PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník qualt
Vloženo 23.2.2012
Aktualizováno 12.1.2018
Zobrazeno 2464x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Suzuki SV 650 N z roku 1999 v téměř původním stavu a jen s drobnými funkčními úpravami.

První dojmy - .

Recenze

Aktualizace 19. 3. 2012: nové aktuální fotografie + úprava zadního světla

Zakoupená na podzim roku 2011, zatím mám najeto jen několik málo set kilometrů. SVčku předcházela více než roční pauza po Jawě 350/639, se kterou jsem najel necelých 8 tisíc km. Tachometr na SVčku ukazuje celkových 55 tisíc km.
Hned po koupi jsem pořídil novou zadní pneumatiku (Dunlop Sportmax Qualifier) a ještě předchozí majitel mi namontoval zpět originální výfuk místo laděného (laďák měl super zvuk, ale na TK či v zahraničí by s ním byl určitě problém, chyběla homologace), někdy v průběhu sezóny taky měnil brzdové destičky (Bendix), olej (Motorex) + olejový filtr (Hiflo-filtro), byl vyměněn jeden rozvodový řetěz. Zánovní jsou pancéřové hadice k přední brzdě a brzdová kapalina.
Vyměnil jsem stará omlácená zrcátka za zrcátka Infinity. Tahle zrcátka vypadají hezky snad na každém naháči, navíc mají hliníkové nožky, tedy plastové je pouze samotné tělo a hlavně: utahují se inbusem zvrchu, tedy žádné točení zrcátkem do závitu na řídítku a žádné kontramatky. Samozřejmostí je homologace pro silniční provoz.
Přes zimu byl opraven nefunkční tachometr (stržený náhon v kole, zakoupen jako orig. díl v Suzuki Pardubice za řádově 600,- Kč) a namontovány zpět originální blinkry místo nehomologovaných miniblinkrů. Chybějící chromované kryty budíků jsme vyřešili přelakováním spodku budíků do černého matu a původně namontované kouřové plexi nahradilo plexi Puig s kapotkou "Carbon-look", čímž se budíky schovaly a SVčko s tímto plexištítem, doufám, nevypadá zle. Na všech opravách a vylepšeních má největší zásluhu Martin, za což mu patří dík.

19. 3. 2012: Na SVčku mám čiré zadní světlo, u kterého se mi ale nepozdávala jeho svítivost ani fakt, že místy prosvítá bíle, takže jsme z něj odstranili vnitřní červené krytky a nahradili bílé žárovky za červené a můžu říct, že jednak světlo prokouklo vzhledově, druhak se i výrazně zvýšila jeho svítivost a viditelnost a to i na přímém slunci. Krytky totiž nejsou moc propustné a zbytečně připravují žárovky o výkon, navíc v nich není žádná optika, protože rozptyl je dán parabolou a sklem světla, takže jejich odstraněním se svítivost nezhorší, ale naopak. Ideální je samozřejmě originální červené světlo, ale nechtělo se mi shánět a tato úprava vyšla na asi 30,- Kč za žárovky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lucky-Jarda
Lucky-Jarda napsal 28.02.12 v 00:46

Super strojovna příteli a na živo vypadá ještě líp! Už se těším až někam vyjedem Jasná desítka

qualt
qualt napsal 27.02.12 v 14:53

biker-fox> Moje chyba, rozvoďák se nenapíná . 1 měnili, druhý je OK. Opraveno v popisu, díky.

biker-fox
biker-fox napsal 26.02.12 v 23:26

motorka je pekna, ale jestli ti nekdo tvrdil, ze napinal rozvodak, dal bych to fofrem na prekontrolovani do servisu... a nebo jsi myslel sekundarni retez ???

Více komentářů



TOPlist