Hustokrutopřísná dváca, aneb když do módy přišel downsizing, tak musim držet krok
První dojmy - U nás naprosto neznámý typ motorky, vyráběný jen pro Japonský trh. Jakmile jsem si ale něco o CBX zjistil, naprosto mě uchvátil jeho motor. Je to kapitola sama pro sebe, Soičirův totální úlet. Dvouvačkový rfvc jednoválec jak ze závoďáka s dvěma rozvodovými řetězy, dvěma karburátory, dvěma výfuky tenkými jak píšťalky a 6 rychlostní převodovkou. Parametry nejsou na dobu vzniiku 1984 vůbec při zemi, 17k při 11500ot je na vzducháč hodně.
Recenze
Protože selhal odvoz, muselo se CéBéXo převést po ose 150km a hnedka to byla příležitost na nasbírání jízdních dojmů. Jede to pěkně, na to že je to dvacka, výkon v 11500ot samozřejmě znamená, že se musí točit do bezvědomí, ale s tim se tak nějak počítá Takže zkušenosti zatím jen kladné ...jo a ono to vůbec nežere!
Další intenzivní jízdní testování, tentokráte v noci po okreskách odhalilo nečekaně dobře svítící světlo, ale zároveň i nepříjemný fakt, že v listopadu v noci na malotrážce je opravdu zima, protože titěrný motorek moc tepla do světa nepouští a řidiče neohřeje Spotřeba je ovšem vynikající - 3l na 100km(bohužel 98ky, na 95ku ma motor s kompresnim poměrem 11 tendenci detonovat), když se vezme v potaz fakt, že se jede skoro furt nadoraz
Zdar, nedávno jsme tuto motorku dovezli ze SRN a rád bych se zeptal, jak je to s díly, manuály apod. Popřípadě jestli bychom se mohli domluvit prostřednictvím telefonu, mailu, fb, apod. Předem děkuji a ať jezdí!
Už to máš na papírech?
Moooc zajímavej kousek
10b
Zajímavý strojek
Vážně jsem nečekal, že bude tak krásně svižná a ovladatelná