renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1100 (1986)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník smoula_mrzout
Vloženo 27.7.2012
Aktualizováno 14.4.2022
Zobrazeno 3 000x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Prvni super hypersport seriove vyrabeny na svete.128 koni, z 0 - 100 km/h za 2,7s a 400m s pevnym startem za 10,8s s 210 km/h na tachometru.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Smutno na duši za to, co jí provedli jiní. Inu, cesta do pekel je vždy dlážděna dobrými úmysly...

Recenze

Zdravim kolegove,

znalce mozna nastvu anebo se jim spusti mlsna slina. Prave jsem koupil tento prastroj, prvni hypersport seriove vyrabenej na svete. Sice chuderka prosla mnohymi rukami domacich kutilu, ale je porad mezi zivymi. A ted to podstatne, jeji vyrobni cislo GU74B 100307, je tedy 307-ma vyrobena na svete! Motor pak 405-ty. Kolik z tech 306-ti vyrobenych pred ni se zachovalo v pojizdnem stavu do dnesnich dni?
Foto z urcitych duvodu bude az v zari.

Prosim ty, co by mely na moji starenku nejaky dily jako plasty, vyfuk apod. aby mne kontaktovali. Dekuji predem.

Kolegové,
musím se všem omluvit. Jelikož registrace vyžadovala nějaké fotky, tak jsem tam dal nějaký z internetu. Teď uvidíte Suzuinku jak jsem si ji přivezl. Je na ní hodně práce aby vypadala jako z továrny, ale žije!!!

Zarazilo vás to hranaté světlo? Tahle 1. serie ho měla. Jen pár kusů, pak se dělaly jen se dvěma světlomety.

27.10.2015
Aktualizace.
Po pár letech v teple jsem se konečně rozhoupal k práci na babičce. Když jsem jednomu mlaďochovi na jeho Raptoru předvedl pořádné wheelie a chytil opět tu slinu, resp. ten specifický pocit který zažijete když sednete na mašinu a vezmete za plyn, kdy okolní svět neexistuje a jste jen vy a vaše druhé jednostopé já, rozhodl jsem se raději neprovokovat osud a tuhle energii přesunout konečně k práci.
Na babičku jsem se chodil jen dívat a občas se marně snažil sehnat nějaký ten díl.
Půjdu na to jinak. Nerozeberu ji hned do šroubku. Zcela ji oživím a postuoně ji dle možností budu vracet starý kabát. Pro začátek jsem sehnal levý přepínač blinkrů, ten stávající je rozpadený. Dále mi jde poštou plynová rukojeť, ta stávající je prasklá. Objednány jsou i alternativně-originální blinkry. Odvzdušním spojku, zprovozním. Vyměním olej a projedu ji. Snad se blýská na lepší časy a díly se postupně dostanou ke mně.
Další info bude následovat.

Slepená spojka. Super zjištění. Nevadí, teď se má trochu oteplit, vyměním olej a snad se v prohřátém oleji rozlepí...

Dnes je 3.5.2018

Bábina je již v provozu. Není sice ve 100% stavu, ale žije a to je důležité. Sundal jsem sedlo, nádž a karburátory. Vyměnil hadičky, zkontroloval kabely, koupi baterku, minerální olej na výplach motoru a olej klasický. Dofoukal gumy a vytáhl ven.Přeplavil karburátory až z nich začal téct benzín Zahřál jsem ji, ale držela volnoběh 4.000 otáček a běžela na 3 válce, ke kterým se přidával čtvrtý.Po chvíli se přidal i bez reptání čtvrtý válec, ale otáčky nešly dolů. Holt stála dlouho a karburátory byly vyschlé a zaschlé. Nechal jsi den odpočinout a došteloval volnoběh. "Odborně" jsem poklepal na karburátory, nastartoval a bábina si chrochtala jak měla. Světla svítí, tak jsem ji vyzkoušel. Brzdí, akceleruje, spojka funguje jak má. Tak jsem vylil ten starý mazut z motoru a nalil minerál. Nechal jsem brblat dokud olej nezčernal, pak jsem ho vyli. Jelikož vypouštěcí šroub šel špatně ven a i zpět, podařilo se mi strhnout závit na vaně. Po převložkování jsem nalil 5 litrů nového oleje, ale olej prosakuje pomalinku převložkovaným závitem. To dořeším. Motorka přebíjí baterku, regulátor v tahu. Po Brně jsem ale s ní hned najel 10 km. Prostě mi to nedalo. Pomalu se na pětku s tím fakt nedá jezdit. Trojka max. v padesátce ve městě. Karpály bolavý z řídítek a z toho posazu. Ale ta krása, když se bába rozparádí! Nedalo mi to a fakt jí vyťal. 240 km/h na tachometru a za chvilku. V zatáčkách drží stopu a víc než ochotně zrychluje. Další den jsem ji opět provětral. Bylo mi divné, že občas slyčím někde od šavlí plechovou ránu při najetí na nerovnost. A bác, leý brzdič zabrzdil mašinu. Asi protiponor natlakoval soustavu a mašina zastavila. Trochu jsem levý brzdič zavzdušnil a jelo se dál. Musel ji prostě otestovat. Je jí 32 let a 6 let stála bez hnutí. Ano, v japonsku odvedli dobrou práci. Na ventily jsem nešáhl a přesto jede. Má bohatší směs. Ale ta radost ze znovu oživeného pratvora je nepopsatelná. Jen pro ilustraci: když vytočíte jedničku a ne doplna, ve 100 km/h přeřadíte na dvojku a otevřete, tak ve 130 km/h se začala stavět na zadní. Prostě paráda!
Pro letošek mám za cíl aby holka byla mechanicky a elektricky v pořádku.

30.3.2022
Tak konečně. Příští týden jede do servisu. Rozborka motoru, výměna vše ho co je třeba a pomalé vyšívání na tom, dát jí do originálu. Uvítal bych rozetu, plasty kapotáže.

13.4.2022
Už je v servisu. Budu postupně referovat...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
alfa33ti
alfa33ti napsal 05.05.18 v 10:32 10b.

Jo jo tak to je absolutní punk .

smoula_mrzout
smoula_mrzout napsal 15.04.18 v 19:28

Babina zije! Zitra pribude popis jeji resuscitace

-Jandys-
-Jandys- napsal 15.04.18 v 10:26 10b.

Přesně tyhle strojky mám rád, je dobře že jich ještě pár žije, pro mě ŽŮŽO LABŮŽO

smoula_mrzout
smoula_mrzout napsal 23.03.18 v 18:53

Jelikoz ksem mel nejake negativni zivotni idalosti, od soboty 24.3.2018 se zacina na babine pracovat. Postupne sem bidi pridavat pokroky.

Normik
Normik napsal 20.12.17 v 17:12 10b.

Jak to pokračuje?

Více komentářů



TOPlist