Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa (2007)

Vlastník ROSTYK
Vloženo 1.2.2012
Aktualizováno 16.8.2018

Co jiného po banditech než to nejlepší, co Suzuki dělá...

Motorka koupena od FIRMA:Centrum motocyklů Těrlicko (Horní - Výborné

První dojmy - První dojmy byly neskutečné... Motorka padla do ruky hned,chvíli jsem zápasil s posedem,ale bylo to spíš tím,že jsem byl zvyklý na jiný.

Doplňky na motorce - Padáky a koncovky řídítek Rutan,gripy Harris,racing páčky M-style,hlavní stojan,zadní blatníček,držáky brašen,kufr,laďáky Yoshimura,KN vzduchový filtr

---2012---
Dnes jsem ji přivezl,vzhledem k tomu že venku je -15 c jsem se ani nesvezl...
Brzdy v pancéřkách,laďáky Yoshimury a kufr.Jako první nechám dodělat držáky brašen a zbytek se uvidí časem...První mašina ze které se mi ježí chlupy ,když na ní jen sednu...

Tak motorka je doma 2 měsíce,vzhledem k mým směnám a výrobě držáku brašen jsem najezdil jen něco málo přes 400 km.A první pocity nejdou popsat,motor je fakt z rakety,čekal jsem hodně ale takový pekla ani náhodou.Ta mašina je jak nadržená nymfomanka,při každém otočení plynu jako by říkala,jo koloušku dej mi co proto:D
Trochu zápasím s posedem,oproti banditům je to hodně nezvyk,co kvituju je že v noci konečně vidím,svítí super.Tolik haněné brzdy mi přijdou akorát, takže velká spokojenost...

K 8.5. najeto 2000 km a pořád jezdím od ucha k uchu.Prostě neskutečný maras,cokoliv zařadím tak to pořád tahá...

Letos najeto 7500 km,nějaké srazy a termály.

---2013---

Přes zimu udělán servis,kvůli cestování namontován hlavní stojan,přidány padáky
na výfuky.Na léto naplánované Faro,tak doufám že vyjde.

Tak Faro je za mnou a s ním skoro 9000 km o dovolené,naivně jsem slíbil cestopis,tak doufám,že se k němu dokopu...
Po posledním srazu v Čekyni,odstavení mašiny na zimu,letos najeto cca 13300 km,zatím za sezonu nejvíc,absolutní spokojenost s mašinou.
---2014---
Dvě sezony v sedle Hay za mnou a s ní cca 21000 spokojených kilometrů.Po minuloroční dovolené na jihu Evropy jsem si potrvrdil,že Haya byla dobrá volba.Naložená se stanem,kufrem,taškama,spolujezdcem a na jízdních vlastnostech to nejde pořádně poznat .I v plném zatížení jde s ní cestovat okolo 5l,samozřejmě se tomu musí podřídit styl jízdy.Na letošní sezonu chystám jen malé kosmetické změny,výměna tankpadu,přešití sedla,jinak není už co vylepšovat,dokonalost sama.
Třetí sezona a cca 22500 km v sedle se Haya domotala na 50 000 km.

I když podle zdejšího bazaru by měla být po smrti,poněvadž i 15 let staré vrány tu mají najeto všechny okolo 30 000 km,tak mohu uklidnit že kiláky na jejím stavu nejdou poznat,jede a chová se jak v těch 30 000km,kdy jsem ji bral a vzhledem k tomu,že nákup další Hay bude otázkou pár let,nejspíš s ní ještě pár desítek tisíc spokojených kiláků namotám.
---2015---
Přes zimu opět servis,dal jsem koncovky řídítek od Rutana,takže připravena na sezonu...
Čtvrtá sezona v sedle.cca 32 000 km a je tu kulatých 60 000 km.

Letos jsem si vyzkoušel okruh,dozadu dal o dva zuby větší rozetu, ať je větší sranda... Ono to stejně pořád jede třista...Motorka je s větší rozetou taková hravější,okamžitě reaguje na každé přidání plynu,až je z toho baťůžek nervozní...Tak půjde zpátky ta originál,nebaví mě to věčné třískání do zad...

---2016---
V Prosinci udělán servis,takže teď jen výměna baterie a sezona začala :)Rozeta nakonec zůstane ta větší, je s ní větší sranda ...

Při svezení se na Traceru v Librosu mě napadlo,co kdybych to po cca 5 letech vyměnil.Koutkem oka jsem se díval na odstavenou Hayu na parkovišti a vypadala tam jak obtloustlá,žárlivá,postarší manželka, když koketuješ s mladší,štíhlou krasavicí .Tracer jsem si fakt užil.Domů jsem jel potom v divném rozpoložení,víte jaké je to mít v hlavě brouka.Po dvou dnech jsem se jel projet a bylo jasno.Už při nastartování mě pozdravil ten charakteristický dunivý zvuk, ježdění na Librosu mi cosi dalo,nakonec jsem se tam svezl 5x15 minut,nakonec i na Haye,takže v zatáčkách se se mnou tolik neprala a bylo to super a když jsem tomu potom pořádně dal a na trojku jel hodně přes dvě kila ,o tom zbytku ani nemluvit,tak bylo vymalováno. Si Tě boubelko ještě nějakou dobu nechám,miluju ten adrenalin při zrychlení,ono ani ty zatáčky nejsou špatné,když ji pořádně chytneš pod krkem a ukážeš ji,kudy má jet,ona mi potom ukáže na výjezdu,když tomu dám knedlík a urve se zadek,protože to bylo ještě moc brzo... :) Takže seru na elektronické hovadiny,dokud můžu tak chci kus poctivé, staré motorky,která dá pořádně vědět,že jedeš na hraně ... Když ji miluješ ...
Tak nakonec vyřešeno,koupil jsem šestkový gsx-r na lítání kolem baráku a Haya zůstane doma ...

---2017---
Přes zimu jsem s Hayou nedělal nic,od posledního servisu jsem najezdil jen cca 4500 km,takže po zimě jenom nabít baterku,dofoukat gumy a můžem vyrazit.
---2018---
Přes zimu udělaný servis a můžeme vyjet.

Po 6 sezonách a 42 087 km v sedle dolítáno na 70000 km ...Po zimním servise nalítáno zatím 500 km k max. spokojenosti,pokud se člověk stará,kiláků se bát nemusí ...
Tak mazlík prodaný,letos najeto na Haye cca 4000 km,celkem za 7 sezón 46000 nádherných kilometrů.

shumi-p
shumi-p napsal 21.04.16 v 17:47 10b.

Pěkná

Petr_TA
Petr_TA napsal 24.03.16 v 19:10 10b.

Mooooc pěkná
Koukám že parádní cestovatelka
10b

Rascal
Rascal napsal 21.01.16 v 11:24 10b.

Alexa-Lexa
Alexa-Lexa napsal 06.01.15 v 14:22

Moc pěkná stíhačka a modrá juuuu - ať dělá radost

Bladebiker
Bladebiker napsal 02.05.14 v 00:04 10b.