PROFIL MOTORKY

Honda CB 1000R (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Paura19
Vloženo 5.4.2010
Aktualizováno 27.3.2016
Zobrazeno 8419x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


První motorka vůbec. Je obratná, líbivá a táhne od spodu jako ďas. -- 2013 -- z CBčka je jíný stroj, aspoň co se vzhledu a zvuku týče.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Nokamoto (Hradec Králové)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-6R Ninja: Netroufl jsem si hned na supersporta :D a za nádrž jsem se nevešel.
Aprilia SMV 750 Dorsoduro: Bral bych jí kdyby nevadil boční plast levému kolenu při řazení.
Aprilia SL 750 Shiver: Po ergonomické stránce nic, ale má o 30 koní méně.
Honda CB 600F Hornet: Malinká a 600 :|

První dojmy - Po 5km jako kdybychom patřili k sobě celé roky. Přesně jak seděl posez, tak se i motorka chovala na silnici, očekávaně, bez potíží a s ovladatelností.

Motorku bych doporučil pro - Asi pro všechny začátečníky a vyšší jezdce, kterým stačí jezdit na našich silnicích okolo 150. A když je třeba tak ukázat supersportům, že nejsou vždy pány silnic ;)

Doplňky na motorce - Power Commander V, výfuk Sharon, KN vz. filtr, obracená řidítka Superbike, zrcátka, nastavitelné páčky, čelní štítek, Barracuda blinkry a držák SPZ, polepy ráfků, seřízlý kryt řetězu, dříve padáky evotech, carbone lorraine destičky

Recenze

CB na začátku 5 sezony jezdí skvěle i přes 27 000km naděluje kola na okruhu silnějším mašinám a bez žádné technické závady se stále rychleji prohání po Vysočině. Opravdu super bike, SUPER HORNET


Výfuk je slyšet na 100m od kamery (1:55s) díky za záznam a fajn jízdu cmelakovi a jeho partě :)


2016 - Sedmá sezona poslední?
27.3 - Předešlý rok jsem neuzavřel moc stylově. Příliš se toho nenajezdilo, ač projížďky byly zase o něco rychlejší než minulé roky. Nové Dunlopy jedou jako po kolejích a zvýšily rychlost v zatáčkách. Ale už je víc chtít nebudu. Proč? Protože jsem s nimi byl na okruhu a jel jak utržený ze řetězu, časy k 2:25, dojížděl jsem jedoucí SVčko. Místo však, aby držel svoji stopu, mě vytlačil do špinavé stopy, kde motorka dostala Highsider. Opět Highsider a i na nových Dunlopech jako v roce 2011. Motorka to přežila dobře, krom ulomených páček. Po trati prý házela několikametrové jiskry.
Pro mě z toho plyne nejezdit na veřejné jízdy, když mají piloti rozdílné rychlosti i zkušenosti.
Nyní je motorka opravená, nové páčky, řadička, olej plná syntetika, KN filtr, vzduchový filtr vyčištění, ještě trochu kosmeticky schovat škrábance a může se jezdit. Jen tentokrát přemýšlím o další motorce. Rychlejší, s kapotou, ale hlavně s trakční kontrolou. Mít jí, možná bych 2x nespadl.
Otázka je zda CBčko zůstane nebo tahle černá kočka bude dělat parádu a rachot v jiném městě.

2015 - Šestá sezona
23.4 - Další jaro, po zimě najeto dohromady 30tis. km, motorka absolutně nepřipravená na sezonu, téměř ani nezazimovaná. To jsem tedy majitel. No... Ale už příští týden by na ni měli být provedeny práce v servisu, které ji dají zpět do formy. Po těch všech kilometrech a letech už dosloužila původní baterie. Rozety jsou v normě, ale řetěz už je vytahaný. Na podzim začala téct pravá vidle. Přední pneumatika je na vyhození a přestože zadní Supercorsa SP má ještě 3mm vzorku, dostane CB komplet nové obutí od Dunlopu a to nové Sportsmarty II. Na ně jsem velmi zvědavý. Už aby byla v cajku.

