renocar_unor

Vlastník Danndy
Vloženo 20.3.2011
Aktualizováno 17.6.2014

Luxus který mi spestuřje všední dny ve škole!!

Aprilia RS 125: důvod neuveden

První dojmy - Motorka se svším všudy..

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi co ví že s motorku stráví velký kus života, tadle motorka nutí se naučit věci, který pak člověk uplatní na vyšší kubatuře, nelituji koupi!!

Doplňky na motorce - Plexi MRA
Výfuk Leo Vince (i s celým svodem)

Motorka je především o hlavě, trochu jsem přestal dávat pozor a zadní kolo mi ustřelilo na štěrku, vím co je to potykat si s asfaltem a nikomu nepřeju,doporučuju aspon minimální ochranu (oblečení). >>začátek

Yamaha YZF-R125
Můj vysněný bůh... rok sem o ni básnil a konečně sedlám malýho sprotovního draka..Je to malorážka ale s velikým výkonem na svůj obsah a ještě 4Tmotor.YZF-R125 mi přináší fantastický design řady „R“ a vzrušující sportovní výkon, protože život je sport, který je třeba žít naplno.

Instinkt je na nic, následuj image! Jasně, v reklamním shotu to na nás vysypali přesně naopak, jenže takhle to naprosto přesně vystihuje dnešní teenagery. A právě pro ně jsou na trhu tyhle vymazlené silniční malorážky, které jim zvednou akcie, ať už na nich přijedou kamkoliv. Prostě kočkolapy jak se sluší a patří.
U Yamahy s počtem rychlostních stupňů 6, Stačí jemně klapat a rychlosti tam padají jako po másle. Podobně je tomu i s charakteristikou motoru. Ten funguje pěkně plynule od nejnižších otáček až po devět tisíc, kdy je dobré řadit dál na vyšší rychlostní stupeň.

Prvních pár kiláků
Prvních pár kiláčků(na černo) 12 dubna mam za sebou.
Nestíhám pobírat jak mě udivuje oproti CBF-125.
Citlivé brzdy,spojka i plyn.
Do zatáček se zatím bojím naklánět ale Yzfko mě nutí(lehá si sama)...až se sám bojim, jel jsem zatím jen 50.

Sezona 2011
1000km za mnou a zatím bez problémů (tfuj,tfuj).
Za tu dobu co jesm najezdil mě Yzfko vneslo úplně někam jinam, když jedu připadám si jak v euforii.
Nelituji že sem si pořídil tuhle krásku protože, mě to baví čím dál víc, jen jsem poznal, že na 6stupen už neni tak živá a ztrácí výkon- cestovní rychlost se dá držet kolem tý 100km/h.
Je pravda když na této krasavici ztrávíte celý den tak máte problémy (záda a zápěstí), ale stojí to za to!
A respekt mam na silnici taky-jak se přiženu za nějáké auto (né všechny ale některé) mi normálně uhýbají polovinou až na krajnici... no prostě paráda!
Až na 1škarpu dojeto bez problémů.
Měsíc jsem nemohl jezdit (8měsíc) takže sezona dokončena a na tacháči 4100km

Sezona 2012
Úspěšně zakončena s tacháčem 16500km. Zjistil sem že motorka neni jen hoby ale je to můj život, zažil sem neuvěřitelný cety na Macháč,projel sem se v kraji> usteckym,pražskym,štředočeskym,libereckym,královehradeckým,karlovarským.
Motorka nemá žádné závady jediný co žere je poviné výměny (olej,filtry,a benzín :D)
Tímto druhým rokem jsem na silnici si motorku víc ošahal a bez nehody zakončeno, ovšem kámoši měli pár karampolů, ale ve zdraví jdeme zas do sezony 2013.
Kdo v sedle motorky neseděl neví co to je ji řídit...

Sezona 2013
Po 3tím roce s toudle motorkou mi konečně došlo že už je slabá proto se s ní musím rozloučit. Užil sem si zábavu, Děčín-Dubá suprový zatáčky.
Najeto něco málo i v Německu (děnně 500km) , je poznat že to neni cesták po dni stráveným v sedle je člověk rozllámanej ale svezení je boží!!!
Ústí-severní terasa

Pechin1
Pechin1 napsal 11.03.12 v 14:00

Super stroj tak ať ti slouží,přeji mnoho šťastných km v sedle
Dávám jasných 10bodů

Mefistofel
Mefistofel napsal 31.08.11 v 01:01

K tvé příhodě se štěrkem.Tuhle sezonu sem taky tak trošku nedával pozor.Zapích sem jí o vidle do škarpy a udělala dvě saltíčka ... Čímž jinom potvrzuju to co tu máš napsáno :D "Motorka je o hlavě"
Jinak hezká sestřička R6tky ... 10B

MaLeJ1112
MaLeJ1112 napsal 14.07.11 v 21:39

Bývala mým snem, než sem zjistil že půjdu na silnější. Ve 125 fakt luxusní stroj. Mnoho šťastných kilometrů. A projet se klidně můžeme:)

cat-nikita
cat-nikita napsal 29.05.11 v 20:59

Super sladěnost, tak už žádný štěrk na cestě

sedlon
sedlon napsal 21.03.11 v 18:22

Skvělé, hlavně krásné stroj na začátek Tak přeju spoustu km a zážitků v sedle jasných 10B