Yuki se teď hodně vytáhla TR/SM jsou jedny z nejlepších motorek co yuki kdy vyrobila. Řekl bych že je teda lepší Trko, ale záleží na tom kde jezdíte. Vždycky jsem chtěl Smko, ale nakonec ho vyprodali a zbylo na mě Trko a jsem rád že ho mám :)
Recenze
Když jsem na ní jel poprvě, tak jsem si pořád říkal co to v ní tak cinká, ale jak jsem se podíval do zrcátka, tak jsem přišel na to, že jsem si nezapnul helmu a cinká mi přaska :D. Je na ní dobré posezení a docela dobře táhne. Bere teda až od 7-8 tisíců a dá se rozhýbat na nějakých 110 km/h. Snese i nějaké skoky a v térenu se na ní taky vyřádíte. Suprová věc na týhle motorce je ukazatel rychlostí.Jediný co bych vytknul, tak je že jsou docela krátký zrcátka není v nich dobře vidět, tak jsem si je o 5 cm prodloužil a je to paráda. Výborněj stroj pro žačátečníky, ale i pro zkušené. Spotřeba se pohybuje koelm 2,5 - 3 litrů na 100km. Ale zálží jakým stylem jezdíte :). Zajížděl jsem do první garančky což je 500km takto : otáčky tak do 5000 až 5500 a rychlost jsem držel kolem 50 až 55 km/h a nepodtáčet ! :) Doporučuji po těch 500 km odpojit ten sráč na vracení spalin zpět do motoru, je to tam jenom kvůli tomu, aby se to vešlo do té normy, ale na technické na to stejně nepřijdou je to po tím levím křidýlkem pod nádrží (u palivového kohoutku) akorát to ničí motor, mám to i na ve fotkách :) neřekl bych to ,ale zvedlo to i výkon :)
Nádherná,at slouží jen k tvé spokojenosti a hodně suprově najetých km v sedle,za 10.
Taky se chystám dát otevřené filtry, přemýšlel jsem i nad těmi tryskami:) je tam nějakej velkej rozdíl ve spotřebě, když to přetryskuješ ?
máš ji moc pěknou. ¨:) ať vydrží. ten sajrajt co myslíš se jmenuje ERG ventil :) já už ho tam nemám dávno :) akorát když ho dáš pryč tak je dobré doladit směs a zaslepit místo kam vedlo do airboxu, já osobně jsem hnedka dal otevřené filtry a přetryskoval karbiky:) tak hodně šťastných km bez nehod.