2014 - Pátá sezona
17.9 - Máme za sebou poslední volné jízdy na okruhu v Brně, dohromady za tento rok čtyři návštěvy (šest jízd), s nejlepším časem 2:27s (posl. jiz. průměr 2:29s). Spokojenost, ale určitě 2-3s se tam dají najít technikou jízdy. Příliš tlačím na přední kolo a pneumatice se na střed nabírají žmolky. Tedy ač brzdím později než dřív, tak pro příště si můžu přivést do zatáčky větší rychlost a ulevit tak gumě od zbytečného brzdění. Loket se nedal, ale zvuk je prý poznat už z Ačka na stadionu. Škoda že nikdo neuloaduje fotky. Samozřejmě se ty okruhy projevily i na CBčku. Teče pravá vidle, Supercorsy jsou do hlásičů sjeté a původní řetěz s baterkou toho mají taky dost, po 30tis se ani nedivím. A jelikož jsme jeli tak rychle tak se mi roztrhaly švy na bundě :D
Teď už jen Zavírání ve Žďáře a zazimovat. Do jara co opravovat nebo koupit supersport a trochu zatopit lamináťákům :D, na rovince s CB nemáme proti nim šanci.
28.6 - Už dva měsíce jezdím na nových Supercorsách V2 link a je to neskutečně rychlá a sexy pneumatika, doporučuji aspoň jednou za motorkářský život obout na motku do těchto Pirellek. Proč? Mají špičatější profil, styčná plocha v zatáčce je obrovská, díky tomu je motorka hbitá jak skútr a rychlá jak RC213V. Zatáčky, které jsem dříve jezdil ve 120 a 150, teď projíždím 135 a 170. Musím si dávat pozor na směrové sloupky, pač bych je v poho trefil rukou i hlavou kdybych chtěl. Až tak moc mi daly sebedůvěry. Po okruhu můžu vyměnit slidery na botách (víc schovat špičku po vzoru závodníků).
25.3 - Zima byla teplá, tak se dalo každý měsíc aspoň jednou vyjet. Zadní pirellka už je hladká a blíží se STK. Tedy jsem zvědavý co na CB řeknou.

2013 - Čtvrtá sezona
Na zadku po 6500km byla přezuta D R Corsa za použitou závodní Supercorsu 190/55 a celkově se motorka chová ještě více lehčeji a agilněji. Asi proto že 190 je dělaná na širší ráfek a ten užší jí zešpičaťuje profil. Je sranda s tím jezdit. CB chce hned jít do ostrých náklonů. Na podzim dostala nový olej a KN filtr.
18.7 - Vzduchový KN filtr vyladil propad mezi 2000-3500, motka už se tak neškube, přesto to není ono. Dyno MAPA IXIL bez lambda sondy.
26.4 - Po 19tis km vyměněny brzdové destičky a brzdová kapalina
12.4 - CB má nový výfuk a ECU, která se ještě musí poladit. Tedy výfuk Sharon a Power Commander V. Těď to řve až to ničí bubínky. Zvuk bych přirovnal ke speciálům MotoGP. Ve 3000ot je velký propad, ale ve 4000ot je najednou obrovský kopec, až bude vzduchový filtr, tak půjde na DYNO. Teď je z toho opravdová mašina.

2012 - Třetí sezona
Na jaře CB dostala nové gumy Pirelli Diablo Rosso Corsa 180/55, obrácená řidítka a zrcátka. Pneumatiky jsou vynikající i teď po 5000km si drží stále svůj tvar a na okruhu na ně nedám dopustit. Po 2,5 letech je už znát pokles výkonu, nad 8000 už tak nefrčí, jako dřív. Příklad: 1. Na okruhu na finální rovince dřív jela 230, teď přes 220 (na okruhu se zlepšuji). 2. dříve točila při 150km/h 6000, dnes 145 - 148 při 6000 jak kdy. Možná je to tím že sem o 7kg těžší než před dvěma lety. I přes to dokáže ukázat rychleji jedoucím Superbikum, že na ně má. Zkoušel sem různé nastavení podvozku, ale nejvíc mi vyhovuje to tovární (z manuálu). S řídítkama se z CBčka stal jiný stroj. Budí obdiv a strach. Řidítka mají téměř 80cm a díky jejím obracením jsou níže. Jezdec tak má roztažené ruce a je více nakloněn, to zlepšilo zalehávání a jízdu v zatáčkách s vyoseným tělem. Loket se mi na okruh ještě nepovedl :( stále jsou řidítka moc vysoko.

