PROFIL MOTORKY

Honda CBR 929RR Fireblade (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník honzaVTR
Vloženo 5.12.2012
Aktualizováno 31.8.2013
Zobrazeno 1980x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tuhle motorku, myslím 929, jsem vlastně nikdy ani nějak nechtěl a říkal jsem si co má každej pořád s tím fárošem. Díky mé blbosti, finační situaci a dalším věcem jsem si řekl, že toho nemastnýho, neslanýho blada zkusím...

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZS 1000 Fazer: Finance, bál jsem se větší hmotnosti a chtěl jsem po V2 zkusit 4V supersport

První dojmy - Líbí se mi technika(vstřikování, auto sytič, podvozek), celkově provedení motorky a dílenská kvalita zpracování. Prostě Honda:-)

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kteří hledají sporta s náznakem cestáka, byť se na to motorka na první pohled netváří.

Doplňky na motorce - Laděný výfuk, K&N filtr, komplet pancéřové hadice, LED blinkry, double plexi, padací protektory, CNC páčky v barvě, LED žárovky v zadním světle, zásuvka 12V

Recenze

Zkoumal jsem forum tady na motorkářích, zkušenosti od lidí atd. Chtěl jsem po V2 zkusit 4V, nejprve ZX9R nebo FZS1000, jenže žádný pěkný ZXRo v okolí v mojí ceně nebylo a na FZS nezbyly peníze a narazil jsem na tenhle kousek, jel ho omrknout a pak už jsem neváhal...

Jel jsem párkrát na 954, celkem mi to sedlo - přesný podvozek, sportovnější posez, průběh točivého momentu bez kopanců...Zjistil jsem si něco málo o technice a takový ty věci a pak v podstatě hledal nabídky kdo co prodává

Zkušenosti přidám v průběhu sezony . V plánu je olepit podsedlák čirou folií, ať se zbytečně nepoškrábe, jelikož jsem zvyklý vozit vzadu tankvak a pak už asi fároše nechám být, víc věcí tam zatím není třeba.

19.5.2013 - Najeto 1200km. Dojmy pozitivní.Super ovladatelnost, podvozek akorát.Na pomalý ježdění to ale rozhodně není, hodně to topí, stači chvilka v koloně a hned je na teplotě 100 stupňů.Ale u kterýho sportu ne, že jo?
Další věc jsou vibrace - nemůžu si pomoct, ale občas, nebo resp.v určitým pásmu otáček(kolem 5000rpm???) celkem nepříjemný vibrace, až na těch 5000rpm v celý spektru otáček jsou vibrace naprosto v "normě"

Na nádrž najedu tak 200-220km než se rozsvítí rezerva. Proti VTR příjemná změna
Spotřeba - ježdění v rámci předpisů, dálnice do 150km/h si blade vezme 5,8l.Super
Až se s motorkou ještě víc sžiju, tak to určitě půjde stlačit ještě níž, každopádně i rychlejší ježdění tak do 7l/100km.

Brzdy - zadní brzda na ozdobu, asi jen kvůli STK. Předek - pecka!Pancéřovky a sinter desky SBS734HS tanhle parník zastaví s jistotou

Suma sumárům tahle motorka je univerzální bojovník z dob, kdy se na sportu dalo i cestovat. Nejspíš nikoho extra nenadchne, ale rozhodně taky neurazí. Taková sázka na jistotu pokud chceš ověřenou techniku, solidní zpracování a vyjet na trip s klukama a třeba pak zablbnout...umí všechno

Tak update - 31.8.2013 prodáno. Sloužil dobře, doufám že tak bude sloužit i novému majiteli

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lubos92
Lubos92 napsal 12.07.13 v 14:34

Pěkná motorka .

tut88
tut88 napsal 18.06.13 v 16:03 10b.

istonbike
istonbike napsal 19.01.13 v 20:34 10b.

Nejsem na SS ale tahle "Ohnivá čepel" je nádherná přijmi 10b s přáním krátké zimy a super kilometrů do sezóny 2013

Více komentářů



TOPlist