PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Radim_C
Vloženo 13.6.2012
Aktualizováno 13.6.2012
Zobrazeno 5720x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


O minulé motorce jsem psal, že mi snad chvilku vydrží a nakonec to byla fakt jenom chvilka - 2 roky. Stromík se mi líbil a když přišla dobrá nabídka, neodolal jsem. Věřím, že teď už to opravdu nebude jenom chvilka :o)

Více fotografii

Recenze

Píšu trochu se zpožděním, protože už ho mám více než půl roku, ale na první pocity si velice dobře vzpomínám.
Cestovní endura se mi vždycky líbila, měla však pro mne jednu vadu na kráse a to svoji výšku. Mám pro tento druh motocklu poněkud kratší nožičky, takže holt smůla, koukal jsem po jiných. Předchozí Deauvillka, ač mi to tak hned nepřipadalo, je fakt cesťák s velkým C. Ochrana před větrem, a to i díky velkému plexi, byla fakt mimořádná. člověk by neřekl, že každý ten prolis a výstupek fakt funguje. A zatímco kamarád na dálnici na naháči se snaží uržet hlavu rovně (znáte to lomcování hlavou ;o) ), tak já v pohodě se zvednutým plexi se usmívám. Nicméně ten motor je takový brumla, hodný, ale ER5-ka byla v tomhle ohledu svižnější a pružnější. No nic, to jen taková piha na kráse. Zpět k Stromovi. Jaksi jsem zjistil, že i ta výška se dá nějak pořešit. Přešiju sedlo, koupím dlouhé kosti a trošku ho snížím. Možnosti tu jsou, ale nebudu to hrotit, je to na mě velké. Jenže já se zmínil kolegovi z práce o mé slabosti pro Stroma a to jsem asi neměl dělat. týden po dovolené s Deauvillkou mi hlásí, že kamarád, který prodává motorky, má zrovna takového Stroma, jaký se mi líbí. Kryty rukou, kryt motoru, centrální stojan, vyhřívané hefty, kufr, skoro nové gumy, serviska, 27tkm,2007, na protiúčet. Dotyčný si kupuje GSo. Nedej Bože aby byl modrý, protože zrovna se nám s manželkou modrý líbí. Je modrý :o) Den přemýšlení, druhý den kolega hlásí, že je umytý a vyleštěný a je fakt pěkný. Kouknu na net a už je určený k prodeji a cena je lákavá. Volám manželce, jdeme se odpoledne na něho kouknout. Je fakt pěkný :o) Jdu si sjet a vracím se s úsměvem. A to je ten pocit, který jsem měl ještě mockrát později. Prostě jsem se vždycky při příjezdu do garáže usmíval a nechtělo se mi z ní dolů.
Vlastně hned po první jízdě jsem zjistil, že snižovat nebudu. Zas tak hrozné to není, holt si musím dávat pozor kde zastavím. Oběma nohama na zem dosáhnu, ale příště už radši nebudu zastavovat uprostřed pruhu, když tam jsou vyjeté koleje ;o) když už teď mám i boční kufry, tak si čapne a pak už žádná řeč.
Po koupi jsme se hned s manželkou projeli do AT na Maltu. Standardně jsem hned dovybavil CL zásuvkou pro navigaci. To už mám nacvičené z ER5 a Deauvillky. Tentokrát jsem použil louisáckou do drátěného očka na bowdeny.
Pak už spousta dobrých a zajímavých rad z fóra vstromklub.cz Člověk zjistil, že jsou ustálené okruhy doplňků, které prostě člověk musí mít :o) a hlavně, někteří členové jsou šikovní a doplňky sami vyrábí, paráda. Začlo dovybavování, ale tak nějak rozumně, nechci z toho mít "vánoční v-stromeček".
Od Radka je to držák na navigaci, botička na bočák, rozšíření zpětných zrcátek. Od Barvajze zubaté stupačky ( a ty fakt nekloužou, ani nevibrují, jak jsem se trošku obával). Od Kokina velké dvoudílné plexi Givi, asi stesk po Deauvillce ;o)
Pak by to chtělo nějaké kufříky. Chtěl jsem využít originál trubkový nosič topcasu s již přípojnými místy pro boční držáky. Z fóra jsem je levně pořídil. Kufry jsem chtěl hliníkové hranaté, pro mě prostě praktické. Takže jsem musel doplnit vzpěru mezi bočními držáky. Originál držáky pro boční kufry mají takový debilní tvar, protože i ty kufry mají debilní tvar. Když je něco estetické, tak to většinou nebývá praktické. Navíc průřez trubek není kulatý, ale oválný. Takže ne klasický rámeček z kulatých trubek a uchycení na puky, jak bývá zvykem. To si pak nadávám, že já blbec zase něco vymýšlím, když jsem si to mohl koupit támhle od Bartuse za necelé 3tKč :o) ale vlak už byl rozjetý, tak jsem to musel dovymyslet. Nakonec jsem vymyslel plastové úchyty (alá Konvoi z Rumunska) a nasadím kufr seshora na držák. Pak jednoduše pojistím uzamykatelnou maticí. Z nouze cnost, mám rychle sundatelné kufry, ale to spíš jako vedlejší efekt. Do kufrů jsem si pořídil tašky, vyrobila paní Eva z Havířova. Už jsem měl zkušenost s brašnami, tak jsem si na ní vzpomněl. Dobrá práce. Kufry mám od Milánka, nýtované, levné. Spokojenost, dobrá práce. Neteče do nich, kdyby to někoho zajímalo, protože diskuze jsou ... ruzné když jsou nýtované, tak fakt tam jsou nýty, někteří se diví, no :o)
Na nový držák navigace patří nová navigace :o) ne, že bych chtěl, ale u mé "číny" se vydrbal miniusb konektor, takže se za jízdy spíš nedobíjela než dobíjela. Ale nedám jinak na ni dopustit, vždy mě dovedla tam, kam jsem potřeboval. Drahé navigace jsem nechtěl, jsou fak dobré, vím. Byl jsem rád, že se konečně i číňani začli vyrábět motocyklovou PeakLife, alias Lark Freebird. Koupeno, oživené mnou milované iGo. Paráda. Má aktivní držák, což jsem požadoval.

Vodotěsnost všeho byla odzkoušena letos cestou na sraz vstromklubu na Oravě, cestou tam pěkně pršelo.

Ty jo, to jsem si říkal, co sem asi tak napíšu ;o)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
P0KY89
P0KY89 napsal 02.06.15 v 08:48 10b.

Užitečná recenze ;) Můžeš mi prosím poslat to uchycení bočních kufrů. Budu mít stejný problém,tak už si to chystám v hlavě. Hele a nebyl někdy problém venku s hranatejma kuframa? Třeba Rakušáci jsou takoví hnidopichové...

pepé.xjr
pepé.xjr napsal 21.06.12 v 00:17

Moc pěkná motorka se spoustou doplňků, navíc dobrý článek _ jasných 10 b. Přeju spoustu krásných zážitků a šťastně najetých km.

6-ty
6-ty napsal 17.06.12 v 15:45

Paráda, moc pěknej Sromek a moc hezky napsaný Přeju spoustu supr zážitků a šťastných kilometrů

Více komentářů



TOPlist