PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pepé.xjr
Vloženo 17.5.2012
Aktualizováno 22.5.2012
Zobrazeno 5557x
HODNOCENÍ PROFILU OD 31 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Suzuki DL 650 V-Strom, původně koupeno v ČR, barva vínově červená, spousta doplňků od předchozího majitele.

Recenze

Motorku nemusím dlouho představovat a popisovat, je mezi motorkáři velmi oblíbená a jezdí jich na silnicích velké množství v nejrůznějších barevných kombinacích. Koupena 2011, měla najeto 20000 km, před sezónou provedený servis a jinak kromě benzinu nevyžaduje žádné investice. Doufám, že to tak ještě dlouho vydrží...Motorka je velice pohodlná a na svůj objem a velikost i rychlá a mrštná, na cestování ve dvou výkon plně dostačující. Navíc pro cestovatele má jednu velkou výhodu - vynikající spotřebu a velkou 22l nádrž, s kterou se dá ujet velká porce km bez nutnosti tankovat, dále dobrou ochranu posádky při jízdě a před náporem větru. Pohodlné sedlo a nízko položené stupačky nenutí k častému zastavení a odpočinku. Na motorce jezdím jako řidič i jako spolujezdec, neboť manželka je taky motorkářka a ráda mě taky sveze (mimochodem - je to její první motorka a je s ní velice spokojená, řídí se jí skvěle, problém má jen s manipulací v garáži, ale to je mnohdy problém i pro nějakého chlapa), takže můžu posoudit obě pozice sezení při jízdě. Spolujezdec má k dispozici dobře umístěná široká madla, z kterých nebolí ramena ani ruce. Vzhledově se jedná o velkou motorku, navíc pokud má namontován plechový kryt motoru a padáky, tak se vzhledově zaplní prázdné místo pod motorem a hlavně to účelně splní ochrannou funkci krytu zejména olejového chladiče, který mohl být dle mého názoru umístěn o kousek výš, třeba hned pod chladičem chladící kapaliny. Bez krytu motoru létají kamínky od předního kola přímo na olejový chladič, koleno výfuku, olejový filtr a také na samotný motor. Dále mám na motocyklu namontovány kryty rukojetí, které jsou opravdu skvělé. Určitě doporučuji všem, kteří toto zvažují. Vzadu na plotně mám ještě 46 l kufr na dvě helmy, ale to je u motocyklu takového zaměření nutná samozřejmost. Taky mám nainstalovaný motoalarm, zásuvku na 12 V a držák GPS. S touto veškerou výbavou jsem již motocykl koupil. Já ještě polepím ráfky vínově červenými reflexními proužky a bude to všechno, než mě zase něco napadne... Za sebe můžu tento motocykl jen a jen doporučit.





Testování nového modelu Suzuki V-Strom.
Dne 19.5.2012 proběhly v Břeclavi u fy. Triskel testovací jízdy nového modelu Suzuki V-Strom, kterých jsem se samozřejmě musel také zúčastnit. Takže nejdříve musím ohodnotit vzhled motorky, která byla v černé barvě a měla nainstalovány padací rámy, kryt motoru, držáky kufrů, deflektor na plexi a kryty rukojetí (kryty jsou myslím již v základu, stejně jako ABS). Další motorka byla v bílé barvě a byla bez doplňků. Vzhledově mě víc zaujala černá barva, která se mi přitom dříve na fotkách zdála proti bílé nevýrazná, ale barva je věcí názoru. Samotný vzhled se mi líbí, není to již takový tlouštík, ale stále je to velká motorka. Po nasednutí do sedla vybaveného černého krasavce a zvednutí z bočního stojánku mě mile překvapil rozdíl v rozložení hmotnosti, která je ve skutečnosti téměř stejná jako u dřívějšího modelu, ale motorka působí o mnoho lehčím dojmem, skoro jako nějaký šestkový naháč. Jinak ovládací prvky na řidítkách jsou podobné, palubka je však moderní a fakt se mi líbí. Při jízdě je dobře čitelná, navíc má ukazatel zařazené rychlosti. Startování na cvrnknutí, zvuk z výfuku trošku tišší, možná trochu hlubší, po přidání plynu je již velmi pěkně slyšet, celkově dobrý dojem. Řazení bez kovového cvaknutí, plynulý rozjezd klidně bez plynu. Při jízdě se dobře vodí a působí dojmem o mnoho menší motorky. Podvozek perfektní, ale jel jsem jen po asfaltu. Motorka má perfektní sedlo, které je pohodlné a dobře vypadá, dále má Stromek úzkou nádrž, takže jezdec má ještě uvolněnější posez než na starým modelu - a starý Strom je dle mého dost dobrý! Jinak motor a převodovka je jestě plynulejší, je to fakt jako elektromotor, super! Možná má pocitově víc síly při rozjezdu, při tachometrových 110 km/hod. však točí stejně jako můj Stromek 5 tis. otáček. Vibrace téměř žádné. Brzdy jsou dobré, ABS jsem netestoval. Při jízdě do cca 130 km/hod. ještě moc nefouká, ale měl jsem na originál plexi deflektor, takže bez něj nevím. Štíhlá nádrž odvádí vzduch kolem nohou velice dobře, navíc jsou nohy blíž u sebe. Celkový dojem z motorky po cca 1 hod. jízdy je skvělý, motorka je perfektní ve všech směrech, podle mého je ještě lepší než starý model. Jako náhradu za mého současného Stromka si ji umím velice dobře představit. Doporučuji vám si ji otestovat a uvidíte jak je dobrá!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 19.05.17 v 11:04 10b.

palo733
palo733 napsal 13.11.16 v 20:33 10b.

Obi2202
Obi2202 napsal 14.10.16 v 08:55 10b.

Díky

Více komentářů



TOPlist