PROFIL MOTORKY

Honda CB 1000R (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník CB1000R
Vloženo 14.1.2011
Aktualizováno 9.8.2014
Zobrazeno 6678x
HODNOCENÍ PROFILU OD 39 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


20. 1. 2011 - konečně mi už stojí v garáži s jsem šťastnej! Je to fešanda a motorka, kterou jsem si vysnil...

Více fotografii

První dojmy - Nečekaně snadná ovladatelnost, hravost a lehkost, se kterou se motorka pouští do každé zatáčky. Krásný zátah od spodních otáček - od 3 tísíc až k omezovači v podstatě lineární průběh výkonu - trochu zrádné a pocitově nudné, chybí "kopanec" jako u šestek... ale po prvním svezení víte, že na další jízdu nebudete čekat déle, než je nutné. Padne do ruky a připadáte si, že se už roky znáte. Paráda!

Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo používá mozek...

Doplňky na motorce - Kryt sedla, malé blinkry, držák SPZ DPM, výfuk remus, štítek Ermax, padáky, závažíčka, páčky, zrcátka, zadní blatník...

Recenze

Za pár dní máme za sebou první rok a musím říct, že to byl rok plný pouze radosti v sedle hodně příjemné, úžasně ovladatelné a slušným výkonem disponující Hondy CB 1000R. Ze zásadních věcí nemám nic, co bych motorce vytkl. Snad jen zvuk výfuku, ale to k sérii patří.
Nový je již na cestě a myslím, že budu mít téměř vše, co jsem na ní chtěl mít.
Za sezónu 2011 máme najeto společných 14 tisíc km, takže něco málo zkušeností už je posbíráno. 2x jsme si střihli Alpy, jednou jako sólo jezdec a jednou s drahou polovičkou, takže s plnou polní. O to větším překvapením pro mne bylo, že i maximálně naložení a ve 2 lidech si při pohodové (dovolenkářské) jízdě CB vystačí v průměru s 5 litry na 100 km.
Hravost a ovladatelnost motorky se vůbec nebubu bát přirovnat k její předchůdkyni Hondě CB 600F Hornet z roku 2002, ovšem srovnání výkonu je trochu jinde. Ale to je dané, přeci jen je to "litr" se 100 Nm a 125 koni.
Je úplně jedno, jestli máte zařazeno 3., 4., nebo 5. rychlostní stupeň. Když potřebujete, prostě jen otočíte plynovou rukojetí a jedete. Od cca 4 tisíc otáček vás slušně nakopává a tlačí pozadí až k sedadlu spolujezdce.
Výborná věc je štítek od Ermaxu, za který se nechá slušně schovávat a i bez přikrčení je jízda velice příjemná cca do 160 km/h. Samozřejmě je to naháč a s tím je zapotřebí počítat. Ačkoliv CB zvládá bez sebemenšího problému i daleko vyšší rychlosti a tachometr se zastavuje s nástupem omezovače na hranici 248 km/h (tachometrových), tak je to "příjemné" vždy jen na krátkou vzdálenost. Pro motorkáře s vysokou postavou si to raději ani představovat nechci vůbec...
Když bych moto měl celkově shrnout, hodnocení by bylo na jedničku. Podvozek, motor, ovladatelnost i design si myslím, že jsou její silné stránky. Takže kdo váhá, já CB mohu jedině chválit a doporučovat...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bladebiker
Bladebiker napsal 26.02.14 v 20:04 10b.

Krasavice

Milu27
Milu27 napsal 09.02.14 v 17:03

Krásná,prostě super

Marťas21
Marťas21 napsal 04.02.14 v 21:11 10b.

Móc pěkná mašina I nad ní jsem se přemýšlel, když jsem řešil co pořídím Dovedl bych si představit jí krotit Ať už máme teplo, co?

Více komentářů



TOPlist