dobrá motorka ale hned po koupi nastalo up a oprarvování věcí který inženýři v jawě nedodělali ale nevadí zlatý český ručičky si se všim poradí
První dojmy - pocity sou mile překvapivé perfektní zátah dobře zvoleného motoru rotax, celkem pohodlná až na mírné vibrace, mitasky sou na týhle motorce neštastný řešení zadek se občas rád sveze, a přední zmijovka má už nová velkou plochu která v obci nedrží rovnou stopu. pohledově super, po pár km sem se zamiloval, vím má mouchy ale má taky kouzlo který mi žádnej japonec nedá je to prostě jawa
Recenze
Jak sem řek má svoje mouchy a to pneu, k tomu pření kolo má prasklej jeden drát výpletu a ostaní sou volnější, takže přepléct. Koupil sem jí když měla 6900 km je to 34 z vírobní linky po ujetých 500 km odešel náhon tacháče obědnal sem novej lepší i s bovdenem za 1400 páč ten první se neosvědčil. Prodávají náhradu od jiné továrny bohužel k náhonu (šneku nebo převodníku) se musí koupit i ten jinej bovden. Další problém je čidlo chladiče spíná pozdě tak sem prozatim udělal ruční spínač a od chladiče sem si natáhl hadičku místo z pod motoru pod sedlo a udělal si expanzní nádržku. možná pořídím nějaké plexi a zadní madlo vyměním za to které má nástavbu na kufr. Jinak sem nic problémového nenašel tak snad to tím i zkončí a já si budu jen užívat jízdy . PRO REJPAVCE SE OMLOUVÁM ZA HRUBKY!!!
Tak zatím co nám tady už padnul nákej ten snížek tak sem s jawkou pokročil dostala plexi štít, dodělal sem expanzní nádobku, vyměnil rozbytý převodník tachometru a zhotovil nosič kufru- orygo v jawě momentálně neni dostupný tak sem si udělal nástavbu na madlo. k tomu se znovu ozval přední výplet prasknutím dalšího drátu tákže jde na kompletní přepletení. dodělal sem taky jednu maličkost na táhle plynu byl příliš velký krok a narážky kluků s tím že musím ždímat, mně popohnali k předělání, tedy zkrácení malé páky vedoucí na karburátor. Vísledek celku je že nemusím přendavat ruku na rukojeti (ždímat). Otočení se zostřilo a zkrátilo se na dvě třetiny
Náká doba utekla a našetřený peníze sem zas dal do motorky ted sem koupil novou pneu dunlop tak sem zvědav jaký to bude rozdíl od původní mitasky
radost z pneu mi však překazilo zjištění že ložiska v zadním kole se nechtějí točit, pouze při naložení síli se pootočili. Původní slovenská ložiska jsem nahradil jinými podstatně lepší kvality bohužel i ceny 600kč.
další věc byla výměna oleje tam sem narazil další věcí nikde v manuálu nebylo psáno jaký filtr tam je. Na netu sem vyhledal že bavoráci s těmahle motorama mají filtr HF151 bohužel Jawka má jiný
po telefonu do prodejny olejů a nadyktování rozměrů mi došel konečně správný filtr a ten je HF152 .
Po dotazech jak jsem udělal tu expanzku sem přikládám foto jak jsem to vyřešil po svím
fialové kolečko je ventyl na vrch chladiče
červeně je označená hadička vedoucí od ventylu do spodní části expanzní nádržky umístěné pod sedlem
žlutě naznačená hadička vede z horní části expanzky až pod kyvku (pro odvod tlaku případně par kapaliny) Zatím se mi to osvědčilo kladně kapalina horkem vytlačená do expanzky se při chladnutí nasává spátky do chladiče.
Zdravím,
Moc hezká jawka, sháním také 650 Stylku, kdyby byla náhodou k prodeji, dejte mi vědět
602266205,
děkuji Sharp
Zdravím,
Moc hezká jawka, sháním také 650 Stylku, kdyby byla náhodou k prodeji, dejte mi vědět
602266205,
děkuji Sharp
Ještě jsi si to nerozmyslel. Huslenky už o víkendu! http://www.motorkar...etail-akce/?aid=6601
Peknej stroj a hlavně Českej
bohužel já se tam nedostavim štve mně to a dost