Upravená na street:svody svedeny do jednoho laděného výfuku-fakt super zvuk,podsedlovka dělaná z laminátu-kopie R1,nádrž upravená-plášť nádrže s GS500,laminátový po doma dělaný klín pod motorem.zakouřené miniblinkry.Točila 8000tis.
Výška jezdce: 170 cm
Recenze
Cesty: Zahájení sezony-Třebíč,Jihlavské motoslavnosti-Pávov,Motorachot-Želetava,Wampires-znojmo,Osová Bytýška,Wims-Třebíč. Další info: Koupij jsem jí v létě roku 2004 od kámoše.Když jsem jí kopil byl tam akorát ten ladák co jsem si tam nechal,jinak byla celá v oryginále a s ufo maskou,ale tu jsem vyměnil s bráchem za tu co tam je teď,akorát jsem ty svody svedl ještě pod motor,zbytek jak vydíš,tak jsem si vše dělal sám.podsedlovku jsem koupil přes internet a to byla kopie z R1,musel jsem to ješte laminátovat,zadní světlo jsem si delal z 13 červených led diod,sedla,nádrz jsem koupil s GS 500 a celou jí předělával. Teď odpočívá v muzeu.
Tak málo stačí, aby měla Jawa koule.. Jen šikovného člověka..
Tak jsem ten stroj viděl v muzeu v Rabakově..šílená stavba..
Tak to je ovšem prácička :) 10b. pekelný stroj!!!
zajimavej peklostroj
No chlape,šikovná práce