Vlastník | PajkaLS | |
---|---|---|
Vloženo | 12.7.2011 | |
Aktualizováno | 28.1.2013 | |
Zobrazeno | 8 853x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
Vlastník | PajkaLS | |
---|---|---|
Vloženo | 12.7.2011 | |
Aktualizováno | 28.1.2013 | |
Zobrazeno | 8 853x |
Parádní stroj a vyčerpávající recenze...175 De luxe byla moje první "velká!" motorka a v dobrém na ni vzpomínám. Tvoje 250 je ještě výkonově o kus výše...Mám 250 kývačku a bylo by hodně zajímavé je testnout tváří v tvář...Hodně šťastných km a moc díky za Tvoje stránky o fichtlech!
Zdravím krajana, asi taky jezdíš na srazy ve Strání, pořídil jsem si k J 354 a 559 i Čz 475 tak mě čeká práce.
Kdyby tě ještě něco ohledně tohoto stroje zajímalo, napiš...
Parádní stroj a taky konečně zde kloudná recenze. Již jsem si tento profil motorky zde na tvém profilu prohlížel a teď, kdy řeším svůj vlastní projekt doskládání 250tky a její renovaci - nerenovaci ala origo stav, tak mi takto rozsáhlejší popis prací přijde opravdu vhod a ještě k tomu mi pomuže k identifikaci dílů, jaké musím dosehtat, takže ještě jednou .
Krásnej stroj, někdy bych se na tom rád povozil Kam se 250 Jawy hrabou
Pěkná práce
Pěkná motorka co se jen tak nevidí dávám 1O bodu
Moc krásný kousek. V dnešní době spousta lidí vidí jen výslednou práci po renovacích. Ale málo kdo vidí a umí ocenit tu dřinu která zatím stojí. Když se z vraku dělá skvost. Tohle je koníček který musí bavit jinak by to ani nešlo. Vid'
Okej , prídem :D Ale budes ma hnat palicou
Robo-SK: Jo, je to můj web a bydlím tam, kde myslíš. Někdy se stav na besedu
Perfektna CZ-tka Inac ty si Pajka z jawa-50.cz ze ?? Byvame kusek od seba :D Ja na pionierovy chodim s kamaradmi na Březovu na kyselku :D :D
Parádní ČZta! Moc se ti povedla a jezdí taky moc dobře . Samozřejmě za 10 bodů!
ahoj, a nenaděláš tam tím spojovacím materiálempotom zas bordel?? jinak překrásná 250 taky po takové toužím :D
Odrezení je jednoduché. 3 roky orezuji roztokem kyseliny citronové (5-7%). V hrnci na sporáku to ohřeju, pak to naleju do nádrže (místo kohoutku vešrubovaná zádka - slitiny zinku to totiž žere), zašpuntuju, zabalím do deky a dám cca na 15 hodid pod několik vrstev peřin. Roztok pak vyleju do nádoby (znovu použitelné), nasypu dovnitř hrst spojovacího materiálu, naplním vodou a chvilku protřepávám. Pak vypustím, vysuším, naleju trochu benzínu s tím vypláchnu zbytky vody, namontuju a jezdím. Jestli to budu dělat 1x za 10 let mě nezabije. Nádrže byly bez povrchovky, tak to musí bez ní vydržet i dále. Epoxidem budu vylévat jen 2 nádrže na Mustanga, které trochu prolínají ve svárech.
Tak to uz se tesim na nove fotky . Odrezeni me taky ceka, ale jeste jsem se nerozhodl, jakou metodu pouziju (mozna kaucuk).
Ta motorka není na fotkách ještě dokončená. Zadní tlumiče nebyly složené, tak jsem tam dal prozatímně tlumiče ze staré kývačky (1955). Na fotkách je ještě nevymořená (neodrezená) nádrž, která mi ucpávala kohoutek. Proto jsem tam dal jiný kohoutek s odmontovávatelnou odkalovací miskou a dlouhou hadičku jsem tam dal jako náhradu filtru (rez se usazovala v ohybu a po pár km jsem ji jednoduše odpojením vypláchl). Vše jen provizorky. Teď už je sedadlo nově potažené, tlumiče složené, nádrž odrezená a nalinkovaná.
Chtel jsem se zeptat jeste na jednu vec, ten zadni tlumic ma byt takto cely chromovany? Neni to poprve, co to tak vidim.
Ja myslim, ze vypada velice reprezentativne. Fakt pekna.
Jen bych trochu zkratil benzinovou hadicku, abys cestou nikoho neuskrtil
Pořádnej kus práce s renovací, gratuluji a přeji mnoho šťastných kilometrů v sedle této ďábelské jednoválcové 250tky
Ať se renovace podaří dotáhnout až do konce a pak přeji krásný zážitky
To je v pohodě. V takovém stavu jsem dotáhl ČZ 125 a už je po STK a jede!