renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník tyfoza
Vloženo 5.2.2013
Aktualizováno 19.9.2014
Zobrazeno 8 107x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ideální univerzální stroj. Zvládne asfalt i offroad.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1) - http://www.free-moto.cz/
Vynikající přístup, dávají si dobrý pozor na to, v jakém stavu motorka do jejich prodejny přijde.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660Z Tenere: Málo výkonu oproti V-Stromu, jezdím hodně se spolujezdcem a na Tenére nemá pohodlí.

První dojmy - Motorka sedí od začátku každému kdo měří mezi 165 – 190cm. Negativum je nízká světlá výška - v základu je to břichoplaz. Bylo nutné zvýšit podvozek - vzadu kratší kosti, vpředu prodloužit tlumiče.

Motorku bych doporučil pro - Začátečníkům ano. Těm co hledají univerzální motorku ano. Offoadovým panicům ano. Zkušeným enduristům ne. Sportovním střelcům ne. Motocyklistům ano. Motorkářům ne. Kdo čeká od mašiny emoce, nekoupí si V-Strom.

Doplňky na motorce - Nutné doplňky pro lehký offroad včetně obrázku viz. http://goo.gl/e0C4w
21" přední kolo a tlumiče a brzdiče z XTZ 750 viz. http://goo.gl/RH7Qt
palubní počítač AST2 - tripmaster, voltmetr, teploměr viz. http://goo.gl/mPr6jt

Recenze

Dobrá motorka na cestování kamkoli, dobrá motorka na offroad výlety. Terénní limity stroje jsou jasně nastavené délkou zdvihů (16cm) - takže roletu na motokrosové trati podvozek nevyžehlí, ale i tak se dá jet příjemně svižně.
Spotřeba při toulkách Evropou kolem 4,5litru. Dálniční spotřeba 5,5litru. Obecně - kolik otáček v tisících motor točí, tolik benzínu v litrech sežere - jel jsem i dálnici, kdy motor točil pořád před 9tis. a spotřeba byla neuvěřitelných 9,3litru.
Brzdy odpovídají běžnému nesportovnímu stylu jízdy. Brzdí to, ale nebrzdí to nějak úžasně ostře.
V-Strom potřebuje v základu snad jenom pořádný kryt motoru, protože olejový fitr a chladič jsou hned první na ráně. Ač sám mám kryt motoru typu Suzuki/SW-Motech, doporučil bych dražší verzi od Touratechu, která je velmi kompaktní a obsahuje kit pro přestěhování olejového chladiče nahoru k vodnímu chladiči.
Obrovské pozitivum je neutrálnosti stroje = nemá koule. Ať jedu sám nebo se ženou a třemi kufry komplet nabalený, užiju si jízdu Stelviem nebo Grossglocknerem stejně. Spolujezdec má své pohodlné místo, když nechce, nemusí být vůbec v kontaktu s řidičem.
V-Strom je motorka, která se spolujezdcem plnohodnotně počítá a taky první věc, kterou pořídíte je drátový interkom, ať si konverzační kochačky s baťůžkem můžete pořádně vychutnat.

Svému V-Stromu vedu deníček na http://tyfoza.blogspot.cz/ a tam je vždy vše a aktuálně. Vpravo je nahoře záložka Suzuki DL 650.

Suzuki DL 650 a DL 1000 se prakticky liší pouze motorem, i olejový chladič je z DL 1000. Takže mám vlastně model litrové motorky v měřítku 1:1. A vzhledem k výkonu motoru a celkové váze je rám dostatečně naddimenzovaný. Odtud také pramení má odvaha k offroadovému použití.

Tady je jasný důkaz, že V-Strom „není“ enduro - takové mikroskoky. Při žádném z nich nešly tlumiče na dorazy.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Simitom
Simitom napsal 12.02.18 v 22:31

Viděl jsem tvůj Strom na živo a je to pořádná inspirace.

P0KY89
P0KY89 napsal 01.06.15 v 05:54 10b.

Parádní blog!!! Přečteno od nejnovějšich po nejstarší a zas jak bude čas,přečtu od nejstarších po nejnovější a budu ladit podle tebe :D

APALUCHA
APALUCHA napsal 11.03.15 v 16:34 10b.

Parádní stromek Naprostá pecka a ty úpravy. Paráda

Marex
Marex napsal 02.11.13 v 10:59

Neuvěřitelný!! Nevidět, neuvěřím!

Behysek
Behysek napsal 18.08.13 v 20:20

Nazdár, krásný Strom ;) Však víš :)

Více komentářů



TOPlist