V pořadí třetí stroj od pana Hondy. Tentokrát 1000ccm, 92 kW, 100 Nm, z nuly na 100 za 2,9s. Myslím že nuda nehrozí. Barva tmavá stříbrná metalíza.
Výška jezdce: 161 cm
První dojmy - Dal jsem prvních 100 km. První dojmy (litraři se mi budou smát): To jede jak sviňa !!! Já nevím k čemu to má šest qualtů, je úplně zbytečný řadit, to jede furt, otáčky neotáčky... Ta motorka mi příjde malá jako šestka. A ovladatelnost super. Jak jsem četl v časopisech, že motorka zatáčí sama, tak teď už vím co to znamená. Jinak to nemá žádný vibrace ani do řidítek ani do stupaček (zatím jsem točil do 7000 1/min, a výš předpokládám, že už vibrace nepřijdou.)
Recenze
Jedná se o nový motocykl. Vzhledem k ročnímu období jsem zatím nic nenajel, nepočítám li 14 km od prodejce domů. Zkušenosti tudíž budou doplněny později. K dobru můžu dát, jak jsem nedojel. Po vyřízení formalit u prodejce jsem zajel k pumpě pro benzín. Sáhnu na startér a nic. No to mi spadla čelist, byl jsem zvyklý u CBF startovat na první škrtnutí a teď tohle. Dostrkal jsem CB zpátky k prodejci, naštěstí to je hned vedle. Koukli na to, vyměnili baterku. To už jsem byl ostražitý a po prvním nahození jsem to po chvíli chodu chcapnul a zkusil znovu nahodit. Zase nic. Tak jsme dali baterku z předváděčky, ta že bude určitě dobře nabitá. Nokopl jsem stroj a odjel. Stavil jsem se cestou u šváry, chci odjet a už jsem to nenahodil. Takže dodávka a zpátky do servisu. Verdikt : vypadlý konektor dobíjení. Takže tak.
Bude to chtít dokoupit štítek, od 150 už dost fouká. Brzdy zatím bez komentáře, ještě si asi moc nesedly, sic jsem zkoušel pozlobit ABS ale nepovedlo se (bylo sucho a ustlat jsem si samo nechtěl). No a zvuk je hodně pěknej. Už jsem oželel i ty analogový budíky, na ty digi se nechá taky koukat ( hlavně tam ty čislíčka strašně rychle skáčou).
Byla provedena úprava sedla (snížení a tím pádem i přešití).
Koncem března jsem absolvoval garančku po 1000 km, takže jsem ji hned jel provětrat a vyzkoušet, funguje li otáčkoměr. Závěr : funguje, na šestku do omezovače během okamžiku.
První delší výlet do Alp ukázal, že se na CB dá v pohodě cestovat. Přesun 800 km v jednom dni jsem absolvoval zcela v pohodě a bez problémů, sedací část těla OK. Jediné drobné minus je malá nádrž, pokud jedete v bandě kde má každý 25 ltr nádrž.
Pěknej litránek taky jsem o něm uvažoval ať slouží a 10b je jasná věc
moc pěkná Hondička je vidět že pan Honda umí ode mne 10b a jinak přeji spousty pohodových km v sedle
fakt pěkná honda 10b hodně km bez nehod
Pěkná potvůrka, sedla jsou fešáci
Fakt pěkný fotky, hlavně ta poslední je parádní. 10b