Má najeto 13000km. Motor drží, ale v průběhu věků došlo k samovolnému odlehčování (z různých důvodů). Plech pod motorem praskl, nakopávačka svym drnčenim si o to taky řekla (i zadní stupačka), zadní blatník je zkrácenej co to šlo a visí na něm jen RZ, or
Recenze
Zkušenosti: Nedávno jsem měnil olej. Vypustil jsem tu černou sračku (byla černá už ze servisu - mam takový podezření, že to byl snad i vyjetej olej z auta) a nalil tam syntetiku motul 5100 ester (SAE 10W40). Mužu říct, že minimálně ve vysokých otáčkách se motor chová znatelně klidněji. Je ovšem otázka, co tam lili v servisu...Jo servis si dělam radši sám - moje zkušenost se servisy kentoya v plzeňském kraji jsou asi takové: hlavně to prodat...Čim mín toho na motorce je, tim míň se toho posere.
Cesty: Šumava, jižní Čechy
Další info: Koukni sem (ale nic si od toho neslibuj :)http://luka.wz.cz/
ten tachac je parada,ajinak je moc pekna,tak at ti jezdi
jo ten digital je dobrej
Koupil jsem ho v bikerscrownu. stál něco přes 3 tisíce (naštestí jsem ho neplatil . maximálka je na fotce i s otáčkama (ale to je tejrání motoru - normálně tak 80 - 90). Pro měření otáček se čítají pulsy ze zapalování do zapalovací cívky. Nebo to jde taky těma pár závitama snímacího kablíku na kabelu ke svíčce. PS: no, zatim to jezdí...
Zdar! Taky by mě zajmala cena té přistrojovky. A jak máš napojenej otáčkoměr? Je to normálně jenom drátem kolem kabelu od svičky?
Jo jeste jedna vec,jakou ti tenhle tachac ukazal max rychlost....Diky