na týden do Alp. Kámoši mají naháče a tak tak jsem musel trochu vytříbit styl. Tady se ukázala jedna slabina Introše - přední stupačky jsou sice chycené na volno, ale při větším náklonu v zatáčce kupodivu vezmete o asfalt nejdřív právě podkovou. A ta je natvrdo. Takže to pořádně kopne. První kopnutí se mi povedlo na kruháči celkem v provozu a dost mě to rozhodilo. Časem jsem našel tu hranici, kde se to ještě dá (s vystrčenou špičkou ven) a od té doby se dá každá zatáčka pěkně užít.
Úložný prostor: Původně lastně skoro žádný, jen přihrádka na nářadí za opěrkou spolujezdce. Po různých elaborátech nakonec jezdím s velkou taškou chycenou na opěrce spolujezdce (RiverRoad) + velké sundávací zamykatelné brašny s imitací kůže.(Leatherlyke).
Jinak mašina je naprosto spolehlivá, za těch 25t km mě nenechala ani jednou ve štychu. Vždy to bylo jen o výměně oleje a provozních kapalin + doplňky na víc.


















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JirkaUO
JirkaUO napsal 14.12.15 v 14:59 10b.

Pěkný introš

toša.
toša. napsal 18.03.15 v 20:46 10b.

pěkná

BaluJarda
BaluJarda napsal 05.03.15 v 09:32 10b.

Hezký Introš ,přeji pohodovou sezonu 2015 a máš to za 10

jikov
jikov napsal 25.04.13 v 18:50 10b.

Krásná mašinka,tak ať ti dobře slouží a dělá jen radost.

cernyvasa1974
cernyvasa1974 napsal 24.03.13 v 21:57 10b.

Více komentářů



TOPlist