PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Imerman
Vloženo 28.9.2012
Aktualizováno 22.2.2014
Zobrazeno 16883x
HODNOCENÍ PROFILU OD 53 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorky jsou dvě jedna z r.v. 1994 a druhá 1997. Pořizovací ceny a najeté km byli u obou skoro stejné 35 - 40 tisíc Kč a měli najeto zhruba 35000 km . Náš cíl byl jasný upravit oba kousky do stylu dakar )) teda teoreticky

Více fotografii

První dojmy - Poměrně lehký snadno ovladatelný a na zhruba 40 kw výkonu (po úpravách) dostatečně pružný stroj. Zatím spokojenost , ale musím říci, že bylo dost úpav.

Recenze

Byl říjen 2011 bratránek a já jsme seděli v hospodě, sezóna pomalu končila a my přemýšleli co s klečkama uděláme. Po shédnutí desítek možná stovek fotek a informací o motorce jsme si pořád říkali že tyhle stroje jsou dost podceňované a nikdo je moc neupravuje a pak to přišlo " postavíme si úplně stejný takový ty vysoký Dakarky uřízneme masku a zkusíme něco co nikdo nemá" povídá bratránek koukám na něj a říkám "tak jo". Začátkem listopadu jsme oba stroje odvezli do dílny a začla pětiměsíční přestavba která nás každého stála cca 40 000 Kč.
Díly a technické parametry :
Maska- měkkčené plexi je lépe tvarovatelné, ale není to ono lepší je svařovatelný plast , světla-čočky od Louise, řidítka-Accel,nástavce řidítek- SW Motech, brzdové hadice- Hel performance, budík- Acewell ACE-2853, blastery- Acerbis, přední blatník- Acerbis , chrániče tlumičů- Acerbis,polepy ráfků kol, pružiny přední vydlice- zakázková výroba pérovna Boštěšice Ústi nad Labem, kosti kyvné vydlice- zvýšeni o 3,5 cm na zadním kole,
menší blinkry, vzduchový filtr od KN, iridiové svíčky, výfuk- bazarová koupě, pneu- Continental TKC-80 "opravdu výborné gumy", sedlo- v časti řidiče vystužené karimatkou a nově potaženou koženkou AIMEX skai, přístrojová deska, stupačky, kryt kolečka řetězu a řadička vlasní výroba, kryt motoru, stupačky,řadičky,nosič rozety,brzdové kotouče ošetřeno práškovou barvou (komaxit) barva motorek- metalická blue maserati, polepy a naše logo TM racing zakázková výroba.
Zvýšení obou strojů je opravdu výtečné řidítka jsou díky redukcím o 12 cm výšší a díky kostím a pružinám přední vydlice světlá výška vzrostla na 25,5 cm a sedlo na 90 cm nad zemí, Tato úprava dovoluje bez problému seřizovat zadní tlumič a vzduchem přední teleskopy.
Po najetí zhruba 3000 km jsou zkušenosti s přestavbou a jízdními vlastnostmi velmi dobré. Po téhle sezoně chceme přidat padací rám pěnové rukojetě a sklopná zrcátka a to je tak zatím vše. Pro Motorkáře.cz TMracing )

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Graffig
Graffig napsal 30.05.17 v 10:45

Guys - just came across your build images - are you still active with the KLE's?

Would you be able to sell the front modified fairings for my KLE and ship to the UK?

Many thanks

ZlomenyUcho
ZlomenyUcho napsal 25.05.17 v 20:42 10b.

Super práce pánové

blejdamint
blejdamint napsal 12.10.16 v 11:49 10b.

moooooooc pekne

Více komentářů



TOPlist