Praktickej mastodont v retro stylu. Chtel jsem retro ZRX R nebo prakticky ZRX S - koupil jsem Hondu CB 1300 S
Recenze
Po TDM jsem chtěl větší kubaturu, větší výkon. Nakonec jsem narazil na tuhle holku... Samozřejmě se sžíváme 260kg není málo a nárůst 40koníků je také znát. Po 6tis km můžu říct - hodná holka. Nemyslím, že bych její výkon nazval brutálním jak se tu rádo píše, ale jede to vcelku slušně, do zatáčky si lehne ráda ale naštěstí ne uplně. JMá svou váhi a tak to s tím chce počítat. Zatím má sériovku doplněnou jen o K&N vzduch filtr, ladáček Scorpion Titanium a dnes jsem dal i padáčky od Fehlingu (říkám si raději včas):)
Doplněny držáky kufrů SW Motech QuickLock - nejsem z nich našen, na ty peníze co to stojí by to mělo vydržet více, po 40tis mam svařené snad naprosto vše včetně hliníkového držáku topcase . Částečně za to může asi nepřipravenost CB1300 na cestování, ale i tak si myslím že se páni z SW Motech měli lépe zamyslet než něco podobného vyprodukují.
Topcase Kappa 53N
Boční hliníkové od BGV - zakaázková velikost cca 54l - naprostá spokojenost i po několik a šrámech. Super cena i jednání.Pánové děkuji.
Tak jak po cca 40tis v sedle?
+ vcelku to jede, i když 50hp by se šiklo, -- ale to už bych asi jezdil opravdu jen sám
+ pohodlí na delší cesty
+ podle mne nadčasový design co mate tělem
+ vcelku rozumný podvozek
- není dvakrát určená jako soumar pro hromadu bagáže - mám pocit že až to jednou zahodím, utrhnu podsedlék který se se už teď při naložení kroutí
- měkký podvozek (jelikož to je řešitelné, mám to jak v - tak v +)
- hustý ceny ND
o žere vše - gumy, řetězovky, brzd destičky ... njn něco váží a má to motor
Co dál? asi by si holka zasloužila pomalu vyleštit šrámy z cest a obléknout do nového kabátu...no uvidíme
..kdo nepadá, nezrychluje
Hodně pěkná. Jasná 10 a ať to jezdí bez nehod.
kuju, hlavne by mela holka uz dostat novej lak ...motogymkhana ji dala zabrat
krásná honda tak ať ti dlouho říká pane, přeji krátkou zimu a hodně najetých kilásku bez nehod