Jmenuje se Maser. Top-speed zatim 283 (v TP 276), vykon 143HP (mozna vic), 183kg sucha,spotreba 5-8,vyjimecne 10 (sam a kufr a 220kmph, bez kufru 6.5).
Recenze
Zkušenosti: Top 283(+),s top-case 265,ve dvou 268(+),s top-case ve dvou 250.Spotreba turistika 5.0-5.5 (100-120,ve dvou +brasny+ top-case),svizne kolem 200 6.6,sprinty a blbiny na letisti 7.5,sam s top-case pri 160 7.4 (prum150 Pha-Brno),s top-case pri 200-210 10.1(prum 180 Pha-Brno).Ve dvou to lehce stoupne (+0.2),ve dvou s kletrem +brasny+top-case pri 140-190 8.0. Predni 2x lepena guma v pohode do 278 (zkouseno asi 10x).Na zadni jde sama plynem asi v 9.5k na 1ku kdyz sedim rovne (ne uplne do svice),ve dvou na dvojku i zalehly,s tatou (100kg) na 3ku kdyz sedim rovne.Zvedam to ale se spojkou.R1'98 ma znatelne lepsi brzdy,mam asi taky trochu hazici kotouce,ale na sprintu mi to jede lip (lepsi spodek),mozna ma ta R1 ale vetsi hnaci kolecko.Na zadni jde taky lip.
Ted po vymene retezovky ma top ve dvou s kufrem 270 a na zadni jde cuknutim plynu v 6tis, plynule na plnej v 8tis. Parkrat se mi uz povedla zaradit po zadnim 2ka, tak to piluju. :)
leto 2006:porad pohoda, pokukuju ale po ZX10R, clovek si zvykne
leto 2006:top speed 288 a jeste by sla,zalezi na stavu; spotreba porad supr, najeto mnou uz 26tis km, zadne zvlastni potize, krom opravovanych veci z bouracek,to semtam neco praskne nebo je to blbe udelany a zpusobi to neco jinyho, ale uz je to vychytany pomerne
Cesty: s kamosema, loni Chorvatsko, letos Slovensko
2006 Hoskovice v zari, cas 10.98 na 1/4mile, zlepseni proti jarnim Prachaticim (11.125)
Cestopis: Letos (2005) Chorvatsko 3000km,temer bez problemu,krom utrzeneho kabilku zadniho svetla,odpojene baterie (na vine muj bastl se zasuvkou zapalovace 12V),uvolnene srouby spinaci skrinky.
leto 2006:dovolena na Slovensku, pohoda, i kdyz lehci nehoda
Další info: Jede slusne,na zadni de pohodlne,na sprintech sem zdolal 2xCBR9'96,R1'98,Srad750'02 (tesne,pri 265 me zacal trochu dojizdet,ma delsi 5ku asi),ma ladak Remus (supr zvuk,neotravuje),mozna to prida trochu vykonu,nevim. Utrhly se draty ze zadniho svetla, je to tam spatne udelany koncepcne z vyroby. Nechce se mi kupovat komplet objimky za 850,-, tak shanim klasicky objimky pro dvouvlaknovou zarovku na bajonet (na jednovlaknovou stoji 21,-Kc). Tak kdybyste nekdo vedel,shanim 3ks,jeste jednu do gsxr.
leto 2006:objimky jsem tam porad nedal,drzi to drat porad primo izolackou na zarovce, uz 22tis km :o)) ale mam nejake v zaloze, v zime dostala novy lak,coz prislo nazmar po 2 nehodach, ale nic vazneho, zajimave je, ze pokazde se nestalo nic blinkrum,podruhe dokonce oba vypadly na zem, ale jen se nasadily zpatky neposkozene :o)
trenuju po zadnim ve stoje
...bubráku ty ty motky všechny zničíš...
Uz ma najeto 64500 a vcera si ji odvezl novy majitel.
Tak za minulou sezonu sem najel asi 15,5tis km a je to supr motorka. Ma najeto 52tis (ja najel tedy 30), nechal sem to ted seridit a vymenit/seridit spoustu veci (rozvodak, ventily, vidle[cisteni+olej], pancerky,kapaliny,pruziny ve spojce,serizeni a cisteni karbecu + na brzde/lambda,krk rizeni) a zmereno na brzde 154koni, vrsek motoru je v poradku (vacky,komprese,napinak,listy),loziska v kolech taky.
Vypada to dobre ted s tim lakem, ale taky to ztratilo tu puvodni 'dusi', proste Maser byl modro zelenej posvarovanej. Jsem z toho v rozpacich. :o(
to je zase pekna diskuze.. Jojo, na lak to nejzdi, to mas pravdu. Ted (po laku) vypada lip, ikdyz ne tak "akcne" ALe to ty nejak vymyslis,ne?? Hlave vydrz bez padu!<br />
W.