renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1200 R Sport (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pagi
Vloženo 11.7.2010
Aktualizováno 5.4.2013
Zobrazeno 7 832x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Stále nejosobitější motorka, lehce sportovní, ale dostatečně cestovní, aby ukojila moje potřeby a touhy...

Více fotografii

Motorka koupena od dealer v německu - až na to, že neuměl česky, tak zkušenost dobrá :-D

Výška jezdce: 187 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1200 R: nemá kapotu

První dojmy - Naprosto stabilní podvozek mě uchvátil.

Doplňky na motorce - Motorový spoiler AC Schnitzer, sedlo Bagster, zrcátka, navigace Garmin, originální nosič, návleky na gripy.

Recenze

Než jsem ji koupil, četl jsem všelijaké články a testy, které ji stavěli do pozice "rychlý autobus" nebo "těžká mašina" a tak podobně. Já ji porovnávám s Yamahou XJR a co se týče rozdílů, tak jich je hodně, ale velká a těžká se mi nějak nezdá.
Sílu má na rozdávání, podvozek je perfektní, ale co dál? Je to určitě rychlá mašina, která se skvěle ovládá. Tuhý rám, který se nekroutí a dává velkou jistotu v zatáčkách spolu s elektronickým nastavením je opravdu výhodou. Nízko uložené těžiště pocitově snižuje hmotnost a oproti XJR vypadá lehčí a obratnější. Musím také vyzdvihnout perfektní brzy, které mi možná již dvakrát pomohli vyřešit svízelné situace v českém provozu. Je to sportovní motorka, takže sportovní posez, který mi z hlediska pohodlí není moc příjemný, ji nemohu vyčítat. Snad jen sedlo o kterém jsem opět někde četl, že je akorát, je tvrdé jak dubové prkno a bude určitě jednou z prvních úprav, které na ni provedu. Zatím jsem namontoval pouze GPS.
Ovládání blinkrů a ostatních věcí na řidítkách je klasické bavorácké a asi nemá význam je hanit, snad jen otázku: Kdeže to naši němečtí soudruzi udělali chybu...?
Docela se divím, že se tento polokapotovaný model již nevyrábí. Já na ni měl políčeno od doby co vyšla a když opět zanikla musel jsem řešit problém jak ji získat co nejnovější. Je to sice už předposlední model, ale naštěstí v Německu je jich celkem dostatek a skoro nových.
Zatím jsem na ni najel asi 6000 km a čestvě téměř 4000 km v Alpách, kde se dá plně a skoro bez obav využít na maximum. Na cestování ve dvou bych ji moc neviděl, ale to je můj osobní názor, někdo cestuje ve dvou i na výrazně sportovnějších motorkách. Jen to pohodlí se už hledá poněkud hůře.

Podzim 2010
Provedena výměna oleje a při té příležitosti vyměněn vzduchový filtr za KN. Sice je rozdíl patrný asi jen ve spotřebě, která mírně narostla, ale zato si motor liběji zvučí z airboxu.

Zima 2010-2011
Již při koupi motocyklu jsem věděl, že budu chtít provést nějaké úpravy. Na toto se nejlépe hodí zima, jak jinak. Takže první úprava se týkala sedla. O letní dovolené jsem odjezdil těch několik tisíc km na originálním sedle s gelovou podložkou. Docela slušný, ale sedlu od Bagstera se to nevyrovná a tak ještě před ježíškem je nové sedlo na svém místě. Už se prdel těší na ten komfort!

Skorojaro 2011
Koupil jsem holce do nové sezony trochu módních doplňků. Především velmi slušivý motorový spoiler od Šnicrů. Pěkný doplněk, jen bych za ty peníze čekal něco více kvality. Jinak motorka úplně jinak vyhlíží. Dále dostala nová zrcátka a praktický originální zadní nosič s malou brašnou od Wunderlicha na drobnosti.

Od nákupu moto mi vadilo, že přední plexi štítek je čirý, skoro neviditelný. Chtěl jsem mít kouřový, ale kupovat originál jsem se neodhodlal. Uvažoval jsem o nalepení folie a nyní ( prosinec 2012 ) jsem to konečně uskutečnil. Motka vypadá zase o kousek líp a nebylo to drahé.

Předjaří 2013
Konečně mi přišly hliníkové sklopné páčky. Dlouho jsem se rozmýšlel a váhal jestli je zakoupit. Chtěl jsem kratší páčky, jelikož originál jsou zbytečně dlouhé, ale na druhou stranu jsou hliníkové zase zbytečně drahé. Nakonec jsem našel kompromis a ještě ke všemu se mi sešly dvoje. Ještě jsem namontoval USB zásuvku, sice nevím zda ji k něčemu použiji, ale třeba se bude hodit

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
narvana
narvana napsal 18.10.15 v 10:40 9b.

Pěkný kousek motorky a dobré doplňky...

Konrad_
Konrad_ napsal 02.05.15 v 01:20

fakt hezkej stroj!

Lubos92
Lubos92 napsal 28.03.14 v 13:59

Pěkná .

zelenocko
zelenocko napsal 07.08.13 v 14:03

čauves, nejhezčí barva, jám mám klasickou stříbrnou, ta tak nevynikne, dotaz: kde jsi sehnal ty páčky? mám podobný názor co se týče délky originál páček. Jinak výfuk MIVV na téhle mašině obrovská krása - v karbonu doporučuji.

istonbike
istonbike napsal 05.04.13 v 16:59 10b.

Parádní stroj s točící se vrtulí ve znaku díky barvě a typické konstrukci podvozku absolutně nepřehlédnutelný přijmi 10b s přáním super kilometrů v tom Bagstříkovi

Více komentářů



TOPlist