renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 1300 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jejdapatník...
Vloženo 23.1.2012
Aktualizováno 23.1.2012
Zobrazeno 4 445x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Velká hodná holka pro velký kluky

Více fotografii

Výška jezdce: 192 cm

Recenze

Jelikož ji měl kámoš, tak jsem měl možnost se na ní svézt. Přesednutí ze ZRX 1200 na který jsem tehdy jezdil bylo dost zvláštní - vím, že mě Honďáci začnou asi kamenovat, ale hned zprvu jsem naznal že ji něco chybí - těžko říct jak to nazvat, jestli zrovna charakter, ale něco z toho zlobivýho hulváta Kawiny tam chybělo. JENŽE. Kawa byla pryč a Hondice se mi móóóc líbila. No a když jsem ji viděl na netu v tý černý barvě s laďáčkem, tak jsem se rozhodl že to bude ta vona ikdyž mě trošku vzadu v hlavě hlodal červík jestli ten motor bude to pravý vořechový..
Člověk ani nechce srovnávat, ale holt když přesedne z jedný motky na druhou tak srovnávat musí. Brzdy zhruba nastejno (pocitově šestipístky Kawy s pancéřkama lepší), podvozek o level, možná dva lepší než Kawa (přecejen je znát věkový rozdíl) - ten podvozek jsem si fakt užíval. Najednou jsem zjistil jak jsem rychlej, ale ne kvůli motoru, ale kvůli podvozku (myšleno rychlej na 13-tce cesťáku... :) no a pak přišlo srovnávání motorů a byl jsem v pasti. Už asi po 14 dnech jsem doma začal lamentovat, že to není tak úplně to vono. No a ta pani co u ni bydlím mě málem pověsila za koule na nejbližší strom.. :)
Nakonec smířlivě: "Uvidíš, nech tomu čas, třeba teprve přijdeš na to jak je to dobrý.." Říkala moje žena a já si to zkoušel namlouvat taky. A stejně to neklaplo...
Kawa je bouřlivák, ale má neskutečnej spodek a když chceš zlobit, tak se sklouzneš nad 6-7 tis a máš k dispozici tah stíhačky. Honda? Spodek po přesednutí z Kawy velmi vlažný (2 - 4 tis.), pa nárůst jak sfiňa a kolem 7 křivka výkonu zase padá a nárůst je pozvolnější. Jo, jasně že je pro cestování nejdůležitější prostřední pásmo, protože se tam nejvíce jezdí a tak, jasně že to celý je naschvál a inženýrům se podařilo beze zbytku to co jim vrchní Japončík přednesl jako cíl. Akorát mě, to prostě nesedí.
Kdykoliv na jakýkoliv kvalt dáš klidně plněj a pokud nejsi blbec, tak tě prostě neshodí. Výhoda? Pro mě ani ne. Je krásná, nádherná, ale pro mě prostě nemá duši. Není v tom železu něco, z čeho bych měl respekt. Já jsem byl pán a ona jen motka - no a to nebylo dobrý ani pro jednoho.
Já jsem ji už mučil u omezovače. Snažil se z ní vyždímat nějakej adneralin a vono to moc nešlo. Věřím, že bych s ní nakonec někde fláknul, když jsem zkoušel kam až to půjde.
Prostě ikdyž to je ohromě pěkná motka, velkej objem, pohodlná na cestování, tak musela po půl roce z domu, páč to prostě nešlo se mnou dohromady.
A přijela do garáže modrá Bouře. Svůdná a nezkrotná italka - jen se dotkneš startéru a dá ti najevo, že ona, se tak lehko nepoddá... a to jsem hledal.. :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hříbek
Hříbek napsal 11.05.21 v 22:35 10b.

Pěkně napsaný

Maxim
Maxim napsal 28.07.12 v 01:31

dobře napsano,videl jsem to dost podobne.btw. jsem zvedavej co prijde po tunakovi

hans.kawa
hans.kawa napsal 23.01.12 v 10:57

Bratr jí od tebe koupil.Už po cestě domů se do přilby chechtal,jak blázen.To mu vydrželo pokaždé,když jí nastartuje. Je naprosto nadšenej!Já jdu ted do ZRX..

Mike70
Mike70 napsal 23.01.12 v 08:31

Někdo prostě takovejhle projev motoru miluje a jinej nesnáší... Já ještě nevím, co mám rád. Moje nynější motorka je sice oproti týhle slaboučká, ale co mě překvapilo je, že do 6000 ot. je klidná jako beránek, ale nad 7000 fakt umí zatahat za ruce. Má prostě špičku výkonu, ale žel má taky propad mezi 5-6000 tisíci.

Více komentářů



TOPlist