renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 954RR Fireblade (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JohnyRicio
Vloženo 10.7.2012
Aktualizováno 9.1.2014
Zobrazeno 3 565x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tak tohle jsem nečekal. Máme za sebou 3500km a fakt bomba... hravý, živý, elegantní a nekultivovaný zároveň. Prostě bomba. Takhle se vyblbnout na motorce se mi nepodařilo nikdy na ničem jiným. Tohle žihadlo mi nějakou dobu vydrží :)

První dojmy - Je to strašně živí. Jede to hrozně rychle. Furt se chce zvedat i na 3.st. Dalším jsem z obavy o svou bezpečnost nezařadil. na 2.st to letělo přes 200 a bylo to tam hned. Ani jsem nevěděl která bije :D ale delší recenzi napíšu až asi po 1000km protože si na to musim zvyknout.¨

Motorku bych doporučil pro - sportovně založeným jedincům, co mají něco už odjeto. Motorka překvapí dravostí a hravostí. dá se na ní jet rychle ale nejvíc si užijete zatáčky a spíš technickou jízdu. Na okruhu motorka hodně překvapí a bude v zatáčkách mnohem rychlejší jak R1 nebo S1000RR díky svojí lehkosti a ovladatelnosti.

Doplňky na motorce - Tlumič řízení, pancéřové brzdové hadičky

Recenze

Je to strašně živí. Jede to hrozně rychle. Furt se chce zvedat i na 3.st. Dalším jsem z obavy o svou bezpečnost nezařadil. na 2.st to letělo přes 200 a bylo to tam hned. Ani jsem nevěděl která bije :D ale delší recenzi napíšu až asi po 1000km protože si na to musim zvyknout.¨

Tak máme za sebou přes 3500km a nelituji této koupě. To že teď stačím ostatním klukům je vedlejší ale hlavní je to že si člověk vyhraje. Výborně to brzdí i akceleruje. Tím jak je lehoučká se parádně berou zatáčky. Nečekal jsem že se tak rychle dostanu na hranu pneumatiky. Sice mi celá guma zmizela za 3500km ale aspoň se teď svezu o to líp na novejch gumách. Maximálku jsem si ještě nezkusil a asi ještě chvíli nezkusím, protože to co předvádí na silnici v zatáčkách je mnohem ale mnohem lepší. všechno bere s lehkostí, sama tam spadne, trochu přidat a je to tam... ta motorka jezdí skoro sama a vede si svou stopu. Podvozek je výborně nastavenej. Neplave a prostě drží. všechny tlačítka jsou tam kde kde by je člověk čekal. Posez je sportovnější, ale neni nepřirozenej. nebolí z něj záda ani ruce. Zvykl jsem si na jinej posez hodně rychle. Jediné 2 nevýhody jsem zatím našel. přepínač na dálkové světla je malej a špatně se dálky vypínají. A druhá věc je ta, že to strašně topí. Ale to topení mi přišlo vhod vnoci, kdy mě a ani baťužku nebyla zima. Další drobný problém mam s tvarem nádrže. špatně na ní drží některé tankvaky. mají tendence ulítávat. Pro jeden jsem se vracel když mi v cca 180 ulítl... :D ale stane se :) Jediné co budu muset teď ještě trochu poštelovat jsou dálková světla. Svítí příliš nahoru a málo osvěcují silnici a pruhy. Spíš se světlo vrací od značek než abych něco viděl. Ale to chce jen trochu nářadí a trpělivosti :)

Přechod z 67kw na 111kw je sakra velkej skok. Měl jsem možná udělat nějakej mezi skok, ale teď toho rozhodně nelituji. Když jde do toho člověk s mozkem a ukrotí své zápěstí tak se tento stroj dá i dobře zvládnout. Jen ze začátku je lepší se držet v nižším spektru otáček, aby motorka neměla tendece se utrhávat a lítat po zadním. Protože se jí chce furt :D Přes zimu musím namontovat tlumič řízení a panceřové hadičky na předek. Tohle jsou 2 věci které vidím jako důležitou investici pro zvýšení komfortu a zlepšení jízdních vlastností, abychom si ještě líp užívaly vyjížďky.

Takže máme spolu najeto přes 15 000 km. Musel jsem v 54 000 měnit převodovku. vyskakovala dvojka. Vyměnil jsem brzdové hadičky na předku za pancéřované a nainstaloval jsem tlumič řízení. Tyto 2 věci jsou super... s pancířema to brzdí neskutečně a s tlumičem jsem dosáhl mnohem klidnější jízdy. Objeli jsme spolu celou republiku musím říct že jsem si to celé opravdu krásně užil. Tenhle stroj se mi vůbec nechce měnit. je neskutečně zábavná. nemrzí mi na ní jedinej kilometr. pneumatiky mi mizí strašnou rychlostí. Teď jsem měl Michelin pilot road 3 a překvapilo mi že první odešel předek. zadek je taky už skoro na drátech. Pneumatika přestala pořádně fungovat po cca 7000 km kdy zmyzel vzorek na stranách na předku a předek mi začal trochu klouzat. pak začal klouzat i zadek. Jestli v budoucnu najdu někdy adekvátní náhradní stroj za tohoto fároše tak to bude hodně těžkej boj.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jarda89
Jarda89 napsal 16.11.16 v 07:48 10b.

Parádní Fároš a dobrý čtení! Máš tam 10ku. Taky jsem hrozně spokojenej. Jsme kousek od sebe, tak bychom mohli v sezóně dát nějaký společný polet. Jinak mám asi "přidřenej" motor, protože mně se to plynem zvedne horko těžko na dvojku, na trojku jen přes horizont...

muncinana
muncinana napsal 09.01.14 v 16:02 10b.

Krásná mašina,at' slouží

JohnyRicio
JohnyRicio napsal 09.01.14 v 15:17

už máme nalítáno 20 000 km a nechci nic jinýho... sice má motor přes 50 000 ale pořád přede jako kočka... budu muset tady pár info ještě doplnit... jinak díky za pochvalu :)

V.i.l.d.a.
V.i.l.d.a. napsal 09.01.14 v 15:03

Souhlasím s tím co píšeš je to fakt mazec tenhle pěkný Blade,ať slouží bez nehod 10b

JohnyRicio
JohnyRicio napsal 10.07.12 v 15:03

díky, jen se na tom musim naučit :D je to velkej skok :D

Více komentářů



TOPlist