Další pokus přiblížit se brutalitě, ale žel zkrze špatnou koupi jsem se ze začátku přiblížil akorát trablům..
Výška jezdce: 184 cm
Recenze
Po tvrdém "vyléčení" z opojné rychlosti jsem usoudil, že silnice není nejlepší závodní dráha pro lámání rychlostních rekordů už vzhledem k jejich stavu a hustotě provozu, ale výkonu a brutality jsem se vzdát nechtěl. Takže co tedy? Volba padla na street! Je to přeci taky tvdrý sportovec, ale bez kapoty nedovolí tolik jet jako s nima(kdo zkusil-dá za pravdu že už 200km/h je někdy až moc) ale přitom se umí z místa hýbat jak se patří :) Pak to přišlo-v ČMN byl inzerát na skvělého streeta z GSXR 1100W. Tak se jelo pro něj. Vypadal dobře, KN filtry v řadě jak vojáci k boji a celkově na tom stojanu budil dojem, jak nabuzený buvol. A když ho maník navrtěl, má první poznámka byla: " že z toho přímo čiší smrt!" Žel, ikdyž působil brutálně, měl tolik nedostatků, že ještě dnes si dobře vzpomínám, jak sem ho po prvních vyjižďkách vozil domů na vozíku za autem.. než se vše za draho vychytalo.. I těch slibovaných 150 koní mi nějak chybělo.. dle mě asi stavba z bourané německé 100koňové verze. Na pochybách, že jde o nečestné jednání mě prodávající nenechal ani chvilku, když jsem mu ještě ten zkoušel zavolat, aby mi řekl, jak se mám dostat do nádrže, když zámek je rozbitý. Ale to by mi musel napřed vzít telefon.. No každopádně má první velice nehezká zkušenost ze světa prodeje motorek, která se mi žel podařila hned po té zopakovat při koupi auta. každopádně doufám, že její nový majitel už na žáden průšvih nenarazil, když jsem mu ji tak pěkně už vychytal a vyzkoušel já :) a ještě dodám, že po těch vychytávkávh(adekvátní dynojet ke KN filtrům atd) už trošku ten asfalt trhala i na volnoběh v duchu známého povelu: "přískokem v před!" :)
Presne takovou bych si rad poridil k moji K4 Vypada opravdu brutalne a jak uz tady bylo zmineno, jednoznacne nejhezci streety jsou z GSXR1100 10b
Takže nejsi sám v roce 2007 jsem od jednoho nejmenovaného pána z plzně koupil gsxr 750W vzhledově krásná zachovalá ale asi tak po 40 kilometrech jízdy přestal motor táhnout a začal cukat..no v servisu následovala diagnóza pístní kroužky no myslel jsem že mě omejou bo oprava je za nějakých 25 tisíc písty pístní kroužky a to nepočítám praci no ale nelenil jsem a sehnal motor 1100W a to je masakr 155 koní tahá jak zběsilích letos přes zimu mě čekají zásahy zadní kyvka vfr 800 a vyměním samozřejmě i přední kolo a plasty budu dělat a lak takže mraky práce která snad k něčemu bude tenhle kult gsxr 1100 nesmí zemřít.. a podle mě nejkrásnější streety jsou starý gsxr..
Díky, bylo to pěkný, zvuk taky, jen kdyby to nebylo zprasené předchozím majitelem, který dle mě dal jen dokupy bouračku narychlo aby se jí zbavil ale pozornost to budilo a ruce jsem po každém přidání z vonoběhu měl vytáhané jak Saxána
Krasavice.Dle mého názoru nejhezcí streety se vyráběj z toho a pak starej bandit . Všechno co je oblečený kolem tohohle motoru vypadá ženiálně.
Díky, pěkný byl, patřičně duněl podomácku vyrobeným laďákem-z kterého doslova šlehaly plameny, trhal ruce při zrychlení taky ok, ale nějak se mu jak sem psal, nechtělo jet rychle.. tak doufám, že s fárošem dopadneš líp