Hezkej, dneska již ne tolik rozšířenej veterán.
První dojmy - Motorku jsem teprve dostavěl a venku je pod nulou, takže konkrétně na téhle nemám najeto nic, ale mám již zkušenosti s podobnou motorkou. Není to motorka na závodění, na cestování 300 km v kuse, je to na kochání se přírodou pro nadšence.
Recenze
Vždycky jsem jí chtěl a ted jsem se dočkal, původně jsem sháněl jen papíry, ale nakonec jsem si přivez v rozebranym stavu skoro celou motorku. Nyní už je pohromadě postavená, ale linky, chromy a další přijdou postupně časem, jelikož to neni nejlevnější věc bohužel. K podvozku, výkonu, brzdám atd asi nemá cenu cokoliv psát. Ve svý době to byl perfektní stroj, ale je jí dnes přes půl století, takže tomu vše odpovídá a jak jsem psal, človek si tuhle motorku nepořídí, aby jí jezdil klopit na Dubou, pokud nemá rád extrémní sporty.
Až budu mít najeto více, tak možná připíšu více, ale chtěl bych napsat ještě jednu věc na obhajobu tohohle stroje. V hodně diskuzích jsem četl, jak ty motory nemužou vydržet, protože je spodek jako 175, uložení kliky, spojka, převodovka. Mám doma 3 motory 455, jeden dokonce sedí číslem s papírama, co mam k tý mojí, takže r.v. 1961 a ve všech mám velká ložiska na klice, stejná, jako má JAWA 250. Uznávám, že spojka asi nevydrží tolik, jelikož je ještě ze 125,, převodovka shodná se 175, ale co se kliky týká, tak tam nemuže být horší než konkurenční panelka, takže tenhle argument proti 455 je nesmysl a nebo mam 3 atypický motory