renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZZR 1100 (1991)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník d.j.vlasta
Vloženo 1.2.2013
Aktualizováno 14.2.2020
Zobrazeno 2 305x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Skvělý spolehlivý stroj,který určitě právem patří do své kategorie sport-touring.
Do roku 1999 nejvýkonnější sériově vyráběná moto.Tahle babička ani dnes na svůj věk
nemusí stydět konkurovat dnešním strojům.

Motorka koupena od jiný prodejce - Koupeno od soukromé osoby-jednání dobré.Motorkář motorkáře by přeci nepodvedl :-)

Výška jezdce: 187 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 900F Hornet: jsem přeci jen Kawasakista :-)

První dojmy - Skvělý nástup akcelerace už od spodních otáček,pevný rám,pohodlná motorka pro daleké cesty. Nevýhoda přece jen trochu mamutí váha stroje 270kg snižuje obratnost stroje při skládání do zatáček a na sportovním duchu to trochu ubírá.

Motorku bych doporučil pro - Ideální stroj pro "silničního" cestovatele.

Doplňky na motorce - Instalován topcase.

Recenze

Mašinu jsem vybral z důvodu spolehlivosti a protože jsem spíš cestovatel,jevila se mi jako ideální.
Motor má dostatek výkonu už odspodu a v maximu ve svých téměř 150 koních dělá
slušné divy i s tímto téměř 270 kilovým strojem.Rám tvaru delta box je u této mašiny
opravdu robustní a nevykazuje žádné známky kroucení ani v těch nekritičtějších podmínkách. Trochu slabší je už zadní pružící jednotka,která občas na větších nerovnostích nestíhá,ale na druhou stranu mě teprve čeká repase jednotky a narovinu
tyto jsou stroje jsou stavěny na silnice,což nevím jestli se dá říci o tom, po čem v Čechách jezdíme.
Brzdy mají plynulý nástup a jsou dobře ovladatelné,naopak bych řekl až moc měkké na
tento kolos.
Jízda na mašině je pohodlná,ale jak již jsem výše zmínil v zatáčkách se při jinak sportovním výkonu této motorky sportovnost vytrácí horší manipulací ,ty kila navíc
jsou prostě znát.
Spotřeba se pohybuje,pokud jedete klidnější jízdu někde kolem 7l,ale nebyl problém
dostat se i na 6,když ale zatopíte pod kotlem vyšplháte se až k 10l.
S úložným prostorem to není nic moc,proto mám mašinu osazenou topcase.

S vážnější poruchou jsem se zatím nesetkal a při běžné údržbě(výměna oleje atd.)
se mi motorka i přes své stáří zatím odvděčila(musím zaťukat) bezporuchovostí a spolehlivostí i na delší vzdálenosti které jezdím.

Závěrem bych tento stroj doporučil všem silničním cestovatelům,především na silnicích-dálnicích se tento stroj najde v plné své parádě...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
havran30
havran30 napsal 15.02.20 v 07:20 8b.

Ahoj,na stáři stroje nezáleží ale na srdci motorkáře rozhodně ano Adˇ dělá jen radost , a úsměv na tváří.Vice foto

PajaZR
PajaZR napsal 04.02.13 v 11:51 10b.

Gratuluji dle testů motorka která vydrží hodně

Sema
Sema napsal 02.02.13 v 21:37

Krásná mašina, byť starší ročník

Dráťa
Dráťa napsal 02.02.13 v 00:30 7b.

Dnes už taky klasika. Trošku bych se bál roku výroby. Přidej fotky.

Více komentářů



TOPlist