renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Pegaso 650 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Woky
Vloženo 26.5.2011
Aktualizováno 1.7.2014
Zobrazeno 9 650x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Lehká hravá, tak trošku špagety vestern.

Více fotografii

První dojmy - bomba Bomba bomba

Recenze

Obecně

Univerzálnost, lehká ovladatelnost a velký výkon předurčují Pegaso pro denní použití v městském provozu stejně jako víkendové cestování po silnicích i lesních a polních cestách. Svými vlastnostmi je rovněž ideálním motocyklem pro začátečníky, kteří teprve objevují krásu jedné stopy. Vyniká spolehlivostí, nenáročnou údržbou a nízkými provozními náklady.

Jízdní vlastnosti:
-Příjemný vzpřímený posez neunavuje ani při dlouhých cestách, široká řidítka umožňují dobrou manipulaci a řízení stroje při všech rychlostech. Podvozek si poradí i s větší jámou na silnici. U zadního centrálu by se hodilo štelování, při jízdě ve dvou a plně naloženém stroji mám občas pocit, že už nestíhá.
Jízdu po českých rozbytých okreskách zvládá Pego bravurně, při delších cestách a přejezdech po dálnici se dá držet tempo kolem 130km/h. Motor udržuje přijatelné otáčky a má ještě rezervu na zrychleni.
Po obuti lepivějších pneu není problém s Pegasem i trochu pozávodit a poklopit. Rám se v náklonech nekroutí a podvozek drží dobře stopu. Široká řidítka výborně umožňují použít obrácený smysl řízení. Není pak problém brousit pneu téměř do konce dezénu.
Z terénu mám zkušenosti akorát na šotolině. Ta Pegasu (narozdíl od jezdce a pneu) nečiní žádný problém.

Brzdy:
-Pego jsem koupil s pancéřovanými hadicemi. Přední brzda funguje excelentně a nevadne ani při prudkém čki dlouhém brždění. Zadní brzda se podle mě nedostatečně chladí a přehřívá se. Kapalina se rychle znehodnotí a brzda pak spatně brzdí. Osvědčilo se mi jednou za rok kapalinu vyměnit, pak to funguje a není problém kolo zablokovat i ve vyšších rychlostech.

Světla:
-Moc často v noci nejezdím, ale párkrát už na to došlo. Dálková světla jsou ok. Klopená jsou horší, mají malý světelný výkon a pokud třeba narazíte na tmavý nebo mokrý asfalt, nedokážou ho dostatečně osvítit.

Ochrana:
-Vcelku širší kapotáž poskytuje celkem dobrou ochranu proti větru dešti. Výborné jsou kryty na řidítkách, při dešti a nižších teplotách jsou k nezaplaceni. Přední štítek funguje také obstojně, do 120 km/h zvedá vzduch do úrovně helmy. Pro vyšší jezdce je možnost vyměnit ho za prodloužený.


kapalinou chlazený, 4 dobý, 5 ventilů, 1 válcový stojatý motor, DOHC, motormanagement, sekundární systém čištění spalin,

Zdvihový objem: 652 cm3

Vrtání x zdvih: 100 x 83 mm

Kompresní poměr: 9,1:1

Max. výkon: 48 k (35 KW) 6000 (ot/min)

Max. točivý moment: 58 Nm 4500 (ot/min)

Plnění motoru: karburátor



převodovka: 5ti stupňová

spojky: mechanicky ovládaná, mokrá skříň, vícelamelová

primární převod: řetězem

typ pohonu: řetěz s O-kroužky

Rám: ocelový trubkový

odpružení předního kola: Marzocchi teleskopická vidlice, 45 mm rozměr duše

zadní odpružení: monoshock

nastavitelná: nastavitelné přepětí, odskok a útlum

dráhy odpružení: 175/165 mm

závěs / stopa: 28,4°/111 mm

rozvor: 1480 mm

Brzdy vpředu: 300 mm jednoduchá kotouč, 2 pístkový Brembo třmen

Brzdy vzadu: 240 mm plovoucí kotouč, plovoucí, 1 pístkový třmen

Přední pneumatika: 100/90 19

Zadní kola: 140/70 17

výška sedla: 817 mm

kapacita palivové nádrže: 21,0 l (rezerva: 4,5 l)

suchá hmotnost: 200 kg

celková hmotnost: 220 kg

Co plánuji za úpravy?

- Vyskej (Dakar) přední blatník -Mám Doma v sobotu montáž =)(Už je zase dole nějak se mi to potom nezdálo )

- Padací rámy -Mám originální (v plánu mám masivnější)

- Navigaci -Mám pouze provizorní v mobilu

- Vyhřívané hefty

-Přídavná světla

-Zásuvka 12V -Mám na řidítkách ještě mám v plánu jednu pod sedlo

-Vysoké plexi - Mám už koupené

-Centrální stojan -Mám koupený

Co dodat ?

Mám jí rád =)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Franz77
Franz77 napsal 09.01.15 v 21:13

krásnej kus, pego je dobrá volba, též jsem měl a plná spokojenost,dávám 10b

pitrison
pitrison napsal 09.11.14 v 11:08 10b.

Pěkný kousek! A ty padáky se mi taky zamlouvají!

findejs1310
findejs1310 napsal 01.09.14 v 06:32

Pěkná černá mafiánka máš 10b.
Taky by se mi líbil ten padák

kuklic
kuklic napsal 01.11.13 v 22:28

Já měl Freewinda, takže tomuhle na naše silnice rozumím.

Woky
Woky napsal 27.10.13 v 10:21

Díky moc radost to udělá, dneska mi přivezou jiný pegaso domu a když se bude líbit tak si jí pořídím .

Více komentářů



TOPlist