renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Piaggio Beverly 250 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mrkini88
Vloženo 10.5.2012
Aktualizováno 17.11.2013
Zobrazeno 5 531x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Svižný a pohodlný skútr, který se hodí nejen do města, ale i na nějaké to lehké cestování . Kupoval jsem si ho hlavně na ježdění po okolí Prahy, kde už malé 50tce docházel dech. Jak se zdá, touto 250tkou jsem trefil hřebíček na hlavičku .

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Piaggio Beverly 500: Nelíbí se mi přední světlo vč. tachometru a kvůli většímu motoru celkově delší rozvor.
Gilera Nexus 500: Pro mě už moc drahý.

První dojmy - Ze začátku se mi zdál celkem dost těžký při manipulaci na místě na to, že je to "jen" skútr, ale na to jsem si rychle zvykl, a dále mě překvapil velkou stabilitou a pohodlím.

Motorku bych doporučil pro - Lidem, kteří nechtějí jezdit se skútrem pouze v centru města, ale také po jeho okolí, nebo si chtějí občas vyrazit na nějaký delší výlet a nechtějí být brzdou provozu. Krom dálnic a silnic 1. třídy jsem na Beverly vždy rychlejší než ostatní auta.

Doplňky na motorce - Sportovní plexi Beverly S, variátor Malossi vč. zesílené kontrastní pružiny, zadní kurf 46 l, originál boční kufry, modré žárovky v předním světle a chromovaný rámeček na SPZ

Recenze

Dovoz z Itálie, koupen v ČR ve Slaném. Původně nepatrně prasklý pravý nášlap a kryt výfuku (skútr byl po drobném pádu), prasklá packa od krytu nádrže, zrezavělé pružiny na zadních tlumičích, zaseknutý tachometr a drobné provozní oděrky. Prodejce tyto díly vyměnil za nové, navíc vyměnil olej a olejový filtr, vyřídil čistopis s převozním číslem a ještě něco slevil z ceny.

Skútr pravděpodobně dlouho stál, takže jsem ho musel tak trochu znovu zajet a už si to všechno sedlo tak, jak má . Zatím mi stále zlobí tachometr, rychloměr nefunguje, ale počítadlo běží normálně. Zatím stále hledám nový tachometr. Musel jsem vyměnit ložisko v krku řízení a motorek na odemykání sedla.

Co můžu říct, je, že na skútra mi přijde 22 kobylek zcela dostatečných, kilo je tam hned a těch 120 není taky žádný problém. Když se to rozjede, tak i na dálnici za bezvětří se dá udržet i ve stoupání těch 110-120 pořád. Spotřeba se mi pohybuje do 3,5 l/100. Vyměnil jsem sériový variátor za Malossi Multivar, dal tam vzduchový filtr od Malossiho a pořádnou svíčku a je to teď o něčem jiném. Úplně se změnila odezva na plyn, skútr teď daleko víc táhne, snadněji se vytáčí (což člověka nutí za to víc tahat a užívat si tak rozjezdů a celkové jízdy naplno) a o dost se vylepšil zvuk skútra a to tam mám sériový lauf. Spotřeba se po této výměně zvedla o cca půl litru, ale nemyslím, si, že by to bylo vyloženě tím variátorem, ale spíš tím, že člověk za to teď víc tahá, ale víc jak za 4,2 jsem ještě nejel. Zajímavé je, že mám pocit, že čím víc za to tahám, tím míň to baští a naopak .

Skútr má jedinou vadu a to, že pod sedlo se nevejde ani jedna otevřená helma, takže jsem dokoupil jednu "kokosku" pro případného spolujezdce. Ta se tam bez problému vejde. Dále jsem dokoupil 46 l zadní kufr na dvě helmy sadu originálních bočních kufrů a nižší sportovní plexi,

Co se týká jízdních vlastností, tak se skútr chová jako menší motorka. Je překvapivě dost stabilní (a to i na dálnici), dá se vcelku snadno složit v zatáčkách, avšak pokud se tam objeví nějaké nerovnosti, tak má tendenci odskakovat zadní kolo, ale pružinu mám na nejtvrdším stupni, tak je to pravděpodobně tím. Skútr je dost pohodlný, takže delší cesty nejsou utrpením. Ve městě při proplétání mezi auty je dosti hbitý, akorát občas vadí dost do stran vystrčená zrcátka.

3.7.2013 PRODÁNO

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mrkini88
mrkini88 napsal 06.02.16 v 02:33

Kupoval jsem je tenkrát po hodně dlouhém hledání už jako jeté a mírně poškrábané na nějaké německé aukci podobné našemu aukru a vyšly cca na 3 500 korun i s poštovným. Přidělání na skútra bylo otázkou pár minut, stačilo sundat ty boční chromové lišty a tam už byly připravené dva úchyty na šrouby, které přesně zapadaly do připravených děr v kufrech, takže pohoda .

OlafCZ
OlafCZ napsal 05.02.16 v 10:51 10b.

Ty boční kufry jsou bomba, na kolik Tě vyšly a jak jsou řešený? Jsou na moto z boku nějaký úchyty nebo před-příprava? Díky

mrkini88
mrkini88 napsal 09.02.13 v 21:43

Díky díky, skútr dělá radost při každé jízdě. Btw. ta červená barva na fotkách tolik nevynikne, ale v realu vypadá skvěle, hlavně na sluníčku

Myschan
Myschan napsal 03.01.13 v 19:13 10b.

Ta červená barva je fakt luxusní. Dávám plný počet. Nádherný skútr. Gratuluju

Více komentářů



TOPlist