renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 R (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Oldakom
Vloženo 8.3.2011
Aktualizováno 8.3.2014
Zobrazeno 6 567x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motocykl má ABS, vyhřívané rukojeti, sportovní­ plexištít, manuální seřizování zadního odpružení a ještě nějaké drobnosti. A černá barva mu moc sluší - krásná moderní klasika - zkrátka naked bike BMW s devadesátiletou tradicí.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Je o 20 kg lehčí než BMW R 850 R, což je dobré pro manipulaci na místě a 40 koní navíc je taky znát.

Recenze

Začátky a rozloučení (v deníku).

Když mě loni v létě můj kamarád Střelec přesvědčil, abych se po mnoha letech vrátil na dvě kola, měl jsem jednoduché rozhodování­. Jako fanda značky BMW (mám X3) a zastánce klasických motocyklů, to nemohl být, než naháč BMW. Krátce na to se objevila nabí­dka hodně zachovalého a málo jetého modrého BMW R 850 R (2002) a bylo rozhodnuto. Zpočátku ovládal spíš on mě, než já jeho, ale po ujetí 2 tis. km jsem si ho začal užívat. Do konce sezóny jsem v pohodě najel 5,5 tis. km. Sice jsem občas chtěl zařadit šestku, ale tu neměl a i nějaký ten koní­k navíc by se hodil, ale jinak jsem s ní­m byl moc spokojený - byl to pohodlný motocykl na pohodové poježdění. Samozřejmě jsem, jako každý motorkář, pošilhával i po jiných bavorácích. No a když jsem se u jednoho prodejce, ani ne moc vážně, zmínil, že bych toho svého prodal a koupil něco jiného, tak mě docela zaskočil, že by měl kupce. Slovo dalo slovo a ten si pro něj začátkem února přijel. A před začátkem sezóny jsem byl bez motorky...

Začal jsem sledovat inzeráty, koncem února jsem jeden objevil a za týden jsem s kamarádem jel pro nového (tedy ojetého) BMW R 1200 R (2007), 10 tis. km. Rozdíl dvou generací­ proti R 850 R je zásadně znát. Má automatický sytič i automatické vypínání blinkrů. Sportovní­ plexiští­t stačí­ tak do 120, pak už je znát, že je to naháč. Převodovka se šesti kvalty je přesná­ a tichá­ a vůbec... Motor vezme všechno od 2,5 tis. ot/min a poradí si i s 2 tis. Většina jízd se odehrává mezi 2,5 - 4,5 tis. ot/min, ale když je potřeba tak zatáhne, jako kdyby měl turbo. Displej zobrazuje kromě ujetých kilometrů a hodin ještě hodně užitečných údajů, jako zařazenou rychlost, stav benzinu, teplotu motoru, teplotu vzduchu, průměrnou rychlost, průměrnou spotřebu, dojezd a má dva tripmetry. A vyhřívané rukojeti byly na začátku jara hodně příjemné. Brzdy jsou ostré, ale ABS Integral - ruční brzda brzdí obě kola, nožní­ jen zadní - si s tí­m poradí­. Při běžné jízdě toho většinu ubrzdí­ motor - má hodně silný brzdný moment - a ruční­ brzda je potřeba jen na dobrzdění­, ale musí se s ní­ hodně jemně. Spotřeba do 5 l/100 km.

Dobře ho tady charakterizoval Kreuzmann: motocykl vyniká svou univerzálností a všestranností - může to být café racer, sporťák a (s omezení­m) i cesťák. Nic lepšího v této kategorii - v mých očí­ch - neexistuje. Snad jen letošní­ nový model BMW R 1200 R Classic.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Irena.iris
Irena.iris napsal 17.08.12 v 14:09

Moto supr a ve zdraví užívej

Hnilda
Hnilda napsal 16.11.11 v 21:10

Krásnej kousek

Charliee
Charliee napsal 04.09.11 v 14:49

Gratuluju, perfektni volba. Pekny vykon, silny brzdy a dobry plexi clovek vzdycky oceni. At to pekne jezdi a mnoho kilometru bez nehod.

Mark09
Mark09 napsal 27.05.11 v 08:46

mig71
mig71 napsal 13.03.11 v 09:46

Gratulace k volbě,přeji hodně šťastných kilometrů .10b

Více komentářů



TOPlist