2011
Akorát jsem se na jaře vysekal (highside) na Ačku v Brně. Motorka byla čtvrt roku v servisu. Rovnal se podsedlový rám a trošku ťuklý zadní ráfek. MotoGP v Brně se naštěstí stihlo, ale prašule na vylepšení spolkla oprava. Na zadku byla dána "rezervní" 190/50 čož je strašná guma, široká a baňatá. Zatáčení bylo nečitelné a nelineární. Nízkoprofilovou gumu nikdy více.

2010 - recenze
Zatím v pořádku absolvovala 100km cestu z prodejny a otevíraní silnic. Řídí se krasně lehce, skvěle brzdí, vyhovuje vysoké postavě jezdce (190), díky úzké nadrži a vysoko položenému krytu nevadí noze při řazení, to se mi na CB líbí (Galerie mašin pro vyšší jezdce ), jen má citlivý a krátký plyn (ono seškrcení na 25kw).

První garančka je za náma, po výměně filtru a oleju jede truchu lépe. V zatáčkách drží jak přibitá, v náklonech ji nevadí nerovnosti ani propadlá silnice, zadni kolo si s tím poradí. Po pořádném seštelování zrcátek se vyhled zlepšil, ale ruce tam stále vádi. Když jsem u rukou, tak po malém otočení řidítek dolu se zpříjemnilo řízení při sportovni poloze. Při předjíždění se musí více plánovat, 25kw je 25kw, při mimoměstské rychlosti je už zrychleni pomalé, trochu to vykompenzuje řazeni bez spojky. Pro začátek to ale bohatě stačí, hlavně když to dobře zatáčí.

Po 3000km už je pravou 1000covkou.

Po 5200 šly gumy do háje, v 35stupních nejspíš změkly natolik, že je kamínky propíchly. Aktualní pneu je Dunlop Smortmax Sportsmart. S demontovaným loufem to má mnouhem lepší zvuk a možna nějaký ten koník navíc.

První sezona je za náma, najeto lehce přes 9000km, dvě garančky, Motoškola v Brně (doporučuju), jeden lehký pád , obroušené slidery, jizda pozadnim, blbinky, atd... Za první mou sezonu vůbec si myslim že jsem stihl dost. Motorka po otevření je zábava sama, i když se objevily male drobnosti, které spíš vznikly chybou jezdce: při řazení bez spojky se 3x stalo že kvalt nezapadl (motor se vytočil), ale vše v pohodě, kvalty zapadají opravdu lechce. Další neduha je odření nátěru na krytu u stupaček. Jinak ostudu neděla, vykon je tak akorát, ale do budoucna se přidá. Od 6000 začíná pořádný zátach, ale stejně jezdíme kolem 4-5-6 tis. Žádné vibrace, žádné cukání, pouze male na jedničku pří rychlostech u 15km/h, což určitě každá motorka nezvládá, i na šestku dokáže jet kole 35km/h a necukne. Jízda se spolujezdcem je dost o koule, sedla jsou mála, takže jsme pěkně zmačkaní, ale tak zatim jsem žádný baťůžek nevez, s ním by to bylo lepší něž s 2metrovejma kámošema. Madla pro spojezdce jsou akorát na dvě věci, na zvedání motorky a na budoucí blinkry, které se tam schovají, jinak spolujezdec se nemá šanci udržet za madla při zrychlováni (ruce jsou za tělem). Víc nic bych už jí nevytknul, krom toho že s ní jezdí nezralý pilot. Do budoucna přibudou, schované blinkry, černé zadní světlo, drž. SPZ, zadní carb. blatník a kryt řetětu, aerody. kryt páček od Rizomy, stupačky, řídítka a štít od DPM, zrcátka, klín pod motor, laufy a nakonec řídící jednotka, která by mohla posunout výkon ke 140hp.
Jinak maximálka je jako u lepších bavoráků už chci jaro!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wsbk
wsbk napsal 27.03.16 v 10:14 10b.

DoktorARO
DoktorARO napsal 12.12.15 v 20:33 10b.

no 10 dám, ale to odhalené zadní kolo by zasloužilo Oz, nebo nějaké magnesiové, každopádně jiný tvar. Strašně mi tam nesedí. Ať slouží

gabri88
gabri88 napsal 05.12.15 v 16:53 10b.

pěkná

Více komentářů



TOPlist