Angličan, tříválec, naháč, klasika - 108 koníků a 167 kilo prázdný - co dodat :) Zatáhneš a jedeš - a je to stříkačka, takže uííí, uííí :)
Motorka koupena od FIRMA:Jiří Horna - Moto Horna (Draženov) - Naprostá spokojenost - motorka jako nová, bez závad, přístup prodejce v pohodě, nakupoval bych znovu.
První dojmy - Lehká, obratná, i přes vysoký výkon lze s trochou opatrnosti doporučit i začátečníkovi.
Motorku bych doporučil pro - Zábavné víkendové ježdění v zatáčkách nebo po městě, bez velkého množství zavazadel. Není to dálniční stroj a ve velkých rychlostech to opravdu fouká - což se hodí jako "přirozený omezovač" a podporuje přežití jezdce :)
Doplňky na motorce - Čelní štítek Barracuda od původního majitele. Bylo tam držadlo pro spolujezdce, nahradil jsem nosičem na kufr, a doplnil ještě originální blatník na zadní kolo.
Recenze
Výsledek dlouhé úvahy, která je "ta moje". Po dálnici radši autem, jezdit 200 mě na silnici v provozu neláká, a mastodonta nad 200 kg do města nechci - takže tenhle naháč je pro mne ideální volba, a na jezdění v létě do aeroklubu se hodí parádně.
Pravda, určitě se připlácí i za značku, ale soudruh Ital se přede mnou o mazlíka zřejmě dobře staral. Opotřebení "skoro nová" odpovídá stáří i nájezdu, a hlavně na rozdíl od jiných kousků, na které jsem se byl podívat, není posvařovaná po bůhvíjaké kraksně a zedřená na neuvěřitelných místech; naopak, tahle nemá nikde ani škrábnutí.
Štítek Barracuda časem vyměním za větší (ofukuje mi přesně helmu), lepivé gumy za trochu cestovnější, a držadlo pro batůžek sice nepotřebuju, ale na manipulaci s motorkou se hodí. Zatím jediná úpravy byla montáž padáků (SW-Motech se na ní i docela hodí a byla to první věc co jsem pořizoval) a nákup bagáže (tankvak a "loďák" s RockStraps dozadu - s postranními taškami je to kvůli výfukům trochu složitější). Asi nakonec praktičnost zvítězí a pořídím i kufr, i když Street s ním vypadá tragicky...
Tříválec super táhne odspoda a úžasně zní, i když kámoši si stěžujou, že s nimi jezdí vysavač (v kombinaci s V-Stromem a cruiserem jsme docela srandovní trojka). Ale když se zatáhne, tak si i pěkně zařve. Jinak je lehounká, krásně ovladatelná, a s trochou respektu se i ten výkon (skoro přesně stejný jako moje auto, jen o tunu a něco lehčí :) dá zvládnout. Brzdy se zdají být tak akorát, není problém postavit jí na přední ("stoppie"), a první rána nádrží na ona místa člověka naučí citu.
Tohle je motorka na zatáčky a do města, takže přeprava po dálnici není úplně příjemný zážitek - ale dá se, když se z toho člověk nenechá sfouknout. Pokud ale nemusím, mnohem radši se projedu po "normálních" silnicích vedle.
Nečekaná výhoda je, že dvě chromované lampy vepředu nejen úžasně vypadaj, ale i super svítěj - milé překvapení, že se s tím dá rozumně i v noci. Navíc snad trochu pomůžou viditelnosti ve dne.
Zatím prostě totální nadšení - tak snad nám to spolu bez nepříjemných zážitků dlouho vydrží.
Srdcovka, moc pěkná
krásnej tříval
supr kousek od Triumphu gratulejšn
s touto motorkou jsi neudelal chybu, naopak, je uzasna
paradni masina
hodne stastnych km